Kuvitelkaa jos av:n modet siirtyy tänne :O

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku tossa yhdessä ketjussa heitti tommosen ajatuksen. Nousi ihan tukka pystyyn. Mut onhan se loogista, kun vauva-palsta on ajettu alas et tällainen uhka on olemassa.
Niin että palstailijat olkaapa tarkkana. Jos huomaatte huonelämpötilan laskevan radikaalisti, hengitys alkaa höyrytä, valot vilkkua ja lemmikit karkaavat huonekalujen alle vaistonsa varoittamana, niin tiedätte että kyllä. Se on tapahtunut. Av:n mode on lähestynyt tätä palstaa.
 
vierailija
Enemmän se haittaa, jos spämmääjät valtaavat kaikki palstat. Taidat itse kuulua niihin, kun noin olet huolissasi moderoinnista.
Et selvästikään ole kokenut AV:n moderointia. Se tarkoittaa sitä, että mikä tahansa ketju saattaa hävitä sattumanvaraisesti koska vaan. Esim. ensin keskustelette 50 viestin verran täysin asiallisesti vaikkapa vaipoista tai uhmaiästä ja sitten *puff*, yhtäkkiä ketju on poissa ja näette vain virheilmoituksen 410 ja vauvan kuvan. Usein myös näihin "asiattomiin" ketjuihin osallistujille jaetaan banneja.
 
Vierasmiess
Sittenhän miesvihaisia palstoja olisi kaksin kappalein.

Ihmettelen miten vapaasti miesvihaiset Pyhät Vulvat saavat rellestää Vauva.fi:ssa haukkumassa miehiä ja alentamassa miesten ihmisarvoa. Korkeintaan lompakoksi kelpaamme ja enempää vaadimme, niin hiekkavittufeministimode tulee ja lakaisee ketjut pois ettei vaan kenellekään selviäisi, että myös naisilta pitää vaatia tekoja ja uhrauksia eikä vain ulista oikeuksien perään.
 
vierailija
Sittenhän miesvihaisia palstoja olisi kaksin kappalein.

Ihmettelen miten vapaasti miesvihaiset Pyhät Vulvat saavat rellestää Vauva.fi:ssa haukkumassa miehiä ja alentamassa miesten ihmisarvoa. Korkeintaan lompakoksi kelpaamme ja enempää vaadimme, niin hiekkavittufeministimode tulee ja lakaisee ketjut pois ettei vaan kenellekään selviäisi, että myös naisilta pitää vaatia tekoja ja uhrauksia eikä vain ulista oikeuksien perään.
Voi vittu, PyhäVulvaMieskin tuli tänne!
 
vierailija
Sittenhän miesvihaisia palstoja olisi kaksin kappalein.

Ihmettelen miten vapaasti miesvihaiset Pyhät Vulvat saavat rellestää Vauva.fi:ssa haukkumassa miehiä ja alentamassa miesten ihmisarvoa. Korkeintaan lompakoksi kelpaamme ja enempää vaadimme, niin hiekkavittufeministimode tulee ja lakaisee ketjut pois ettei vaan kenellekään selviäisi, että myös naisilta pitää vaatia tekoja ja uhrauksia eikä vain ulista oikeuksien perään.
aaaaw, mulla on ollu niin ikävä sua!!! Ei oo täällä miestä näkyny.(n)
Missäs sitä on luuhasteltu?:mad:
 
Empiirisiä tutkimuksia tekemässä naisen ja miehen arvostuksen dynamiikasta. Pyhän Vulvan lasipalatsi murenee, se on varma. Feministit kusivat omaa nilkkaansa ja totuus valkenee lähivuosina kaikille.
Ja mä kun just ehdin miettiä, että pahempaa kuin aaveen mammojen tänne rynnistys olis jos vielä karvamunkero-mies tulisi tänne. Menkää oikeesti pois.
 
vierailija
Eikö täällä ole kuin tuo yksi palstalainen joka kommentoi joka juttuun?

Ei huolta, olen poistumassa. Ehdin avata näitä av-keskusteluja pari auki, muut mitäsnytlässytipeijoonit ei kinosta.
 

Yhteistyössä