kuvitteellinen tilanne

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Matkustat bussissa vaunujen kanssa. Eräältä pysäkiltä olisi vaunut tulossa kyytiin, mutta vaunuja on jo bussissa kahdet, joten ei ole tilaa. Olet jäämässä seuraavalla pysäkillä tai vaikka vasta sitä seuraavalla, mitä teet? Jäätkö bussiin ja nainen jää odottamaan seuraavaa, jonne ehkä mahtuu vai käveletkö pysäkin tai kahden verran kotiin, jotta nainen mahtuu bussiin?
 
Riippuu tilanteesta. Jos mulla on rattaissa istuvan lapsen lisäksi mukana väsynyt kävelevä nelivuotias ja useampi painava kauppakassi, niin en jää pois bussista. Jos taas ei ole painavia kantamuksia, 4 v on virkeällä tuulella, eikä meillä ole kiire, eikä ulkona ole kaatosade tai -25 asteen pakkanen, niin jään bussista pois.
 
ap
Kiinnostais tietää miten muut tekisivät. Kiitos jo vastanneille.

Itse jäin tänään pysäkkiä aikaisemmin jotta joku pääsi bussiin. Aina en kuitenkaan niin tee, jos on ollut rankka päivä tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Minä maksan bussimatkasta, en jäisi pois. Täällä päin myös kulkee bussit usein...
Miten niin maksat matkasta, jos olet kera vaunujen.. :eek:
Kaikkialla vaunuilijat eivät kulje ilmaiseksi vaan maksavat matkasta.. Jos en ihan väärin muista niin esim. Jyväskylässä taitavat maksaa myös vaunujen kanssa kulkevat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Riippuu tilanteesta. Jos mulla on rattaissa istuvan lapsen lisäksi mukana väsynyt kävelevä nelivuotias ja useampi painava kauppakassi, niin en jää pois bussista. Jos taas ei ole painavia kantamuksia, 4 v on virkeällä tuulella, eikä meillä ole kiire, eikä ulkona ole kaatosade tai -25 asteen pakkanen, niin jään bussista pois.
peesailen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Virastorotta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Minä maksan bussimatkasta, en jäisi pois. Täällä päin myös kulkee bussit usein...
Miten niin maksat matkasta, jos olet kera vaunujen.. :eek:
Kaikkialla vaunuilijat eivät kulje ilmaiseksi vaan maksavat matkasta.. Jos en ihan väärin muista niin esim. Jyväskylässä taitavat maksaa myös vaunujen kanssa kulkevat.
Jep, ilmaiseksi pääsisin (samaan bussiin), jos ensin kävelen vajaat 4 kilsaa...
 
vieras
asiasta piipoon...kuopiossa vaunujen kaa matkustamine maksaa 2,5?....joo mut jos tietäsin että jään seuraavalla pois ni voisin jäädäkkkin pois....tosin täällä noihi linikoihin ahdetaan jopa 3 rattaat...ja ahasta on ja muut matkustajat sit tiuskii vaunuilijoille
 

Yhteistyössä