Kun pesette vauvalle vaatteita valmiiksi

  • Viestiketjun aloittaja dd
  • Ensimmäinen viesti
Minäkin käytän vain tuoksutonta ja en ollenkaan huuhteluainetta. Ihan järkyttävää oli, kun ostin kirpparilta vauvanvaatteita, jotka oli pesty hajustetulla pesuaineella! Tuntui ettei se haju lähde niistä pesemälläkään...

Minusta pyykin ei kuulu haista muulle kuin puhtaalle.
 
vieras
Ei huuhteluainetta vauvalle, eikä kellekään muullekaan!

Aivan turha tuote suomessa, täällä on niin pehmeä vesi muutenkin. Jos jotain haluaa välttämättä laittaa, niin pikku loraus etikkaa.

Miettikää kuinka paljon turhaa jätettä tulee niistä huuhteluainepulloista!! (Etikkakin toki muoviin pakattu, mutta sitä menee tosi paljon vähemmän)

Ja se vauvan tuoksu on niiiiiiiin ihana, ettei kai kukaan halua peittää sitä pesuaineen hajusteilla??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käytin ja käytän huuhteluainetta. Ei ole mitään syytä välttää, ellei ole allergiaa. Atoopikollekin ihotautilääkäri suositteli huuhteluainetta.
Enpä usko, että lääkäri on huuhteluainetta SUOSITELLUT. Millä perusteella olisi? On saattanut sanoa, ettei huuhteluaineen käytöstä ole haittaa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käytin ja käytän huuhteluainetta. Ei ole mitään syytä välttää, ellei ole allergiaa. Atoopikollekin ihotautilääkäri suositteli huuhteluainetta.
Enpä usko, että lääkäri on huuhteluainetta SUOSITELLUT. Millä perusteella olisi? On saattanut sanoa, ettei huuhteluaineen käytöstä ole haittaa.
Ei kun suositteli nimenomaan siksi että "karkeat" vaatteet raapivat ohutta ihoa herkemmin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käytin ja käytän huuhteluainetta. Ei ole mitään syytä välttää, ellei ole allergiaa. Atoopikollekin ihotautilääkäri suositteli huuhteluainetta.
Enpä usko, että lääkäri on huuhteluainetta SUOSITELLUT. Millä perusteella olisi? On saattanut sanoa, ettei huuhteluaineen käytöstä ole haittaa.
Ei kun suositteli nimenomaan siksi että "karkeat" vaatteet raapivat ohutta ihoa herkemmin.
Meillä kuivatan vaatteet rummussa, ovat pehmeitä kuin vauvan pylly sen jälkeen, ilman huuhteluainettakin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ggg:
Siis pesettekö te uudet vaatteet aina ennen käyttöä? mä käytän huuhteluainetta ku jää vaatteet muuten niin kovaks..
Minä pesen uudet vaatteet. Ainoastaan farkut on poikkeus, vaikka niissä niitä myrkkyjä eniten onkin (ainakin joissakin).

Huuhteluaineena etikka
 
ggg
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja ggg:
Siis pesettekö te uudet vaatteet aina ennen käyttöä? mä käytän huuhteluainetta ku jää vaatteet muuten niin kovaks..
Minä pesen uudet vaatteet. Ainoastaan farkut on poikkeus, vaikka niissä niitä myrkkyjä eniten onkin (ainakin joissakin).

Huuhteluaineena etikka
Ok... Ku itse en oo nähny tarpeelliseks pestä.. Mitä toi etikka muuten auttaa?
 

Yhteistyössä