Kuukauden sisällä 11 PAKOLAISEN tekemää raiskausta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
phuhhui
Koska te olette huolissanne niistä kahdesta raiskauksesta per päivä, jotka on tehnyt suomalainen? Jos kerran on poliisille ilmoitettu 741 raiskausta ja niistä 11 on pakolaisten tekemiä, niin aika monta raiskausta jää ihan kotimaisille uroillekin. Koska niistäkin raiskauksista vaahdotaan yhtä paljon? Mitä me niille raiskaajille tehdään? Pakolaiset voidaan karkoittaa, mutta nuo kotimaiset jäävät tänne, raiskaamaan mahdollisesti uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...

Ja tämän kommentin jälkeen mulle tullaan huutelemaan suvakkia ja mamupatjaa ja sinutkin sais raiskata juttuja, niitä huutelee ihan kantasuomalaiset. Kantasuomalaiset toivovat ja oikein odottavat, että pakolaiset tekevät jotain. Sitten saavat silmät kiiluen sanoa, "mitäs minä sanoin". Se on eräänlaista raiskaamista myös, toivoa, että toisille käy huonosti vain sen varjolla, että saa olla oikeassa. Nämä toivojat eivät ole sen parempia, kuin nämä raiskaajatkaan. Olivat ne sitten minkämaalaisia tahansa.

Minua oksettaa tämä raiskaus-uutisilla mässääminen. Kyllä, jos ei pakolaisia olisi, olisi meillä 11 raiskausta vähemmän. Silti, 2 ihmistä raiskataan joka päivä! Ei niitä samalla lailla rekisteröidä. Se on se, mikä minua tässä ärsyttää.

Ja ei, minä en haluaisi pakolaisia Suomeen tässä määrin, mitä nyt tulee.
 
vierailija
Koska te olette huolissanne niistä kahdesta raiskauksesta per päivä, jotka on tehnyt suomalainen? Jos kerran on poliisille ilmoitettu 741 raiskausta ja niistä 11 on pakolaisten tekemiä, niin aika monta raiskausta jää ihan kotimaisille uroillekin. Koska niistäkin raiskauksista vaahdotaan yhtä paljon? Mitä me niille raiskaajille tehdään? Pakolaiset voidaan karkoittaa, mutta nuo kotimaiset jäävät tänne, raiskaamaan mahdollisesti uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...

Ja tämän kommentin jälkeen mulle tullaan huutelemaan suvakkia ja mamupatjaa ja sinutkin sais raiskata juttuja, niitä huutelee ihan kantasuomalaiset. Kantasuomalaiset toivovat ja oikein odottavat, että pakolaiset tekevät jotain. Sitten saavat silmät kiiluen sanoa, "mitäs minä sanoin". Se on eräänlaista raiskaamista myös, toivoa, että toisille käy huonosti vain sen varjolla, että saa olla oikeassa. Nämä toivojat eivät ole sen parempia, kuin nämä raiskaajatkaan. Olivat ne sitten minkämaalaisia tahansa.

Minua oksettaa tämä raiskaus-uutisilla mässääminen. Kyllä, jos ei pakolaisia olisi, olisi meillä 11 raiskausta vähemmän. Silti, 2 ihmistä raiskataan joka päivä! Ei niitä samalla lailla rekisteröidä. Se on se, mikä minua tässä ärsyttää.

Ja ei, minä en haluaisi pakolaisia Suomeen tässä määrin, mitä nyt tulee.

Jos nämä olisivatkin pakolaisia niin voisin jotenkin ymmärtää suvakkeja, nyt kun tänne vaeltaa elintason perässä hyvin toimeentulevia nuoria miehiä, on vaikeaa tajuta teidän ajatusmaailmaanne.
 
suunniteltu
Ensin tulisi pitää itsestämme huolta, sitten perheestämme ja läheisistämme. Siitä ees kaupungistamme ja kaupunkiemme maastamme. Miten mikään on korjattavissa enää, kun jo ensimmäinen eli ihminen itse on jo pienenä aivopesty mätä?

Lisää mätää ja lopulta paska maailma.
 
vierailija
Lainatakseni asperger-tilastoja vastustavaa (hänen mielestään 10v sisällä on opittu tunnistamaan enempi aspergereita), ehkä raiskaus ei ennen ollut raiskaus, vaan laiton kikkelöinti :)
 
Koska te olette huolissanne niistä kahdesta raiskauksesta per päivä, jotka on tehnyt suomalainen? Jos kerran on poliisille ilmoitettu 741 raiskausta ja niistä 11 on pakolaisten tekemiä, niin aika monta raiskausta jää ihan kotimaisille uroillekin. Koska niistäkin raiskauksista vaahdotaan yhtä paljon? Mitä me niille raiskaajille tehdään? Pakolaiset voidaan karkoittaa, mutta nuo kotimaiset jäävät tänne, raiskaamaan mahdollisesti uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...

Ja tämän kommentin jälkeen mulle tullaan huutelemaan suvakkia ja mamupatjaa ja sinutkin sais raiskata juttuja, niitä huutelee ihan kantasuomalaiset. Kantasuomalaiset toivovat ja oikein odottavat, että pakolaiset tekevät jotain. Sitten saavat silmät kiiluen sanoa, "mitäs minä sanoin". Se on eräänlaista raiskaamista myös, toivoa, että toisille käy huonosti vain sen varjolla, että saa olla oikeassa. Nämä toivojat eivät ole sen parempia, kuin nämä raiskaajatkaan. Olivat ne sitten minkämaalaisia tahansa.

Minua oksettaa tämä raiskaus-uutisilla mässääminen. Kyllä, jos ei pakolaisia olisi, olisi meillä 11 raiskausta vähemmän. Silti, 2 ihmistä raiskataan joka päivä! Ei niitä samalla lailla rekisteröidä. Se on se, mikä minua tässä ärsyttää.

Ja ei, minä en haluaisi pakolaisia Suomeen tässä määrin, mitä nyt tulee.
No sellanen pieni korjaus, että nuo 11 tapausta on tapahtuneet marraskuun alusta alkaen turvapaikanhakijoiden toimesta (ymmärtääkseni). Loput 741 on niin suomalaisten, kuin ulkomaalaistaustaisten, ulkomaalaisten, pakolaisten, toisen tai kolmannanpolven maahanmuuttajien ym. tekemiä. Veikkaan, että emme pääse edes siihen tahtiin, että suomalainen mies raiskaisi päivittäin. Ottaen huomioon eri populaatioiden määrän, tulee suomalaisten prosentuaalinen osuus olemaan merkittävän pieni.
 
vierailija
Koska te olette huolissanne niistä kahdesta raiskauksesta per päivä, jotka on tehnyt suomalainen? Jos kerran on poliisille ilmoitettu 741 raiskausta ja niistä 11 on pakolaisten tekemiä, niin aika monta raiskausta jää ihan kotimaisille uroillekin. Koska niistäkin raiskauksista vaahdotaan yhtä paljon? Mitä me niille raiskaajille tehdään? Pakolaiset voidaan karkoittaa, mutta nuo kotimaiset jäävät tänne, raiskaamaan mahdollisesti uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...



Minua oksettaa tämä raiskaus-uutisilla mässääminen. Kyllä, jos ei pakolaisia olisi, olisi meillä 11 raiskausta vähemmän. Silti, 2 ihmistä raiskataan joka päivä! Ei niitä samalla lailla rekisteröidä. Se on se, mikä minua tässä ärsyttää.

Je.
Siis etkö ihan oikeasti osaa laskea ???????
suhteutettuna henkilöiden lukumääriin, suomalaisetn olisi pitänyt tehdä 220 kpl puskaraiskausta saman ajan sisällä kuin pakolaiset.
SIIS PUSKARASIKAUSTA, nyt ei puhuta mistää lestojen insestistä tai avioliitossa rapahtuneista raiskauksista vaan nimenomaan tyttöihin kohdistuneista puskaraiskauksista.

kerro minule 220 kpl puskarasikausta ? Muistan yhden !!! Siksi nämä raiskaukset ovat joka keskustelupalstalla aiheena ja KANNATTAAKIN OLLA
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Siis etkö ihan oikeasti osaa laskea ???????
suhteutettuna henkilöiden lukumääriin, suomalaisetn olisi pitänyt tehdä 220 kpl puskaraiskausta saman ajan sisällä kuin pakolaiset.
SIIS PUSKARASIKAUSTA, nyt ei puhuta mistää lestojen insestistä tai avioliitossa rapahtuneista raiskauksista vaan nimenomaan tyttöihin kohdistuneista puskaraiskauksista.

kerro minule 220 kpl puskarasikausta ? Muistan yhden !!! Siksi nämä raiskaukset ovat joka keskustelupalstalla aiheena ja KANNATTAAKIN OLLA
Suvakki hiljennetty
 
Kotouttajilla tai JOLLAKIN pitäis olla VASTUU näistä sankareista!

JONKUN ON OTETTAVA VASTUU!

Mitens se kotoutus, seksuaalivalistus ja naisten oikeuksista luennointi?
Ei kuulema ole pakollista etc....voi vittu oikeesti!

Ei nyt mee ihan putkeen tää homma!
 
vierailija
Kotouttajilla tai JOLLAKIN pitäis olla VASTUU näistä sankareista!

JONKUN ON OTETTAVA VASTUU!

Mitens se kotoutus, seksuaalivalistus ja naisten oikeuksista luennointi?
Ei kuulema ole pakollista etc....voi vittu oikeesti!

Ei nyt mee ihan putkeen tää homma!
SRP ja poliitikot tekevät businesta, ei siinä ehdi muuta tehdä kuin lapata lisää porukkaa sisään rahankiilto silmissä. Sipilä on MYÖS MUKANA busineksessa !!!!
 
Smoke
Koska te olette huolissanne niistä kahdesta raiskauksesta per päivä, jotka on tehnyt suomalainen? Jos kerran on poliisille ilmoitettu 741 raiskausta ja niistä 11 on pakolaisten tekemiä, niin aika monta raiskausta jää ihan kotimaisille uroillekin. Koska niistäkin raiskauksista vaahdotaan yhtä paljon? Mitä me niille raiskaajille tehdään? Pakolaiset voidaan karkoittaa, mutta nuo kotimaiset jäävät tänne, raiskaamaan mahdollisesti uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...

Ja tämän kommentin jälkeen mulle tullaan huutelemaan suvakkia ja mamupatjaa ja sinutkin sais raiskata juttuja, niitä huutelee ihan kantasuomalaiset. Kantasuomalaiset toivovat ja oikein odottavat, että pakolaiset tekevät jotain. Sitten saavat silmät kiiluen sanoa, "mitäs minä sanoin". Se on eräänlaista raiskaamista myös, toivoa, että toisille käy huonosti vain sen varjolla, että saa olla oikeassa. Nämä toivojat eivät ole sen parempia, kuin nämä raiskaajatkaan. Olivat ne sitten minkämaalaisia tahansa.

Minua oksettaa tämä raiskaus-uutisilla mässääminen. Kyllä, jos ei pakolaisia olisi, olisi meillä 11 raiskausta vähemmän. Silti, 2 ihmistä raiskataan joka päivä! Ei niitä samalla lailla rekisteröidä. Se on se, mikä minua tässä ärsyttää.

Ja ei, minä en haluaisi pakolaisia Suomeen tässä määrin, mitä nyt tulee.
Siinä on se ero että suomalaiset eivät puskaraiskaa ja heikennä turvallisuutta yleisillä paikoilla.
 
Kotouttajilla tai JOLLAKIN pitäis olla VASTUU näistä sankareista!

JONKUN ON OTETTAVA VASTUU!

Mitens se kotoutus, seksuaalivalistus ja naisten oikeuksista luennointi?
Ei kuulema ole pakollista etc....voi vittu oikeesti!

Ei nyt mee ihan putkeen tää homma!
On sekin huolestuttavaa, että tänne roudataan jengiä, jolle pitää alkaa kertoa siitä, että raiskaaminen ei ole ok. Ei se valistus varmaan muuta 30 vuoden aikana sisäistettyjä oppeja naisen arvosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
On sekin huolestuttavaa, että tänne roudataan jengiä, jolle pitää alkaa kertoa siitä, että raiskaaminen ei ole ok. Ei se valistus varmaan muuta 30 vuoden aikana sisäistettyjä oppeja naisen arvosta.
On!
Mutta kun kenelläkään ei näytä olevan mitään vastuuta turvapaikanhakijoista ja heidän toimistaan!

Ollaan ilmeisesti liian korrekteja ja rikoslainsäädäntö on mitä on. Rangaistuksille naureskellaan ja rikoksista huolimatta on hyväksytty lupa-anomus perstaskussa.

Mun mielestä noi kaikki vois palauttaa sinne mistä tulivatkin, ellei sopeudu tiettyyn aikaan mennessä ja saa töitä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
On!
Mutta kun kenelläkään ei näytä olevan mitään vastuuta turvapaikanhakijoista ja heidän toimistaan!

Ollaan ilmeisesti liian korrekteja ja rikoslainsäädäntö on mitä on. Rangaistuksille naureskellaan ja silti on hyväksytty lupa-anomus perstaskussa.

Mun mielestä noi kaikki vois palauttaa sinne mistä tulivatkin, ellei sopeudu tiettyyn aikaan mennessä ja saa töitä.
Mutta oikeasti. Jos mietitään ihan tosissaan realistisia mahdollisuuksia saada töitä. Kumman ottaisit mielummin, suomalaisen peruskoulun käyneen jampan, vai Irakista tulleen heebon, josta et tiedä mikä sen oikea nimi on, minkä ikäinen se on, mitään sen taustasta, sillä ei ole kielitaitoa, alkeellinen matematiikka tuottaa vaikeuksia... jne.
Varmaan tosi väärin sanoa näin, mutta noista juuri kellään ei tule olemaan ikinä oikein mitään mahdollisuuksia tässä maassa. Meillä tokaluokkalaisetkin on älykkäämpiä kuin nämä aikuiset ihmiset.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mutta oikeasti. Jos mietitään ihan tosissaan realistisia mahdollisuuksia saada töitä. Kumman ottaisit mielummin, suomalaisen peruskoulun käyneen jampan, vai Irakista tulleen heebon, josta et tiedä mikä sen oikea nimi on, minkä ikäinen se on, mitään sen taustasta, sillä ei ole kielitaitoa, alkeellinen matematiikka tuottaa vaikeuksia... jne.
Varmaan tosi väärin sanoa näin, mutta noista juuri kellään ei tule olemaan ikinä oikein mitään mahdollisuuksia tässä maassa. Meillä tokaluokkalaisetkin on älykkäämpiä kuin nämä aikuiset ihmiset.
Mutta heillehän pedataan paikkoja.

Muun muassa Posti vähentää yövuoroja jotta voi palkata mamuja....luinkohan ihan oikein...

Sangen erikoinen ratkaisu sanon minä!
 

Yhteistyössä