Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
ph-arvo
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24182281:
Sori, mutta ihmisestä näkee kun hän ei ole ideaalipainossaan. Voi olla, ettet ole ollenkaan liian laiha(?) mutta ainakin näytät siltä. Ehkäpä siksi, ettei tuo ole tosiaan ns. "ideaalipainosi"? mikä pukisi sinua oikeasti paremmin.
En sano tätä pahalla, koska enhän minä tiedä vaikka olisit luonnostasi tuollainen :D minkäs sille sitten voisit. Oikein nätti olet, mutta oletkohan kenties laihduttanut joskus tai lähiaikoina? Kuvastasi tuli se mieleen.

Ja anteeksi pitkä paasaus, mutta sisarellani on anoreksia ja tällaiset asiat pistävät nyt todella herkästi silmääni. Jos olen väärässä ja olet tosiaan luonnostasi noin pienikokoinen niin anteeksi todella paljon :)
 
"vieras"
Sori, mutta ihmisestä näkee kun hän ei ole ideaalipainossaan. Voi olla, ettet ole ollenkaan liian laiha(?) mutta ainakin näytät siltä. Ehkäpä siksi, ettei tuo ole tosiaan ns. "ideaalipainosi"? mikä pukisi sinua oikeasti paremmin.
En sano tätä pahalla, koska enhän minä tiedä vaikka olisit luonnostasi tuollainen :D minkäs sille sitten voisit. Oikein nätti olet, mutta oletkohan kenties laihduttanut joskus tai lähiaikoina? Kuvastasi tuli se mieleen.

Ja anteeksi pitkä paasaus, mutta sisarellani on anoreksia ja tällaiset asiat pistävät nyt todella herkästi silmääni. Jos olen väärässä ja olet tosiaan luonnostasi noin pienikokoinen niin anteeksi todella paljon :)
Oon samaa mieltä. Jotenkin riutuneen näköinen kuvassa, mietin ensin onko krapulassa, mut tuskin sellaista kuvaa tänne laittais. Kasvot oudot verrattuna vanhempiin kuviin..
 
[QUOTE="vieras";24182708]Oon samaa mieltä. Jotenkin riutuneen näköinen kuvassa, mietin ensin onko krapulassa, mut tuskin sellaista kuvaa tänne laittais. Kasvot oudot verrattuna vanhempiin kuviin..[/QUOTE]

äääh... Ettekö te huomanneet, että kuvasta on laitettu kontrastia kovemmalle, tai terävyyttä? Ihan turhaa alkaa tuolleen säälinsekaisesti spekuloimaan. Kaunis nainen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä