Kuvia plussatesteistä

sunni
Onnea kovasti sinne ^^ Selviä plussia! Kumpa itsekin vielä saisi ...
Kiitos kannustajille <3 Olette kultaisia =)
Pakko huomenna ajaa jonnekin josta saa jonkun testi, uusi päivä, uusi mahdollisuus... Siis niin kauan ku menkkoja ei tuu..
Maira, mullaki aiemmin iltapäivällä/illalla tuli vahvempaa viivaa tai haaamua kuin muina aikoina.

Muistatteko muuten pregchecin, tuleeko siihen sitä ns. viivanpaikkaa ollenkaan, jos ajan s-markettiin sellaset hakee.
 
sunni
Joku-raja.. hmm... Ootkos sie aivan varma että se oli viivan paikka...... ?
Siis kun sulla kuitewnkin on vasta dpo8........ Mie en mahda mitään sille et mie siun puolesta aattelen et jos siul viel tärppi käy nyt....Anteeks jos elättelen siulle turhia toiveita,en haluu pahottaa siun mieltä ainakaan, mutta jospa sie ens viikolla sinne viivaa saisit, meinaan jos se ei oo mikään täti sulla.
 
Sunni: Mun mielestä se oli väritön viivanpaikka. Mä en ole aivan varma, mihin kohtaa noissa testeissä toinen viiva pitäisi tulla, mutta voisin kuvitella, että juuri tuohon kohtaan. Aiemmin negakierroissa mulla ei ole tuollaista noihin liuskatesteihin tullut. Kyllä minä toiveita saan eläteltyä ihan itsekin, joten älä sitä sure. :) Mutta mun tuntemukset mahalla on niin tuttuja tädin tulon merkkejä, ikään kuin kohtu yrittäisi tyhjentää itseään. Sitä on vaikea selittää.
 
sunni
No mutta muistelen jonkun joskus sanoneen et noihin pregcheckeihin EI tulis viivanpaikkaa...
JA menkkatuntemuksiahan voi olla raskaanakin. No mie nyt vaan toivon siun puolesta niin kovasti.
 
Sunni: Kyllä mä varmasti testailen tädin tuloon asti ja yleensä vielä senkin jälkeen, koska haluan olla clomien takia varma (clomit saattaa aiheuttaa sikiövaurioita, jos onkin raskaana). Mulla on niin niukat menkat, ettei aina tiedä varmasti, onko kyseessä täti. Mutta kyllä nämä tuntemuksen on niin tuttuja, ettei kannata pidättää hengitystä mun takia.
 
Tuosta pregchek testistä sen verran, että nyt puoli vuotta kestäneen pikkukakkosen yrityksen aikana se ei oo turhia plussia, haamuja, viivanpaikkoja tai muutakaan ylimääräistä antanu, vaan ihan puhdasta negaa.. :) Eli minä ainaki uskon, että jos siinä testissä jotain näkyy, on se hyvä merkki.. :) Jänskätää, kun itsekki sain tänään iltapisusta siihen haamun (jota mies ei nähny, mutta miehellä osittainen punaviher-värisokeus.. :D). Kuvaa en nyt valitettavasti saa, mutta tällä sivulla on ollu samanlaisia.. :) Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia meille muille! :heart:
 
Tänä aamuna tein toisen pregcheck testin ja oli vahvempi viivanen ja jopa mieskin erotti sen! :) Piti käydä ostamassa digitaalinen testi ihan vaan narman päälle! :D Luulisi että siinä näkyy jotain ku se on vissiin herkempi ku pregcheck.. :)
 
sunni
Moi
Mie sain viivanpaikan näkyviin pregcheckiin tänään. Huohkus. Miks ei väri tuu :(
Tässä kuussa on kuin onkin yritetty enemmän kuin aiemmissa,kun miehen työt sattuikin niin että ollut kotona paaaaljon enemmän. Mutta ei näköjään auta sekään.

Plussatuulia sinne ja onnea kaikille!
Pitää nyt taas huomenna testata, ja elellä toivossa vielä.
 
Eilen tein digitaalisen raskaustestin ja siihen tulos: Raskaana/gravid 1-2!! :D :D

Sunni, mullaki tuli ensin pregcheckiin jotain epämääräistä haamulaista, jot epäilin itsekin viivanpaikaksi. Mutta kuitenkaan koskaan aiemmin sellaista ei ollut tullut, ja alkoihan se lopen punertaa. :)
 
Näkeekö tässä kukaan mitään? Tuo vasen reuna oli ihan tumma ensin, nyt jo vähän haalennut... Oisko jonkunnäkönen haamu vai mielikuvituksen tuotetta kuitenkin...

Aijaa.com - 8231339.jpg

muoks. mun mielestä kameran näytöllä näkyy väriä, mutta tuo jaettu kuva ei ole niin hyvä tai sitten vaan kuvittelen...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä