Kuvia plussatesteistä

nellinu - ON se vahvempi ja hyvä viiva noille päiville:heart:..ja siullahan ei kierto vielä täysi olekkaan, eiköstä vain?..vahvistuu se viivanen tuosta vielä!

Muistithan, ettei joka päivä tehdessä testiviivanen monastikkaan vahvistu..vaan joka toinen TAI kolmas!:wave:
(HCG tuplaantuu n. joka toinen päivä)
 
Viimeksi muokattu:
[/URL][/IMG]

Ei varmaan enää oo toivoo kun tohon first signaliin sain ton haamuviivan vasta 1h kuluttua testin teon jälkeen..sitä ennen nega. Ja pissi rakossa kuiteki 7h..toi ovistesti tehty 1,5h olleesta pisusta. Ja tänään siis dpo13 JO..oon lukenu et toho firs signaliin saa aina haamun testiajan kuluttuu..eikä toi ovistestikään taida ihan plussa olla..:ashamed:
 
Sintun tämänpäiväistä testiä odotellen!! :)

Tyty eikös sitä sanota, ettei ne testiajan jälkeen ilmestyneet valitettavasti mitään tarkottas :( Mut jos nyt on dpo13 niin vielä kaikki on mahdollista!!!

Pikkuisen testissä ei mun ruudulle näy väriä testiviivassa, vaan harmaana näkyy. Tiedä sit, onko tirkistelijän silmissä se vika :)
toivottavasti myöhemmillä dpo:lla alkais vahvistumaan!
 
nellinu munkin mielestä sun viiva näyttäs vahvistuneen hieman! =)

Valitettavasti komppaan edellistä myös Pikkuisen testin kohdalla..aika värittömältä tuo viiva näyttää. Mutta mutta, kuten sanottu aikaa on vielä viivalla saada väriä! Ja sitä toivotaan! :):heart:

Laitampa sitten kuvan omasta testistäni tänä aamuna. Olis sitten dpo 11. Hermostuttaa ihan vietävästi, kun ei tuo viiva kunnolla vahvistunu ole...nähtäväksi jää vahvistuukokaan koskaan..

Aijaa.com - 9436553.jpg
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur lauantaina pitäis luultavasti menkkojen alkaa. Tai se oli viime kierron kesto ja pisin kierto mitä mulla on ollu, nii sen mukaa mennää :)

Tyty En kyl luottais testiajan jälkee tulleisii plussii, ja vielä ku noin reippaasti :/ Mut tosiaan eihän sulla välttämättä plussa muutenkaan vielä näkyis! Jäitä hattuun! :) (niin helppoa kun se onkin)

Pikkunen Kyllä minäkin sun testissä jotaan nään, mutta en oo sit varma että mitä! Varmaanki aika samaa tasoa näyttää ku se mun maanantainen testi. (josta en kuvaa laittanu, ku en olis saanu siitä edes otettuu ku oli niin haalee) Sulla kuitenkin vielä aikasessa vaiheessa, että ei pitäis hätiä olla :) Mut ei oo kyllä helppoo olla kiusaamatta itteää ja testailla. Eihän sille vaan mitään voi kun toivoo niin paljon. Ja kun tossa aikasemmin sanoit että ei tunnu enää niin pahalta ku ekoissa kemiallisissa, niin kai se niin menee - kaikkeen turtuu :( Mut minä pidän ainakin molemmat peukut pystyttä että sun viivat vahvenee ja sit se plussa pysyy siellä mahassa syyskuulle asti! :)

Minalo En saa sun testistä selvää :( Liian pieni kuva!
Lauantain meinaan sit taas testata. Mitä mieltä ootte et kannattaisko käydä ostamas jonkuu muun merkkinen testi? Vai luottaako noihin Daviddeihin?

*muoks! Nyt sainkin sen isoksi ja selvästi kyllä vaaleenpunertava viiva näkyy! :)
 
Onnea Sintu!! :heart:

Sanoiko lääkäri mitään kun digi näytti 1-2, mä oon aina ymmärtänyt että sen pitäisi viikoilla 4-5 näyttää 2-3 testasi mihin aikaan päivästä vaan? Vai olenko ihan väärässä, korjatkaa joku jos olen. Digitestillä en ole toistaiseksi ehtinyt testailla kuin kemiallisia ja aina ennen dpo14, ovat näyttäneet Raskaana 1-2.
 
Onnea Sintu!! :heart:

Sanoiko lääkäri mitään kun digi näytti 1-2, mä oon aina ymmärtänyt että sen pitäisi viikoilla 4-5 näyttää 2-3 testasi mihin aikaan päivästä vaan? Vai olenko ihan väärässä, korjatkaa joku jos olen. Digitestillä en ole toistaiseksi ehtinyt testailla kuin kemiallisia ja aina ennen dpo14, ovat näyttäneet Raskaana 1-2.
Sanoin kyllä myös lääkärille tuosta, että eikö testin pitäisi näyttää jo 2-3?
Hän oli sitä mieltä että ollut myöhäinen kiinnittyminen.
Alkiothan olivat hitaita jakaantumaan jo labraviljelyjen aikana, joten on hyvinkin mahdollista että tuo sama tahti on jatkunut kohdussakin. Ja alkiohan voi kiinnittyä vasta kun on päässyt blastoksi asti.
Joskus kiinnittyminen ei todellakaan tapahdu viikon sisällä hedelmöittymisestä... oli sitten tullut luomusti tai hoidoilla raskaaksi... näin lääkärin sanojen mukaan.
Hänen mielestään syytä huoleen ei ole...

Oman mielenrauhani vuoksi teen uuden digitestin parin päivän päästä, niin näen muuttuuko viikot. Voihan olla että jo huomenna tehty testi olisi voinut näyttääkin sen 2-3. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sintu: Onnea, hieno juttu!!! Noinhan mullekin lapsettomuuslääkäri sanoi, että kiinnittymiseen voi mennä aikaa, siksi mullakin se raskaus oli viikon myöhässä. Toivotaan, että saat digiin nopeasti isommat lukemat ja ultrassa sitten hyvät uutiset :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Sintu kiva kuulla ettei digin lukemia kannata niin tarkkaan kytätä. Oon huomannut vaan täällä palstalla kun moni stressaa niiden kanssa, siksi oon ite päätynyt siihen etten sitä testiä enää osta. Halvoilla testeillä teen nämä "piinailu-testailut" varhaisilla dpoilla ja sitten jos on syytä, käyn ostamassa apteekin oman. Niin monta digiä mennyt hukkaan kemiallisissa että melkein harmittaa.
 
Minähin tiirailen ja vertailen enemmin noita viivasia tavan liuska&puikko testeistä, kuin että CB:n digillä dippailisin..
..sen verta sitä jän-ni-tys-tä aina pitää olla..:D

Onnea vahvistuvista viivasista ja Sintullehin digin tuloksesta!:heart::heart::heart:
 
Pikkuinen12 Kyllä siellä punaista pikkuisen kurkkii! :)

MiNalo Sinuakin voisi jo varovaisesti onnitella :)

Sintu74 Onnea digitestin tuloksesta!! :)

Täällä on ihana seurata viivojen vahvistumista ja toivoa, että itekin sais joskus jännätä :)
 
Saanko kysyä?? Miksi te testaatte jo ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa. Kysyn vaan, koska mua oikeesti mietityttää..
Muutaman päivän pyörinyt taas näillä sivuilla, kun en kuumeeltani ole malttanu pysyä poissa. Ja huomaan, että suurin osa jutuista on mulle ihan hepreaa..

:whistle::D
 
viiviliina itse ainakin testaan ihan testaamisen ilosta ja jännityksestä, enpä ennen viime syksyä edes tiennyt että testeissä voi näkyä raskaus jo 4 päivää ennen kuin kierto loppuu. Mutta niin noi testipaketit vaan väittää ;)

Monella joko alkaa tai loppuu tukilääkitykset ensimmäisen plussatestin tultua, sen olettaisin olevan osalla syynä. Itselleni gyne kehottanut testaamaan varhain, ja tiedän että muillekin samat ohjeet annettu. Terveyskeskus-testiin suositellaan menemään kun menkat on myöhässä 1-2 viikkoa, monelle se on jo aivan liian myöhään kun pitäisi alkaa lääkkeitä syömään tai pistämään tai vaihtoehtoisesti lopettaa turha tukilääkityksen ottaminen.

Enpä paremmin osaa sinulle vastata, onnea kuumeiluun ja testailuun, teit sen sitten terveyskeskuksen ohjeen mukaan tai "ennen aikoja" :)
 
Sintulle onnea :heart: ihanaa! pikkaselle paljon tarvikkeita mukaan 9kk taipaleelle :heart:

Pikkuinen12, punaväriä näkyvissä! toivotaan, jotta lähtee vahvenemaan ja on kestävää 9kk sorttia ;)

MiNalolla viiva vahvennut upeasti :) onnea :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74

Yhteistyössä