Kuulkaas mulla lähti tällanen idea tuolta korvien välistä näppäimistöön asti...

kun meillä olis vintillinen tavaroita jotka mun pitäs siivota tuolla äitin luona...
että jos mä kävisin hakemassa sieltä sen mitä minä tarvitsen ja joita ei voi myydä, niin iskettäs kirppari pystyyn.

siis tää tapahtuis tietenkin kesällä ja hienolla säällä....

eli jos jostain sais hankittua vaikka puutarha pöytiä ja sais ne hienosti aseteltua ja sitten te tuotte omat roinanne sinne ja laitatte hienosti pöydille. voitais pitää swapparit kautta kirppari!

tää vois olla samalla miitinki meille rannikko alueen ritareille, ja miks ei muillekkin jos huvittaa ja vaan pystyy.

piha on iso ja ihan lähellä on leikkipuisto jos haluaa ottaa perheen mukaan.
pihassa on rakennus jossa vois olla vaikka kahvi / limsa ja possu tarjoilu. siellä on myös meirän flipperit joita sais pelata ja miehet voi keskustella hinnoista.
jos tähän homaman sais tarpeeks monta innostumaan, niin tän vois ajoittaa hienosti jaakonpäivien aikaan jolloi kuulemma itsensä david becham vaimoineen visiteeraa pietarsaarta :)


mitä ootte mieltä voisko edes teoriassa purra tämmönen idea?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alexandraana:
david becham?
mie nyt jotenkii pihalla,onko se suomeen tulossa?
joo kun sen joku asistentti tai joku on täältä ja se omistaa hotelli epoquen. se gubbe oli tehny jotain davidille ja se luåpas vastapalvelukseks tulla käymään vaimoineen.
huhupuheiden mukaan olis jaakonpäiville tulossa :)
tänne vaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
mitäs jos mie vaan roudaan meiän ylimääräset kamat sinne ja saatte myyä? saatte pittää kaikki niistä kertyvät rahatki =)

nimim. prkl kaapit TAAS täynnänsä |O |O |O
jos on kestovaippa kamaa tai jotain mistä niitä voi tehä niin vastaanotetaan :)
 
vieras
Mun mielestä ihan loistava idea! Mä en kyllä rupee raahaan täältä pirkanmaalta kamoja sinne, mutta muuten voisin tehdä kesäretken ja tulla pällistelemään teidän tavaroitanne ;) ja kenties ostamaan lisää roinaa tänne vanhojen sekaan ;)
 

Yhteistyössä