Kuvaketju komeista miehistä

Peyote
Ei minustakaan.

Moni vanhempi mies on nimenomaan söpö ja tulee sellanen isällinen fiilis niistä, eli ei todellakaan seksuaalisessa mielessä katsele.
Saatan joskus jotain vanhempaa miestä katsellessani ajatella, että "tuo on sen näköinen, että se on ollut nuorena hottis".

Ja nää mun "vanhemmat miehet" eli isälliseen kategoriaan menevät on jo noita 35-vuotiaita ja siitä ylöspäin. :D
Hahhah, apua! Mutta sulla on niin nuoret vanhemmat, että ymmärrän kyllä. :)
 
Miesvieras-75
Ei minustakaan.

Moni vanhempi mies on nimenomaan söpö ja tulee sellanen isällinen fiilis niistä, eli ei todellakaan seksuaalisessa mielessä katsele.
Saatan joskus jotain vanhempaa miestä katsellessani ajatella, että "tuo on sen näköinen, että se on ollut nuorena hottis".

Ja nää mun "vanhemmat miehet" eli isälliseen kategoriaan menevät on jo noita 35-vuotiaita ja siitä ylöspäin. :D
Ei vaan tuolla kauniit naiset ketjussa 35v naisia saanut pitää vanhoina ja ei-seksuaalisina... :) Musta nekin useinmiten on.
 
Ei vaan tuolla kauniit naiset ketjussa 35v naisia saanut pitää vanhoina ja ei-seksuaalisina... :) Musta nekin useinmiten on.
Aika surkuhupaisaa, jos nelikymppinen pitää omanikäisiään ja jopa nuorempiaan vanhoina ja ei-seksuaalisina.

Sehän on ihan luonnollista, että nuoruus viehättää, mutta oikein niin, että oman ikäiset (jotka eivät vielä mitään vanhuksia kuitenkaan ole) tuntuvat epäseksuaalisilta.
Kai se on makukysymys.
Noi sun linkitykset tuossa "kauniit naiset"-ketjussa edusti sellasta tavallista lukiolaistyttöä. Ehkä se on sit sun ainoa kauneusihanne ja muu tuntuu epäviehättävältä ja -seksuaaliselta.
 
  • Tykkää
Reactions: Viikate
Peyote
Joo. :D On mulla kavereina kuuskymppisiäkin, etten silleen huonolla tavalla vanhoina pidä, mutta en pidä vanhempia miehiä seksuaalisesti -saati romanttisesti- potentiaalisina, vaan enemmänkin just isällisinä hahmoina.
Noin se menee. Sit ku tulee itselle lisää ikää, niin sitten se muuttuu. Tai oikeastaan, ei muutu, vaan edelleen sitä kattelee oman ikäisiään. Ihmisten vanhenemista ei silleen enää tajua. Esimerkiksi mun veli kun 45, niin edelleen ajattelen sitä nuorena aikuisena niinkuin aina ennenkin. :D Kun se on ollut mun silmissä aina semmoinen.
 
Noin se menee. Sit ku tulee itselle lisää ikää, niin sitten se muuttuu. Tai oikeastaan, ei muutu, vaan edelleen sitä kattelee oman ikäisiään. Ihmisten vanhenemista ei silleen enää tajua. Esimerkiksi mun veli kun 45, niin edelleen ajattelen sitä nuorena aikuisena niinkuin aina ennenkin. :D Kun se on ollut mun silmissä aina semmoinen.
Joo, toi on vähän sama ku mä pidän mun tätejä varmaan ikuisesti parikymppisinä.
Ovat siis syntyneet 70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa.

Noh, tuskin niitä haittaa, vaikka ne onkin mun mielessä aina parikymppisiä. :D
Mä meen vaan niiden ohi omassa mielessäni.
 
Peyote
Joo, toi on vähän sama ku mä pidän mun tätejä varmaan ikuisesti parikymppisinä.
Ovat siis syntyneet 70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa.

Noh, tuskin niitä haittaa, vaikka ne onkin mun mielessä aina parikymppisiä. :D
Mä meen vaan niiden ohi omassa mielessäni.
Mulle on käynyt niin, että oon mielessäni lakannut tulemasta vanhemmaksi. Näkeehän sen peilistä, mutta ei se muuten oikeen tunnu mitenkään. Ei tunnu yhtään kypsemmältä silleen.
 
Mulle on käynyt niin, että oon mielessäni lakannut tulemasta vanhemmaksi. Näkeehän sen peilistä, mutta ei se muuten oikeen tunnu mitenkään. Ei tunnu yhtään kypsemmältä silleen.
En mäkään tunne itseäni erityisen kypsäksi, mutta vuosi vuodelta tulee enemmän sellainen olo, että pitäisi saavuttaa jotain ja välillä miettii, että oon kohta "jo" sen ja sen ikäinen, enkä ole edes valmistunut jne.
Tollasia juttuja.
 
Peyote
En mäkään tunne itseäni erityisen kypsäksi, mutta vuosi vuodelta tulee enemmän sellainen olo, että pitäisi saavuttaa jotain ja välillä miettii, että oon kohta "jo" sen ja sen ikäinen, enkä ole edes valmistunut jne.
Tollasia juttuja.
Äää ei tolleen kannata kelaa. Tärkeempää vaan et on onnellinen ja saa tehdä asioita joista pitää. Ja sä oot vielä niin nuori, että sulla on aikaa ihan loputtomiin.
 
Miesvieras-75
Aika surkuhupaisaa, jos nelikymppinen pitää omanikäisiään ja jopa nuorempiaan vanhoina ja ei-seksuaalisina.

Sehän on ihan luonnollista, että nuoruus viehättää, mutta oikein niin, että oman ikäiset (jotka eivät vielä mitään vanhuksia kuitenkaan ole) tuntuvat epäseksuaalisilta.
Kai se on makukysymys.
Noi sun linkitykset tuossa "kauniit naiset"-ketjussa edusti sellasta tavallista lukiolaistyttöä. Ehkä se on sit sun ainoa kauneusihanne ja muu tuntuu epäviehättävältä ja -seksuaaliselta.
Kirjoitin "useimmiten" yli 35v ei sytytä. Kyse ei ole iästä, usein pitää Google kuvahaun jälkeen ikä selvittää ihan erikseen. Liitän kauneuteen asioita (miehillä ja naisilla) joita ei vaan meinaa löytää kuin parikymppisiltä. Esim sileä iho, korkeat poskipäät, avoin kirkas katse, kiinteät rinnat, piukka vatsa yms. Kyllähän juuri tuonne postasin Jenny McCarthyn 40v vartalon. Useimmiten, useimmiten :)

Mulle on ihan ok jos mun ikäisiä miehiäkään ei enää oman ikäiseni naisetkaan katso. On nuoret miehetkin komeampia kuin 40v
 
Tuo Aragornin näyttelijä on kyl helvetin komee. Harmi ku en muista yhden toisen näyttelijän nimee, joka on ihan täydellisen näköinen mies omasta mielestäni. Jos olisin homo, niin juuri tuollaiset miehet kiinnostaisivat.
 

Yhteistyössä