Kuukauden ikäinen vauva perhekerhoon?

  • Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
vieras...
Mikä sen estää? henkilökohtaisesti en osaisi niin pientä vielä minnekkään kerhoon kiikuttaa. Nyt kun on noroa ym liikenteessä,niin olisin vielä tarkempi minne vauvan veisin. No joku kuitenkin kohta kommentoi ettei vauva sairastu jos saa rintamaitoa...no sitten jos sairastuu,se on helposti sairaalakeikka.
 
"Vieras"
No joo, voihan sinne mennä. Jos esikoinen kyseessä, niin en itse varmaan menisi kun niin paljon tauteja liikkeellä ( jos olisi eri vuodenaika niin sitten). Jos perheessä muita lapsia, jotka kaipaavat tekemistä niin voisin mennäkin.
 
annimanniina
en veisi, ku ei saa autoa parkkeerattua ihan oven eteen, kun en jaksa oikein kävelllä siitä parkkikselta kaukalon kanssa , saati sit nyt kahden lapsen kanssa! Vauva aika on niin väsyttävää, et korkeintaan käyn vaunuttelemassa ja Prismassa.
 
"vieras"
Mä en menisi nyt, kun on niin paljon oksennustautia liikenteessä. Meille tuli se kans jostain (vissiin ihan ruokakauppareissulta kun ei olla paljon muualla käyty) ja olipa kiva imettää vauva toisessa kainalossa ja samaan aikaan yrjötä ämpäriin joka oli toisessa kainalossa... :D Vauva onneksi säästyi taudilta mut muu perhe ei.
 
jos ei isompia sisaruksia kavereita vailla tai akuuttia tarvetta yrittää löytää mammakavereita, niin itse en menisi. muttei varmasti mikään estä, etteikö voisi. Mieluummin tuon ikäisen kanssa itse menisin johonkin symppikseen kahvilaan kaverin kanssa kuin perhekerhoon vieraiden räkäisten huutavien kakaroiden sekaan. :)
 
"Hoh"
Täälläpäin liikkeellä Noro ja RS virusta. Omasta kokemuksesta välittäisin kerhoja ym. Olin esikoisen kanssa lasten osastolla RS viruksen takia. Hengenvaarallisia 1 kk vanhalle. 3 kk kin oli tosi kipeänä.
 
Meiltä löytyy kaksi marraskuun lopun vauvaa. Tuota vanhempaa käytettiin ehkä siinä 1kk paikkeilla näyttämässä tutuille kerhonvetäjille, muuten ei juuri noin pienenä kerhoiltu. Toisaalta isosisarusten päiväkodin lucia-juhlassa hän oli 2vko ikäisenä.

Nuorempi aloitti kerhoilut siinä 2vko iässä kun isosiskonsa kaipasi tekemistä.
 

Yhteistyössä