~~Kuvia lapsista~~ :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
miksi lapsista onnistuu terävät kuvat mutta itsestäsi aina "heilahtaneita" ja suttuisia?
olen jo monta kerta vastanut
VASTANNUT
mitä välii: vastanut tai vastannut |O
Vastanut ei ole suomen kieltä mutta vastannut on:) On sillä VÄLIÄ!!!!!
 
ai
oliko tää tarkoitettu ketjuksi?
toi otsikko voi tarkoittaa että vain sinun lapsista kuvia. ja yleensähän et ole muiden asioista kiinnostunut, se on vain sinäsinäsinäsinä
 
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
muita kuvia lapsista ei oo, kun ei oo tällä koneella yhtää omia otoksia :( yx kone pöllittii assemblys ja siel meni kuvia vino pino
ootko sä ollu asemblyssä? :D
no en.. kun sisko ..ja se siit koneest :whistle:
no minäkin jo hieman ajattelin etä 33 vee perheenäiti jotain Simsiä tai muuta siellä pelailee yötäpäivää :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
muita kuvia lapsista ei oo, kun ei oo tällä koneella yhtää omia otoksia :( yx kone pöllittii assemblys ja siel meni kuvia vino pino
ootko sä ollu asemblyssä? :D
no en.. kun sisko ..ja se siit koneest :whistle:
no minäkin jo hieman ajattelin etä 33 vee perheenäiti jotain Simsiä tai muuta siellä pelailee yötäpäivää :LOL:
:LOL: en mä nyt nii hullu oo ..kuuli siskoki kunniansa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
muita kuvia lapsista ei oo, kun ei oo tällä koneella yhtää omia otoksia :( yx kone pöllittii assemblys ja siel meni kuvia vino pino
ootko sä ollu asemblyssä? :D
no en.. kun sisko ..ja se siit koneest :whistle:
no minäkin jo hieman ajattelin etä 33 vee perheenäiti jotain Simsiä tai muuta siellä pelailee yötäpäivää :LOL:
:LOL: en mä nyt nii hullu oo ..kuuli siskoki kunniansa :whistle:
uskon :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
siis miten se aijaasta laitettiin suoraan se kuva ? ensin mustataan "pikku kuva teksti", liitetään tänne, mustataan ja maisemakuvaa ? ei onnistu, missä menee väärin ?
Joo, mustaat, kopioit ja sitten vaan liität tänne, ei mitään maisemakuvia tai noita muitakaan painella enää siihen. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta hei!:
joo no eihän siinä sitten mitään jos ovat "julkisia" kuvia, ajattelin vain jos olet itse kuvannut ja sitten leviävät.
no parempi ottaa pois ei tuu ainaka sanomisii =)
Julkisiin kuviin on ollut pakko jo kysyä vanhemmilta lupa, joten ihan sallittua oli linkin laitto. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta hei!:
joo no eihän siinä sitten mitään jos ovat "julkisia" kuvia, ajattelin vain jos olet itse kuvannut ja sitten leviävät.
no parempi ottaa pois ei tuu ainaka sanomisii =)
Julkisiin kuviin on ollut pakko jo kysyä vanhemmilta lupa, joten ihan sallittua oli linkin laitto. :)
no sit varmaan voin ettii takas likan kuvan... meille tosiaan tuli kysely saako laittaa nettiin,en sitä muistanutkaan =)
 

Yhteistyössä