Kuparikierukka ja kuukautiset

Joo...sellaista vaan, että olikos se niin että kuukautiset vois jäädä kuparikierukan aikana kokonaan pois? Vai oliko se mahdollisuus vain hormoonikierukan kanssa?

Kauhulla tässä mietin, että olenkohan raskaana, kun menkat ovat jo myöhässä ja olen tässä jo aiemmin havainnut joitain samantapaisia oireita, kun aiemmista raskauksissa. Hiukan tuli mieleen, että voisinkohan olla raskaana, mutta olen laittanut oireet tämän kuparikierukan piikkiin ja ajatellut, että se aiheuttaisi mahdollisesti alussa jotain hormonallisia sivuoireita enkä niinkään ole ollut huolissani.

Kuukautiset saattavat olla alussa sekaisinkin ja raskaustestiä en vielä ollut ajatellut ostaa, mutta sitten aloin lukea tätä palstaa ja huomasi kuinka moni oli tullut raskaaksi kuaprikierukkaehkäisyn kanssa ja pelko heräsi.

Joten onko kenelläkään jäänyt menkat pois kokonaan kuparikierukan kanssa??
 
mulle laitettin pari tuntia sitten kuparikierukka ja vasta laiton jälkeen lääkäri sanoi sivulauseessa että ei sitten voi laittaa tampoonia.mä olin vaan et joo, koska ajattelin et nyt tänään ei voi laittaa..
voiko muuten käyttää tampooneja kuukautisten aikana? jos ei niin tarkoittaaako tä nyt etten voi enää mennä kuukautisten aikaan pojan kaa vauvauintiin?enkä yleisiin uimahalleihin?

unikuu
 
Mulle laitettiin kuparikierukka helmikuussa n. 8 kk synnytyksen jälkeen. Ennen kierukkaa kierrot oli n.40 vrk, mutta kierukan laiton jälkeen eka kierto venyi ja minäkin olin kauhuissani, että pettikö ehkäisy. :$
Ei pettänyt kuitenkaan, mutta eka kierto venyi siis 2,5 viikkoa normikiertoa pidemmäksi. kuulemma normaalia... :/
 

Yhteistyössä