"Kun yö on musta kun yö raivoaa..." Yön laulamana. Mistä löytäisin??

  • Viestiketjun aloittaja Yö YÖ
  • Ensimmäinen viesti
ap
Juu tiesinkin että tämä tosiaan on Paten biisí...mutta olen kuullut radiosta myös Yön esittämänä ja on aivan mieletön veto heiltä!! Ei vaan pysty kuuntelemaan silloin kun haluaa kun en yhtään tiedä onko jollain levyllä ja voisiko netissäkin kuunnella...Aivan kylmät väreet menee kun sen joskus kuulee =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Eikö teillä ihmiset ole Spotify´ta?! Sieltähän se löytyy..
Ei oo kyllä B) Ollaan retroikää toiset meistä =)
Määrittele retroikä? Veikkaan ettet ainakaan hirveän paljon minusta ole vanhempi.. :xmas:
Eikös senioriurheilu ala 35-vuotiaana :saint: Ok..ehkä tää ei oo ikäkysymys, vaan menee enempi sivistyksen puutteen piikkiin. Mut toi biisi on ihana ja sitä mieluusti kuunteleisin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Eikö teillä ihmiset ole Spotify´ta?! Sieltähän se löytyy..
Ei oo kyllä B) Ollaan retroikää toiset meistä =)
Määrittele retroikä? Veikkaan ettet ainakaan hirveän paljon minusta ole vanhempi.. :xmas:
Eikös senioriurheilu ala 35-vuotiaana :saint: Ok..ehkä tää ei oo ikäkysymys, vaan menee enempi sivistyksen puutteen piikkiin. Mut toi biisi on ihana ja sitä mieluusti kuunteleisin...
Tuossa tapauksessa olen urheillut senioriluokassa jo useamman vuoden. :xmas:

No Spotify´sta se joka tapauksessa löytyisi. Itse en Yötä kuuntele (vaikka ikäni puolesta minun niin vissiin kuuluisi tehdäkin.. :xmas: ), mutta ihan testimielessä oli ko. biisi pakko sieltä esiin kaivaa. En kyllä usko sitä esim Youtubesta löytyvän.
 

Yhteistyössä