Kuvia plussatesteistä

Syyslaulu Onnea edelleen kovasti!!!=):heart::flower:

Masuasukille tarrasukkasia&vaaviliimaa paaaaaaaljooooon!!!:heart:

Mie sain aamupisusta herkällä R-testillä negan ja päiväpisusta 25mIU/ml testillä 2h:n pidättelyn jälkeen - selkeän haamuplussan =)
Toisilla aamupisu on vain jostain syystä "laihempaa" ja toinen pisu kerta antaa sen plussan/vahvemman plussan.


TiEdOtOn Mikä kierron pvä. siulla nyt menossa?
Tuo R-testin reagointi, saattaisi johtua myös LH hormonista - miulla näin oviksen aikaan!!

..ja testasin kolmen kierron verran ja AINA sama juttu - testiivanen punersi, mutta ei aivan tasavahvasti - ylhäältä tai alhaalta vahvemmin..ei siis samalla tapaa, kuin plussatessa raskautta normisti.


Kannattaa olla yhteydessä vaikka Neuvolaan pikimmiten ja pyytää lähete HCG määritykseen(veritesti)

Toivotaan, että salamatkustaja siellä kohdussa luuraisi!!:wave::heart:
 
:attn:Piupula..sorry, nyt vielä tarkennan hieman..

Miun alkukuun kemiallisessa(3.8 2xplussa/7.8 alkoi vuoto:( ) raskaudessa siis testit reagoivat noin - nyt vielä uusi piinalu aika menossa!!(dpo5 vasta) ;)

Hlemmur Onnittelut ihanasta plussasta!!:wave::flower:
Pienelle masuasukille tarrasukkaisia&vaaviliimaa!!!:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
ÄippäOnline kyllä toi selkee haamu on, onnea! tulihan testiajalla?

heips, tuli ihan heti viiva (c) näkyviin kun väriaine työntyi eteenpäin kontrolliviivaan (t), se raskautta osoittava viiva tummui seuraavien minuuttien aikana. Eli tuli ihan testiajalla. Ei "roskishaamu" versio :D

huomenna ajattelin testata, että tuleeko ihan "oikea plussa"

 
Siis mikä näyttää viivanpaikalta muka?? Ei ainakaan toi Koiramamman! Se on niin selkeä plussa ettei ole kyllä mitään epäselvyyttä! Olen itse tehnyt ainakin kymmenen CB:n testiä, eikä niihin tule mitään viivanpaikkoja edes!
 
Josko sitä nyt pääsisi itsekin tänne laittamaan kuvia :whistle:

Kovin olen varuillani vielä, mutta tässä tämän aamun saldo pp11.





Esikoinen syntynyt 01/08 ja enkelipoika 01/10 (rv21+0). Kauan toivottu plussa nyt siis vihdoinkin, mutta tästähän se huolehtiminen vasta alkaakin : /
 
Mie sain aamupisusta herkällä R-testillä negan ja päiväpisusta 25mIU/ml testillä 2h:n pidättelyn jälkeen - selkeän haamuplussan =)
Toisilla aamupisu on vain jostain syystä "laihempaa" ja toinen pisu kerta antaa sen plussan/vahvemman plussan.
Onko tosiaan näin? :O Ehkä minunkin sitten pitäisi seuraavan kerran testata päivän toisesta pisusta, kun väriltäänkin aamupissa on laimeampaa. Olen nyt kolme 10mIU/ml David-liuskaa käyttäny ja niihin on piirtynyt hailuinen haamunen, jonka viivanpaikaksi voisi tulkita. Viiva ei ole kuvattavissa, mutta itse erotan sen aika selvästi sopivassa valossa. (Ei kuitenkaan tarvitse olla ihan kirkasta ja näkyy selvemmin hieman kauempaa kuin tihrustaen) Mies on testiviivojen suhteen niin skeptinen, että häneltä en ole edes viitsinyt kysyä näkeekö siinä mitään. :D

Nyt on dpo9 tai 17 ja oireiden perusteella veikkaisin tuota suurempaa. Ovislimat tulivat vasta tuon pienemmän mukaan, mutta aikaisemmalla kerralla hulahti valkovuodon mukana veriviiruja. Lääkärissä käydessäni ultrattiin dpo4/12 ja limakalvo oli paksu (10-11mm) kuulemma vastaten hyvin loppukiertoa. Olen hyvin hämmentynyt tästä tilanteesta ja pelkään kovasti taas kerran kemiallisen osuneen kohdalla. :confused:

Kuinka suosittelette minua toimimaan? Yleensä luteaalivaihe on ollut mulla 16-18vrk eli menkkojen pitäisi alkaa viimeistään keskiviikkona. Jos tilaan tänään testejä, ne ovat luultavasti huomenna iltapäivällä perillä. Olisiko keskiviikko hyvä testipäivä vai parempi odottaa vaikka perjantaille? Testaisinko kahdesta eri pissasta vai pelkästään aamu- / iltapäivän pisusta jättäen aamun ekan ihan huomiotta? Aivottomaksihan tässä piinaillessa tulee, kun tällä tavalla ristiriitaisia vihjeitä saa suuntaan ja toiseen. :kieh:
 
Josko sitä nyt pääsisi itsekin tänne laittamaan kuvia :whistle:

Kovin olen varuillani vielä, mutta tässä tämän aamun saldo pp11.

Esikoinen syntynyt 01/08 ja enkelipoika 01/10 (rv21+0). Kauan toivottu plussa nyt siis vihdoinkin, mutta tästähän se huolehtiminen vasta alkaakin : /
Onnea!

Varmasti tuollaisen kokemuksen jälkeen joutuu huolehtimaan ja epäilemään. Mutta koita myös iloita ja nauttia niistä pienistä hetkistä, ketään ei rangaista onnellisista ajatuksista. :hug:
 
Siis mikä näyttää viivanpaikalta muka?? Ei ainakaan toi Koiramamman! Se on niin selkeä plussa ettei ole kyllä mitään epäselvyyttä! Olen itse tehnyt ainakin kymmenen CB:n testiä, eikä niihin tule mitään viivanpaikkoja edes!
Mä kanssa vähän äimistelin mutta annoin olla koska eihän tuossa testissä nyt ole mitään epäselvää :whistle: Mutta katsoinkin ketjua myöhemmin ja totesin että ei vissiin meikäläiselle ollutkaan tuo viesti!
 
Catalia Oi, Onnea kovasti plussasta!!:flower:

Mie laitan rahtikoneellisen tarrasukkaa&vaaviliimaa pienelle matkaajalle!!:wave::heart:


macy cray Juu, noin kummasti ne testit miulla toimi - herkkä, ei sittenkään se herkemmin reagoiva miulla!

Odottele ainahin sinne keskiviikolle, ennen kuin testaat..ja jos vain suinhin jaksat/maltat, tuonne perjantaille!!:wave:
Kovasti plussatuulia puhkun PUUUUUH:whistle::heart:!!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä