Kuukupin hinta?

  • Viestiketjun aloittaja epäluuloinen
  • Ensimmäinen viesti
epäluuloinen
Joku aika sitten täällä epäluuloisena ja silti kiinnostuneena kyselin "huonoja" kokemuksia kuukupista. Nyt viimein päätin hommata sellasen :)

Mistä kannattaa ostaa? Onko joku tietty merkki mitä voit suositella? Minkämoisia hintoja?
 
uts
Alkuperäinen kirjoittaja epäluuloinen;23999943:
Joku aika sitten täällä epäluuloisena ja silti kiinnostuneena kyselin "huonoja" kokemuksia kuukupista. Nyt viimein päätin hommata sellasen :)

Mistä kannattaa ostaa? Onko joku tietty merkki mitä voit suositella? Minkämoisia hintoja?
..tilasin ja varmaan 25 e suunnilleen... hyvä on ollut. synnyttäneelle suosittelen isoa kokoa, ei-synnyttäneelle pienempää.
 
"moi"
Ostin Life luontaistuotekaupasta eikä kyllä maksanut lähellekään satasta! Yks paikka mistä myös saa http://leastore.fi/kuukautissuojat/kuukupit-laaketiet-silikonia.html eikä maksa sataa euroa.
 
eläluuloinen
[QUOTE="awa";24000086]Minun lunette maksoi 30 e. Ostikohan tuo satasella ostanut jonkun paketin? Missä aineita ja muuta lisäksi?[/QUOTE]

Mitä aineita ja muuta tarvitsee itse kupposen lisäksi?
 
"moi"
Alkuperäinen kirjoittaja eläluuloinen;24000113:
Mitä aineita ja muuta tarvitsee itse kupposen lisäksi?
No esim. Lunetella on omia pesuneste kupin pesuun ym. voiteita.
Itse puhdistin miedolla pesunesteellä, ihan marketti tavaraa, ja keittämällä säännöllisesti. Säilytyspusseja voi myös ostaa eriväreissä, mut kyllä sillä yhdellä pärjää!
 
++
No ei varmaan ole maksanut satasta kuppi. Hinnat pyörii 25-30 e, riippuu mistä ostaa vai tilaako netistä.

Itse kupittelen nyt kuudetta vuotta, on siis ollut hintansa väärti. Itsellä Mooncup, johon olen hyvin tyytyväinen.

Joskus sitten, kun tuosta aika jättää, haluan tällaisen: http://kuukuppi.fi/kuukautissuojat/kuukupit-laaketiet-silikonia/greencup-koko-s-pienempi.html
 
"vieras"
[QUOTE="awa";24000086]Minun lunette maksoi 30 e. Ostikohan tuo satasella ostanut jonkun paketin? Missä aineita ja muuta lisäksi?[/QUOTE]

Siinä oli yksi kuukuppi. Ei mitään aineita.
 
[QUOTE="äiti";24000331]Minä ostin kuukupin ja hinta oli minullakin siinä satasen paikkeilla n. 79e. Yksi kuukuppi oli paketissa.[/QUOTE]
Jos tää nyt ei ole ihan vitsi,niin mistä ihmeestä noin kalliita löytää?
 
kkkkuuuukuppi
Missäs kaupassa oikeen käyt kun oikeesti noin kalliita löytää? :DD Kallein mihin oon törmännyt maksoi 45e, ja nytten etsin halvinta ja se taitaa olla mooncup, 28.90e :D:D:D:
 
"joku"
Alkuperäinen kirjoittaja kupittaja minäkin;24000365:
Milloinkohan niihin tulee hanat, että ne voi tyhjätä jossain törkyvessassa, missä ei ole pesumahdollisuuksiakaan???
Kupin voi hätätapakusessa tyhjäntää ilman pesua, mutta silloin on hyvä olla jotain puhdistuspyyhkeitä (niitäkin myydään ihan kuukupille tarkoitettuja, mutta vauvan kosteuspyyhkeetkin käyvät hyvin).

Mulla tulee tosi harvoin tilanteita joissa joudun vaihtamaan kupin muualla kuin kotona, sillä tyhjennän sen vain aamulla ja illalla.
 
Minä tilasin täältä : Kuukuppi Etusivu , merkiltään oma kuppini on LadyCup ja maksoi muistaakseni jotain 30-40 euroa. Ei kannata ostaa mitään ihan halvinta.

* * * muok: Materiaali ehdottomasti lääketieteellistä silikonia, EI TPE-MUOVIA! Olen kuullut noista muovisista pelkkää huonoa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä