kuukautiset mutta raskaana?

Onko täällä ihmisiä joilla ois tärpänny ja silti tullu menkat? Koko tämän viikon on tuntunut alavatsa painavalt ja menkat alkoivat tänään niin kuin pitikin. Yleensä tulee sellainen kunnon tulva mutta nyt on enemmänkin sellast punasta valkovuotoo... Ei oi ikinä ollut tällast! Rintoja aristaa välillä ja karmee nälkä koko ajan!
Testin ajattelin ostaa mutta ajattelin kysyä jos täällä on muita plussanneita menkoista huolimatta, koska olette tehneet plussatestin? Heti menkkojen aikana vai vasta kun outo vuoto on loppunut?
 
mulla
alkoi tässä kuussa "menkat" viikko etuajassa ja kestivät vain pari-kolme päivää. Niukemmatkin olivat kuin normaalisti. Kävi ilmi, että olen raskaana (tein plussatestin pari päivää "menkkojen" jälkeen).
 
Kolmatta odottaessa mulla oli hyvin " vahva" raskausolo, menkat kuitenkin alkoivat. Tein testin menkoista huolimatta, koska olo tuntui niin raskaana olevalta. Testi ei näyttänyt positiivista testiajan sisällä, mutta koska jätin testin näkyville näin siinä seuraavana aamuna haaleista haaleimman haamun. Menkat, hyvin paljon niukemmat kuin yleensä kestivät vain päivän pari, uusin testin ja positiivista näytti. Vielä seuraavan kk,n ajankohtana ( siis jos ne olisivat tulleet normaalisti) tuli pientä tuhnuvuotoa.
 
"jennik"
Olen neljä lasta saanut ja kahdessa edellisessä kävi niin että ehdin pitkälle raskauksissa ennenkuin ne huomattiin syystä että minulla tuli normaalisti menkat puoliväliin raskautta!! Ei ole kuulemma edes ihan epänormaalia vaan lääkärin mielestä yksi 500 "kärsii" kuukautisista raskaana ollessaan. Joten ihan on mahdollista että olet raskaana :)
 

Yhteistyössä