Kun tapaan nettituttavuuden ekan kerran

Pari viikkoa ollaan sinkkusivun kautta viestejä vaihdeltu ja hän olisi nyt tulossa ohiajaessaan käymään.
Kuinka ensinnäkin otan vastaan: halaamalla, poskisuudelmalla, vain tervehtimällä?
Hirveästi ei olla tutustuttu, netitse tuntuu niin typerältä. On ollut tarkoitus koko ajan, että tavataan ja sitten vasta.
Uskaltaisitko itse kutsua kotiisi?
 
"miu"
Moi taitaisin sanoo ja tuskimpa vaan kotiini kutsuisin ekaan tapaamiseen.. Se kun onki joku ällötys :x joka ei ymmärrä lähtee vaikka sinä haluaisit niin siinähän oot sitte. Ja pahimmillaan tossa voi käydä huonosti jos on väkivaltainen tjtn. muuten hullu.
 
Huisi hippu
hei, kokemusta on nettituttavuuden tapaamisesta, kohta 2,5v yhdessä jo oltu, ei siis ollut pelottavaa. Kannattaa tavata julkisella paikalla jossa on muitakin, esim marketissa hihii.. ei varmaan kannata heti kurkkuun hypätä, odottaa sitä oikeaa hetkeä, jolloin ensi kerran koskettaa, silloin se on ihanempaa ja jää paremmin mieleen. kun on viettänyt hetken toisen kanssa niin sit tietää paremmin mitä mies on.. voittehan te mennä sit muuallekin, kuten kirjastoon..sit vaikka sun luo jos pakko.
 
En kyllä kutsuisi kotiin. :p Joskus olen kyllä tavannut nettitutun kotonani, mutta mä kerroin silloin kaverilleni ko. ihmisen nimen ja puh. numeron. :D Ja mihin aikaan hän tulee ja heti soitin kun lähti. :p Lisäksi mulla oli iso koira. En ilman varotoimia kutsuis kotiini. Otat vastaan ihan vaan tervehtimällä mun mielestäni. Poskisuudela ainakin kuulostaa vähän vieraalta ajatukselta.
 
"miu"
Lisään vielä, et vaikka olis vaan jotenki ällötys niin sitte se tietää missä asut ja voi tulla oven taakse koska vaan :kieh: et ei tulis ihan äkkiä mieleen kuttuu kotiin nettituttuu eka tapaamiseen :O
 
"vieras"
Otat vastaan kuten luontevalta siinä tilanteessa tuntuu, mut ei missään nimessä sun kotona! Sehän voi oikeesti olla mikä tahansa, esim väkivaltainen, varas tms. Kaikki kun ei oo netissä sitä mitä kertoo olevansa.
 
"sss"
Joo ei kannata kotiin kutsua. Ja en kyllä ehkä heti tavatessa halailisi, vaan tervehtisin ihan vain moikkaamalla, ehkä kättelemällä. Kyllä sen sitten siinä tilanteessa tietää, mikä sopivin.
 
*
tervehdit ja mahdollisesti kättelet. Liikaa ei kannata tilannetta etukäteen kelata, se menee omalla painollaan. :)
Kuten jo sanottu, älä kotiin vie ekalla kerralla, tai tapaa ainakin julkisella paikalla ja käykää jossain kahvilla, kaljalla tms ja jos siltä sitten tuntuu niin EHKÄ voitte mennä luoksesi.
Tsemppiä tapaamiseen. Itse olen ollut nyt kuusi vuotta naimisissa nettituttavuuden kanssa ja meillä kaksi lasta. =)
 
Kiitos kannustuksesta!
Toivon mukaan hän vastaa odotuksiani. Mikä kyllä lähinnä pitää sisällään vain ettei hän kulje jussi-paidassa, perseestä lököttävissä farkuissa eikä puhu suureen ääneen korvaan kiinnitettyyn handsfreehen.
Eikä ole murhaaja/raiskaaja :)
 
"Seela"
Olen tavannut useitakin (reilut 20 miestä) miehiä netin kautta ja kaikki olen aina kutsunut suoraan kotiini ja ilman mitään sen kummempia varatoimia. Onhan siinä toki riskinsä vaan se ei pelaa joka pelkää...;)
 
uskalsin kutsua kotiini
nyt on vuosi seurusteltu, ja oltu kihloissakin puoli vuotta :) tultiin juttuun heti ensitapaamisella, kuten puhelimessakin ennen sitä.

Mutta mistään ei voi tietenkään varmaksi koskaan tietää

kerrotko ap missä sinkkupalstalla tutustuitte? ;)
 
Minä olin 19v., kun ensimmäisen ja viimeisen kerran kutsuin nettitutun luokseni. Emme olleet puhuneet puhelimessa, vain sähköposteja ja tekstiviestejä. Hän tuli niin myöhäisellä bussilla, ettei paluu olisi ollut edes mahdollinen ennen aamua..Ei minulle tullut edes mieleen, että mikä sieltä olisi voinut tulla..

..huhtikuussa tuosta tulee kuluneeksi 11 vuotta. Ja tuo "nettituttu" lukee tuolla makkarissa esikoiselle iltasatua. =)
 

Yhteistyössä