Kuukautiset kesken Terolut-kuurin

Viestiketju alueella 'Lapsettomuus' , aloittaja Laura, 28.08.2006.

  1. Laura

    Laura Jäsen

    Rekisteröitynyt:
    04.06.2004
    Viestejä:
    187
    Saadut tykkäykset:
    0

    Hei!

    Onko kellään käynyt samalla tavalla ja osaisi neuvoa, että mitä tehdä tilanteessa, että kuukautisten puuttumiseen on saanut hoidoksi Terolut-kuurin, jota olisi pitänyt syödä kp15-24, mutta kuukautiset alkavatkin jo seitsemäntenä päivänä hoidon aloittamisesta? Pitäisikö minun nyt kuitenkin syödä tuo kymmenen päivän kuuri loppuun vai lopettaa tähän ja aloittaa tästä uuden kierron laskenta ja jatkaa Terolutin syömistä taas kp15? Vai koska Teroluteilla on tarkoitus säännöllistää kierto niin pitäisikö minun syödä tämä kuuri kuukautisista huolimatta loppuun? Mistä siinä tapauksessa aloittaisin uuden kierron laskennan? Kuukautisten alkamisesta vaiko Terolut-kuurin loppumisesta? Kiitokset kaikista neuvoista!
     
    #1
  2. Vilma232

    Vilma232 Jäsen

    Rekisteröitynyt:
    14.01.2005
    Viestejä:
    309
    Saadut tykkäykset:
    0
    Moi, mulle kävi kerran samoin ja lääkäri meinas että lopettaa kuuri siihen paikkaan ja jatkaa sitten seuraavassa kierrossa normaaliin tapaan..
    Lasket vaan kierron ihan niinkuin ennenkin eli tänään olis niinku kp 1.
    Mulle noista teroista ei oo ollu mitään muuta ku haittaa, joskus alkaa kesken kuurin, joskus teho on riittämätön.. Toivotaan että sulla ei käy samoin! :)
     
    #2

Jaa tämä sivu