Kuvia plussatesteistä

Laitetaan nyt minunkin testisarja näkyville huviksi ja vaikka hyödyksikin.



Ensimmäinen testi tehty kp 27/28-30 (haalea haamu) ja seuraavat suunnilleen päivän välein. Halusin nähdä viivan vahvistuvan koska edellisessä kierrossa sain haalean plussan Apteekin Omalla (haalea mutta selvästi näkyvissä, ei siis haamu) mutta menkat kuitenkin alkoivat muutaman päivän myöhässä. Tällä kertaa ovat Luojan kiitos pysyneet poissa. Tällä hetkellä eletään rv 5+5 :heart:
 
Talvicci, Babies, Ansku83 Kiitokset! :)

Namppis88 No nyt näkyy :heart: Toivottavasti viiva vahvistuu! :)

Mulla oli vielä jäljellä yksi PregCheck-liuska, jonka tein tänään ihan huvikseni. Tuntuu tyhmältä edes kirjoittaa tätä, mutta se viiva ei ollut juurikaan vahvistunut tuosta edellisestä PregCheckistä, jonka tein siis toissapäivänä iltapissasta. Onkohan mitään syytä huoleen vai voisko vaan olla, etten noihin liuskoihin tuon vahvempaa viivaa saa? Ylempi siis kp 30 ja alempi kp 32:

Aijaa.com - kp 30 - 8047699.jpg

 
Namppis Kyllä siellä jotain viivanhäivää selkeesti on! Varovaisesti onnea! Ja oon itekki monesti miettiny et miks tääl ei voi olla tykkää -nappia! :D

Jomi Ootko kokeillu vaik apteekin omalla? Jos nuo vaan on sellasia et ne ei tasavahvoja välttämättä anna! Ota nyt rauhallisesti eläkä liikaa ressaa noista viivoista! :heart: Tuo on kuitenki jo tosi vahva plussa ja verraten siihen siun ekaan ja tokaanki testiin! =) Ja jos tuo kp32 olis aikasta normaalisti kierron vika päivä siulla ni en huolestuis kyl vielä! =)
 
Ansku83 Tuo PregCheck on käytännössä sama kuin Apteekin oma. Mutta joo, kyllä mä nyt tähän tulokseen tyydyn, kun kaikki testit on kaapista kulutettu :) Oireita kuitenkin on, niin että yritän rauhoittua nyt. Kaikesta sitä voikin ihminen stressata... :ashamed:
 
Namppis88 hyvältä näyttää - vahvistunut aavistuksen jo!!!=)
Viivan vahvistumisia toivottelen edelleen!!:heart::heart::heart:

Itse dippailen samaisilla testeillä täällä - tosin herkkyydellä 25mIU/ml
..sellaisia viivanpaikkoja olen saanut dpo6 lähtien - eli: viivanen vaalea ja molemmat reunat viivasessa a a v i s t u k s e n harmahtavat..
..voi kun alkaisi hissukseen saamaan jo väriähin tässä päivien saatossa, nyt dpo8 ja pikkasen toiveita plussasta olisi.(taas kerran..itse asiassa - 26Yk ja kolme tärppiä, jotka ei kestäneet..huoks)

Ps. Tosi aikaiseenhan mie aloittelin jo tuon dippauksen:saint:

..ja vielä..miulla tärpin käydessä tuo David 10 testi näytti dpo12 vain harmahtavaa viivasta..kun taas David puikkotesti - 25mIU/ml jo selkeää haamuista:)
 
Viimeksi muokattu:
Namppis88 Tuostapa ei enää voi erehtyä - Onnea kovasti!!!:flower::):heart:

Nytpä taasen nähtiin, että testeissähin on noin paljon eroa miten näyttää: herkkempi testi EI näytäkkään plussaa A I E M M I N - kuin ei niin herkkä!

Tarrasukkasia&vaaviliimaa pikkiselle masuasukille.:heart:

Ps. Mie sain tärpin käydessä iltapäiväpisuun selkeämmän plussan, kuin aamupisuun!
..ei ollunnakaan se aamupisuinen sitä ytympää.;)
 
Viimeksi muokattu:
Vieläkin tätä ketjua seurailen, vaikka oma nyytti jo kainalossa. Niin kiva kuitenkin katella näitä testiviivoja =)

Enkä osaa edes kopioida oikein toisten kirjoituksia, mutta haluanpa sanoa, että olen täysin samaa mieltä mur-mur Aina ei tosi herkkä testi näytäkään aiemmin plussaa kuin vähemmän herkkä.

Tässä esim. mun noin dpo 17, samaan pissiin dipatut one stepin tosi herkkä 10 mlU/ml testi ja city marketin pregcheck jonka herkkyys 20 tai 25.

http://i10.aijaa.com/t/00847/6620860.t.jpg

Pregcheck ylempänä kuvassa. En tiedä liitinkö kuvan tänne oikein kun yritin eri viestistä kuvaa kopioida...
 
No saa ton edes pienenä näkymään kun klikkaa osoitetta. En yhtään osaa näitä hommia oikein....Pointtihan on se, että vähemmän herkässä testissä on testiviiva selkeästi voimakkaampi kuin kontrolliviiva kun taas tossa herkemmässä testissä jää testiviiva vähän heikommaksi. Mun silmiin ainakin.

Niin ja onnea kovasti plussanneille tietenkin :wave:

Täällä noiden testien tulos on jo kolme viikkoa vanha poika :heart: Monen monet testit tuli tehtyä kun noita keskenmenojakin oli ennen pysyvää plussaa joten tiedän miltä tuntuu testien viivoja silmät kierossa tuijotella.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä