KUN lopetit pillerit ?

Mitä pillereitä söit ja kauankIN?ONPA heittoa=) Hui!!
onko kauan yritystä takan?

quote="Miss Piggy"]Mulla on ollut kierrot 35, 41, 93, 38, 31, 26 ja nyt menossa 40, että ihan kivasti on heittoa :/ [/quote]

 
Mä lopetin pillerit kesällä (Minuletteja söin n. 3 vuotta) ja kierrot on ollut tyhjennysvuodon jälkeen 30 ja toissapäivänä alkoivat kuukautiset kiertopäivänä 41. Nää onkin sit aivan ihmeelliset kuukautiset! Mulla ei ole ollut minkäänlaisia menkkakipuja (normaalisti on!), rinnat ei oo ollu yhtään kipeet (normaalisti on!) ja vuotokin on tosi niukkaa. Parempi sisänsä, että käy näin päin, mutta on tää hiukan kummallista. Kait sitä elimistö jotenkin totuttelee tähän pillereiden jälkeiseen elämään. :D
 
itselläni vasta toinen yk menossa, ja yllätyin kun ekat ns"luomumenkat" alkoi normaalisti, mietin vaan että miten seuraavat, toivottavasti EI kaameita heittoja, TAI sit jäisi pois kokonaan ja "toive toteutuisi" ;) Pitää katella..ja odotella!! Kiitos vaan vastauksista..
 
Mie lopetin pillerit tammikuussa 07. Sen jälkeen kierrot oli 38-46-46-48-40. Sit soittelinkin gynelle ja selvis, et miul on jonkinlainen ovulointihäiriö.. Nyt mennään ekaa clomikiertoa kp28. Kierron pitäis lyhentyä! Vaikka toiveissa kyl olis ennemminkin se plussa... ;)
 

Yhteistyössä