*KUVA* Voiko tämän asun laittaa baariin?

  • Viestiketjun aloittaja Pixu
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Samaa mieltä kuin moni muukin, mekko tosi kiva ja kesäinen, mutta ei leggareita. Kerroit ette halua näyttää jalkojasi paljaina, itselläni ihan sama juttu. En tiedä mikä sulla on syynä, mutta mulla on hirveän näköiset jalat, suonikohjuja ja katkeilleita verisuonia. :x

Itse olen ratkaissut asian niin, että laitan jalkoihin mattapintaista, tahraamatonta meikkivoidetta ohuelti, ilman muuta ihon väristä. Siihen tarkoitukseen on olemassa omakin valmisteensa, on ollut mielessä mennä jostain kemppariosastolta kyselemään. Jos et siis ohuita sukkiksia halua laittaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Samaa mieltä kuin moni muukin, mekko tosi kiva ja kesäinen, mutta ei leggareita. Kerroit ette halua näyttää jalkojasi paljaina, itselläni ihan sama juttu. En tiedä mikä sulla on syynä, mutta mulla on hirveän näköiset jalat, suonikohjuja ja katkeilleita verisuonia. :x

Itse olen ratkaissut asian niin, että laitan jalkoihin mattapintaista, tahraamatonta meikkivoidetta ohuelti, ilman muuta ihon väristä. Siihen tarkoitukseen on olemassa omakin valmisteensa, on ollut mielessä mennä jostain kemppariosastolta kyselemään. Jos et siis ohuita sukkiksia halua laittaa.
Mulla on vaan rumat polvet, ja hame on polvien alle kyllä.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Samaa mieltä kuin moni muukin, mekko tosi kiva ja kesäinen, mutta ei leggareita. Kerroit ette halua näyttää jalkojasi paljaina, itselläni ihan sama juttu. En tiedä mikä sulla on syynä, mutta mulla on hirveän näköiset jalat, suonikohjuja ja katkeilleita verisuonia. :x

Itse olen ratkaissut asian niin, että laitan jalkoihin mattapintaista, tahraamatonta meikkivoidetta ohuelti, ilman muuta ihon väristä. Siihen tarkoitukseen on olemassa omakin valmisteensa, on ollut mielessä mennä jostain kemppariosastolta kyselemään. Jos et siis ohuita sukkiksia halua laittaa.
Mulla on vaan rumat polvet, ja hame on polvien alle kyllä.
Joo no sitten ei tarvitse jalkoja peittää. Vaikken kyllä usko että sinulla oikeasti on rumat polvet. =)
 
SAMAA MIELTÄ
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Ei saa olla liian kriittinen.. eikä sun polvet edes näy tuon helman alta.
Laita itseruskettavaa kinttuihin ja lakkaa varpaankynnet nätillä värillä, korkkarit jalkaan ja on the road :)
NÄIN ehottomasti... kannatetaan!
 

Yhteistyössä