Kuukautiset ja imetys

Tulin kysäseen teiltä sellaista, että osaatteko sanoa miten kauan imetys jatkuu jos kuukautiset alkanut. Poikani on 11kk vanha, ja imetän häntä puolentoista tunnin välein, maitoa tulee ja ei vieroksu rintaa. Noin suurinpiirtein miten kauan imetys jatkuu tai mahdollisesti jatkuu, osaatteko sanoa?

Kiitos vastauksista..
 
Hei,

Itse imetin vain puoli vuotta säännöllisesti pitkin päivää, kiinteiden alottamisen jälkeen vain ennen päikkäreitä ja illalla ennen nukkumaan menoa. Töihin lähtiessäni harvensin, ja imetin vain illalla, jatkoin näin aina viime jouluun saakka, tyttö oli silloin 1,7v ja mielestäni oli aika vieroittaa, oli ruvennut öisin heräilemään, ja pyytämään maitoa joten päätimme että ei tarvitse enään, nyt nukkuu yöt hyvin ja maidon pyytäminenkin jo loppunut:) Maitoa olisi tullut pari viikkoa lopettamisen jälkeen, mutta sitten tyrehtyi...
 
Heips!
Mulla alkoi menkat pojan ollessa 3kk. Nyt pojalla ikää 8kk ja imettely jatkuu päiväsaikaan. Menkoilla ei ollut mitään vaikutusta maidon tuloon :D Vielä muutama kuukausi olisi tarkoitus jatkaa :D
 
Omaa kokemusta mulla ei tollasesta ole, mut yleensä se vaikuttaa just toisin päin... Eli imetyksen lopettaminen vaikuttaa kuukautisten alkamiseen. Mulla ekat menkat tuli suunnilleen kuukaus imetyksen lopetuksesta. Jos noinkin paljo pystyt imettämään ja menkat on alkanu uudestaan, niin eiköhän se lapsi tilaile sen verran maitoo ku tarvii ja voit ite päättää millon on aika vierottaa. :)

Onpa sulla Myy80 varsin samanlainen nikki. ;) Toivottavasti kukaan ei sekota meitä toisiimme.
 

Yhteistyössä