Kuopio huhuu!!

Täällä olis äippä vailla tosikaveria/ystävää, jonka kanssa voisi jutella, kahvitella, lenkkeillä ja tehdä kaikkea.
Olen 34v ja asun petosella saaristokaupungin ja pirtin rajamailla. Lapset 4v ja 7,5v pojat. Perheeseen kuuluu myös mies ja koiruus(12v).
 
ja täällä olis 25v kotiäiti, jolla poika pian puolitoista vuotias ja toinen tulossa syksyllä. Asumme Petosella Pelastusopiston lähellä. Seuraa kovasti kaipailemme poitsun kanssa.. Olen huumorintajuinen, tavallinen tyyppi joka ei kuuraa lattioita hullunlailla eikä turhista nipota.. :kieh: saa laittaa suoraan mailia dona.devil@hotmail.com
 
:wave:
Minulla 4 lasta, mies, 2 kissaa ja koiruus.
Uudet tuttavuudet ovat tervetulleita.

Kuopiosta löytyy avointa päiväkotia petoselta ja kaupungista, ainakin.
Kaupungissa toimii perhekerho. (Täältä saa helposti ystäviä arkeen).
 
Täällä pari viikkoisen poitsun äitee petoselta kaipailee myöskin seuraa päiviinsä. Edustan vuosimallia 83 ja mukava olisi saada suunnilleen oma ikäisiä tuttavuuksia. Meiliä saapi laittaa hanskuli83@suomi24.fi. Vastailen kun ennätän =)
 
Hei!

Vieläkö löytyy seuraa kaipaavia äitejä? Täällä kirjoittelee iloisen ja touhukkaan 2-vuotiaan pojan äiti. Arkea tahdittaa minun opiskelut ammattikorkeakoulussa ja pojan päiväkoti, mutta pidemmillä lomilla, viikonloppuisin ja joskus hiljaisempana arkipäivänä äitiseura ei olisi pahitteeksi. Perheeseen kuuluu myös mieheni.

Saa laittaa yv:n ja se olisi jopa suotavaa! :wave:
 

Yhteistyössä