Kun pesee hirveästi pyykkiä

Näinhän se menee....miksei vois olla kotona niin paljon "ylimääräistä" tilaa, että sais kaikki vaatteet olla aina pyykkitelineellä ja sieltä hakea mitä tarttee ja sit vaan tyhjille paikoille ripustaa uusia puhtaita pyykkejä kuivumaan :whistle: :ashamed: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:22 vieras kirjoitti:
Mä voin viikata, rakastan kaikkea mikä liittyy pyykkiin :D Kaikkea millä on tekemistä pölyjen kanssa inhoan :kieh: Joku vois sitten hoidella nämä mun pölyongelmat.
Miäkin tykkään, aina siihen vaiheeseen saakka kun pitäis viikata. :D
 
Mä näin joskus telkkarissa sellaisen laudan johon laitettiin paita ja sitten sen laidan reunoja käänneltiin ja -lalaa, paita oli sievästi viikkantunut. Se oli joku ameriikkalainen ihme, mistäköhän sellaisen saisi...
 
helppoa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:23 Aadan äiti kirjoitti:
Näinhän se menee....miksei vois olla kotona niin paljon "ylimääräistä" tilaa, että sais kaikki vaatteet olla aina pyykkitelineellä ja sieltä hakea mitä tarttee ja sit vaan tyhjille paikoille ripustaa uusia puhtaita pyykkejä kuivumaan :whistle: :ashamed: :LOL:

Pitäis olla myös paljon astioita ja kaks astianpesukonetta. Toisessa aina puhtaat, ja toisessa likaiset. Säästyis siinäkin.
 

Yhteistyössä