kun mies laittaa seksille stopin. (raskaus)

  • Viestiketjun aloittaja vähemmän seksikäs
  • Ensimmäinen viesti
vähemmän seksikäs
mistä se johtuu. vai olenko todella niin vastenmielinen uusine kiloineni.
raskautta on jäljellä enää kuukausi ja nyt mies alkoi sitten nihkeilemään seksin suhteen. ymmärrän että voi johtua myös siitä, että viime seksin aikaan vauva potkaisi kriittisellä hetkellä niin että mies tunsi sen mutta silti mietityttää.
yritin äsken kysyä mieheltä mistä se johtuu, että pelkääkö se tökkivänsä vauvan päätä vai mikä on, niin ei mies osannut oikein selittää.
olen hoikkarakenteinen ja nyt olen saanut kerättyä itselleni 12 kiloa jotka eivät mahdollisesti miellytä enää.
harmittaa.
 
Vieras
Jospa se mieskin tajusi vasta, kun vauva potkaisi, että siellä tosiaan on uusi ihminen sun sisälläs. Alkaa ajatukset kääntyä tulevaan synnytykseen, kun ei siihen enää kauan aikaa ole. Tuskinpa kyse sun kiloistasi, kyllä se seksi siitä taas alkaa sujumaan. Vaikka sitten synnytyksen jälkeen, ellei ennen.
 
kyllä
meidän mies sanoo ettei hänen mielestään raskaana oleva nainen ole millään muotoa ole haluttava, vaikka tiedän että rakastaa aidosti, oikeasti. Meillä ei kuitenkaan juuri ole vaikuttanut määrään, ainakaan puoleen väliin mennessä.. LÄhinnä hän on eritellyt että maha ei kiihota :), rinnat kylläkin,,,
Mä olen normisti hoikka ja rask aikaan tulee yth 20kg
 
mmm
Ehkä miehesi pelkää satuttavansa uutta tulokasta? Meillä oli näin! Tosin ei koko raskausaikana suostunut seksiin koska pelkäsi myös keskenmenoa (ollut niitä muutama ) !Voisitko yrittää keskustella miehesi kanssa asiasta? Vai oletko jo yrittänyt?
 
ja
on seksikkäimmillään RASKAANA?? Tätähän saadaan lukea lehdistä tasaisin väliajoin mutta tuskin suurin osa miehistä näin ajattelee,,, Siis tokihan rinnat kasvaa ihaniksi, mutta myös masu, ei ihan niin ihanaksi seksikkyyttä ajatellen,
JOS mä olisin mies niin en takuuulla ajattelisi noin. Inhoan raskaustilaa ylikaiken, ja koen olevani niiiiin kamala ja ruma,
ja vielä pitäisi seksikkäimmillään olla. UH.
 
Jos mies pitää sinua epäseksikkäänä raskaana ollessa niin mitenköhän kestää sitten muut elämän tuomat muutokset, tuskin sitä aina parikymppiseltä näyttää. Sinun vuoksesi toivon että kyse on vain siitä että pelkää satuttavansa vauvaa.
 
vieras
ei kannata ottaa niin vakavasti,mieti itseäsi miehen tilanteessa,vauva potkii sekstaillessa.kyllä teillä on taas seksille aikaa kun vauva on tupsahtanut,kyse ei ole seksikkyydestäsi,miehet vaan ottaa ton erilailla,niinkuin olisi kolmaskin mukana
 
juuri synnyttänyt
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja joose:
Kyllä ihmettelen jos seksi alkaa tossa vaiheessa tökkii, nainen kun on seksikkäimmillään olessaan raskaana. Luulisi ett sä ennen jarruttelet kun mies haluu kokoajan.
on sulla kuvitelmat

no ei nainen kyllä ole seksikkäimmillään viimisenä raskaana,iso maha eikä mihinkään taivu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Parempi etten vastaa mitään, koska en ymmärrä tuollaista. :/
Mun mies sanoo, että loppuraskaudessa hänestä tuntuu että meitä on siinä seksitilanteessa kolme. Eli vauva on jotenkin mukana seksissä. Ja hän haluaisi mielellään olla minun kanssani kahdestaan kun harrastetaan seksiä. :D Ymmärrätkö sen? Minä ymmärrän, vaikka se ei olekaan kiva juttu minusta. Ymmärrän silti.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Parempi etten vastaa mitään, koska en ymmärrä tuollaista. :/
Mun mies sanoo, että loppuraskaudessa hänestä tuntuu että meitä on siinä seksitilanteessa kolme. Eli vauva on jotenkin mukana seksissä. Ja hän haluaisi mielellään olla minun kanssani kahdestaan kun harrastetaan seksiä. :D Ymmärrätkö sen? Minä ymmärrän, vaikka se ei olekaan kiva juttu minusta. Ymmärrän silti.
En ymmärrä. En vaan.
 
sama täällä
Luultavasti pelkää häiritsevänsä vauvaa. Ja se iso maha on siinä kuitenkin koko ajan muistuttamassa. Meillä loppui kun alkoi pieni potkia. Juttele miehesi kanssa niin varmaan helpottaa. Aika lyhyt aika enää sulla jäljelläkin. Mua naurattaa kun lukee niitä vinkkejä millä saa synnytyksen käynnistymään, se seksin harrastaminen ei juu meillä onnistu siinä vaiheessa, ei.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja joose:
Kyllä nainen on SEKSIKKÄIMMILLÄÄN raskaana. Ne valehtelee jos sanovat muuta.
No itse valehtelet. Miehiä on erilaisia, ja se on täysin ok.
Must kyl sekin on pelottavaa, jos miehen mielestä nainen on seksikkäimmillän raskaana eli miluusti koko ajan pullat uunissa. Huh. Mä ainakin haluaisin olla seksikäs, koska olen minä, en siksi, että vatsani on litteä/pullea.
 
sama täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mun mies sanoo, että loppuraskaudessa hänestä tuntuu että meitä on siinä seksitilanteessa kolme. Eli vauva on jotenkin mukana seksissä. Ja hän haluaisi mielellään olla minun kanssani kahdestaan kun harrastetaan seksiä. :D Ymmärrätkö sen? Minä ymmärrän, vaikka se ei olekaan kiva juttu minusta. Ymmärrän silti.
just näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja joose:
Kyllä nainen on SEKSIKKÄIMMILLÄÄN raskaana. Ne valehtelee jos sanovat muuta.
No itse valehtelet. Miehiä on erilaisia, ja se on täysin ok.
Must kyl sekin on pelottavaa, jos miehen mielestä nainen on seksikkäimmillän raskaana eli miluusti koko ajan pullat uunissa. Huh. Mä ainakin haluaisin olla seksikäs, koska olen minä, en siksi, että vatsani on litteä/pullea.
Taisit jo unohtua laiturille tästä junasta :D
Tuo kun ei ole lähelläkään tätä asiaa mistä keskusteltiin.
 

Yhteistyössä