Kuva mun puutarhasta (sis. botan.)

vieras
Kauhee ku mä jo mietin et uskallanko avata... siis et minkälainen "puutarha"-kuva löytyy. jos ap ois ollut joku "harmaa" niin en varmaan ois ees uskaltanu avata kun heti tuli mieleen nää Kanervan "oletko hoitanut puutarhaasi"-jutut

Mut hienot on istutukset vaikka täytyy tyhmänä myöntääkin ettei mulle sano tuo laji mitään
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauhee ku mä jo mietin et uskallanko avata... siis et minkälainen "puutarha"-kuva löytyy. jos ap ois ollut joku "harmaa" niin en varmaan ois ees uskaltanu avata kun heti tuli mieleen nää Kanervan "oletko hoitanut puutarhaasi"-jutut

Mut hienot on istutukset vaikka täytyy tyhmänä myöntääkin ettei mulle sano tuo laji mitään
:D :LOL:

AP:lle, hienoja ovat :D
 
tylsäääääääääääääääääääääää
hui kamala!!!! ku mä en meinannu uskaltaa aukasta tätä ollenkaa!!!! oikeesti. oisin voinu lyödä koko omaisuuteni ja vähän päälle vetoo, että ei täältä mitään muuta löydy ku jotai kukkasia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja tylsäääääääääääääääääääääää:
hui kamala!!!! ku mä en meinannu uskaltaa aukasta tätä ollenkaa!!!! oikeesti. oisin voinu lyödä koko omaisuuteni ja vähän päälle vetoo, että ei täältä mitään muuta löydy ku jotai kukkasia.
Eikä ole tylsää. :>
On uskomattoman tylsää. Päivän ennalta arvattavin ketjun avaus.
 
tylsääääääääääääääääääääääää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja tylsäääääääääääääääääääääää:
hui kamala!!!! ku mä en meinannu uskaltaa aukasta tätä ollenkaa!!!! oikeesti. oisin voinu lyödä koko omaisuuteni ja vähän päälle vetoo, että ei täältä mitään muuta löydy ku jotai kukkasia.
Eikä ole tylsää. :>
On uskomattoman tylsää. Päivän ennalta arvattavin ketjun avaus.
Miks pistin ap. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
tässähän tulee nälkä :p
meillä kasvaa perus chilejä(vihreitä pitkiä) ja jonkin sortin habanerojakin on tulosillaan :p
Mä kokeilin muutamia lajikkeita ja ne iti ihan kivasti (tosin hitaasti...), kaikki ei kasvaneet noin isoiksi vielä kuin nuo kolme, kun me pölöt laitettiin osa turpeeseen ja ne ei vissiin tykkää kovin siitä. Ne on pienempiä mutta niissäkin on ihan pieniä chilin alkuja kanssa.
 

Yhteistyössä