Kuva ketju kodeista..

:(
Nämä nykykodit ovat oikeasti niiiin ahdistavia, kaikki aivan samasta muotista. Niin pelkistettyä, valkoista, mustaa, harmaata, ehkä vähän tummanruskeaa siellä täällä. Kamalaa.

Kaikki palstalla olevat kuvaketjutkin näistä kodeista ovat ihan samanlaisia, ei toisistaan erota.
 
Yhden kivan vinkin sain blogeista. Monella on läpinäkyvässä maljassa ihan ruukkukukkiakin kasvamassa. Siis ruukkuineen päivineen. Kivan näköinen, kun keksis mihin sen sijoittaisi sitten.. Talvella mulla on kirkkaat jouluvalot sellaisessa, mutta kesäksi vois vaihtaa ruukkukasvin tai yrttejä..
 
"Vieras"
Meinasin vaihtaa sen eteisen oven, mutta kun sitä aikansa on katsellut ni se onkin aika söpö :D Meillä on niin tyhjää ja jotenkin...en tiedä.. Pitäs koristeita laittaa tai verhot tai jotain... Toisaalta on helppo siivota kun ei ole krääsää, toisaalta ois kodikkaampaa kun ois jotain..
Mun päässä meni sellainen lause että: "aaaaaaaaaaaaah kun ihanan siistiä" kun näin nuo kuvat teiltä, ja aloin heti miettimään mitä kaikkea roinaa haluan heittää taaa menemään. Älä älä älä kerää mitään krääsää, tuo on niin kivan näköistä kun on selkeää ja siistiä :). Vaikkei meilläkään mitään kovin sotkuista ole, mutta silti vielä liikaa tavaraa esillä.
 
[QUOTE="vieras";26494488]Juu ihanan selkeää on. Romua ei tarvitse varta vasten alkaa keräämään tai sisustustavaroita ostelemaan. Niitä tulee ajan kanssa.[/QUOTE]

No tuo on kyllä niin totta. Melkein kaikki purnukat ja vaasit olen lahjaksi saanut..
 
vrs
Hei, vrs! Miten toi lastenhuoneen valkoinen lattia on tehty? Onko siinä joku lankkulattia alla joka on maalattu?
Siinä oli joo vanha lankkulattia joka maalattiin. Se on oikeestaan ihan pikkiriikkisen aquaan taittuva väri, kirkas valkonen sattuis aurinkoisella ilmalla silmiin. :)

Tossa kohdassa taloa oli siis alunperin pieni vaatehuone ja sit yks makkri, jotka oli joskus sit muutettu kahdeks pikkuhuoneeks. Alunperin lattiaki oli käsitelty vaan siltä osin, missä oli se yks huone, vaatehuoneen kohta oli ihan raakaa lautaa. Me ku purettiin seinä, kurkisti lankut laminaattien alta ja pakkohan ne oli heti esiin repiä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Debra

Yhteistyössä