Kuuluuko alkoholi, tupakka ja meikkaaminen elämääsi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Alkoholia käytän pari kertaa vuodessa.

Meikkaan nykyään liian harvoin, siksi liian harvoin, että pidän siitä ja olen jättänyt vähemmälle, koska en yksinkertaisesti jaksa! Meikkaan varmaan parin viikon välein..

Tupakkaa menee päivittäin...
 
Meikkaan kyllä joka päivä. Välillä vähemmän ja välillä enemmän fiiliksen mukaan. Huonoa ihoa on vähän pakko peitellä jotta ilkeää mennä ulos.

Tupakkaa poltan seurassa, eli esim.jos tupakoiva kaveri tulee kylään niin poltan jämät. Tyhmä tapa. Nikotiinia kyllä syön pastillina joka päivä ja oon ollut jo vuosia koukussa näihin..

Alkoholia en käytä kuin pari kertaa vuodessa mutta silloin sitten otetaankin kaksin käsin..:whistle:
 
"vieras"
[QUOTE="kolme";28197261]eitä täältä.

Enkä ole uskovainen...[/QUOTE]

Mitäs noilla olisi uskovaisuuden kanssa tekemistä?

Käytän meikkiä arkisin ja viikonloppuisin jos lähden kaupungille tms. Lähiympäristössä en käytä.

Alkoholia käytän välillä n. kerran, pari kuussa pari annosta.

Tupakkaa en polta.

Ja olen uskovainen :)
 
"poikia3"
Tupakkaa en polta, alkoholia käytän muutaman kerran vuodessa ja meikkaan muutaman kerran kuussa. Joskus töihin monta päivää peräkkäin, kun on tilaisuuksia, jotka vaativat sen, ja joskus ensitten ollenkaan.
 
"Tiina"
Alkoholia käytän lähes viikottain. Yleensä viikonloppuisin tulee juotua vähintään pari lasia viiniä. Parin kuukauden välein vähän enemmänkin.

Tupakasta olen päässyt eroon, mutta nikotiinikorvaustuotteita käytän.

Meikkivoiteen+puuterin naamaani sudin aamuisin, muuta en käytä. Silmät yms. meikkaan silloin, jos johonkin juhlimaan tms. lähden
 
ygguihop
kaikki kuuluu.
tupakka JOKA PÄIVÄ
meikkaan aina kun jaksan, kehtaan kulkea myös ilman. ehkä 4-6 kertaa viikos on pakkelit naamassa, jossain välissä päivää..
alkoholi n. 2-3 kertaa kuukauteen ns. kunnon kännit, en harrasta yhtä- tai kahta annosta.
 

Yhteistyössä