kuntosalit

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen ajatellut ottaa kuntosalikortin LadyLine naisten kuntosalille. Etenkin ryhmäliikuntatunnit kiinnostaisi,tosin lähtötaso ei ole kovin kummoinen:)
olen vaan kuullut, että joillakin on ollut ongelmia kuntosalien kanssa, jos haluaa vaikka erota jäsenyydestä, niin se ei niin vain onnistu. Eräs ihminen kertoi,että useita kuukausia tuli laskuja vaikka oli ilmoittanut salille( ei siis tämä sama mistä mainitsin! ) että haluaa lopettaa jäsenyyden.
Eli kellä kokemsta? Ja kannattaako tällaisen aloittelijan,jolla kunto ei ole mikään niin super mahtava alkaa käydä ryhmäliikuntatunneilla salilla? nyt kertokaa kokemuksistanne, niitä tarvitaan! Haluaisin kohottaa kuntoa oikeasti, mutta mietin, mikä on paras vaihtoehto..
 
vierailija
Kunnonkohotukseen paras keino on, kun lähdet ulos juoksulenkille ja pyöräilemään. Ei maksa mitään, eikä ole aikaan sidottu, vaan voin lähteä lenkille aina, kun sopiva rako löytyy päiväohjelmasta. Tanssiminen on myös mitä parasta liikuntaa. Se on niin kivaa, ettei edes tajua kuntoilevansa.
 
vierailija
Olin neljä vuotta kuntosalin jäsen. Ahtaat tilat, varsinkin pukuhuoneet. Salin puolella hirveät ruuhkat klo 15-21. Ryhmäliikuntatunnit oli täyteen ahdettuja - niin paljon otettiin kun saliin mahtui. Lisäksi ryhmäliikuntatunnit pidettiin salissa, jossa ei ollut kunnon ilmastointia eli hiki valui vaikka ei tehnyt yhtään mitään (varsinkin kesällä).

Nyt olen ollut pari vuotta ilman salin jäsenyyttä. Pyöräilen paljon ja kävelen päivittäin 8-10 km lenkkejä. Kotona on leuanvetotanko ja käsipuntit, joita käytän telkkaria katsoessa. Parasta tällä hetkellä on se, että myös mies on innostunut liikkumaan (sohvan pohjalta) ja lähtee helposti mukaan. (Salille häntä ei saanut.)
 
vierailija
Minä en suostuisi missään nimessä pitkään sopimukseen. Elämässä voi tulla kaikenlaista. Jos esim loukkaat itsesi, etkä pääse liikkumaan, maksat silti jäsenyydestä.
Ja ehdottomasti kesäaikana ulos luontoon liikkumaan. Mielikin piristyy. Talven pakkasilla/liukkailla ymmärrän salilla käynnin.
 

Yhteistyössä