Kuntosalin vuoden jäsenyys

  • Viestiketjun aloittaja pentele
  • Ensimmäinen viesti
pentele
Olen tehnyt vuoden sopparin erään kuntosalin kanssa. Ihmettelin kun salimaksut vaan vielä juoksee ja en ole nyt kahteen kuukauteen käynytr salilla kun luulin etten ole enään jäsen. eli maksanut turhasta.
Nyt tutkin pankkitiliäni ja soitin tuonne salille niin on kuulemma soppariehdot muuttuneet,
itse pitää itsensä irtisanoa ja vasta siitä kuukauden kuluttua olet päässyt eroon tuosta riesasta :(
Minulle ei tällaisesta sopimuksessani mitään puhuttu. Painotettiin että se on vuoden ja katkeaa silloin automaattisesti.
Kaikki sali s.postitkin olen lukenut mutta tällaista en ole saanut että sopimusehdot on muuttuneet :(
Arvaa harmittaako kun nyt menee 3kk maksut TURHAAN.
 
Täällä päin on kyllä kaikilla jäsenyyssaleilla niin (ja on aina ollutkin), että jäsenyys pitää itse katkaista, ei katkea automaattisesti. Ns. määräaikaista sopimusta ei ole edes voinut tehdä. Löydätkö sen sopimuksen jonka olet tehnyt k.o. salille? Mitä siinä sanotaan?
 
pentele
Soppari on käsissäni, eli tein vuoden sopparin ja takana lukee ehdoissa että sopimusehtoja jos muutetaan se ilmoitetaan jäsenelle 2kk aikaisemmin mutta eipä ole ilmoa tullut
 
Samoin on täällä, vaikka tekis sopimuksen vuodeksi niin se automaattisesti jatkuu, jollei sitä irtisano. Lukee sopimuksessa erittäin pienellä printillä jossakin. Jos tätä ei kuitenkaan todella ole niin varmasti saat rahat takaisin, koska muutoksista kuuluu ilmoittaa.
 

Yhteistyössä