Kuvottava yököttävä olo aamuisin. Mistä voi johtua?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oletko syönyt normaalisti?

Yksi raaka kananmuna aamulla koitat sen vetää huiviin, niin LUPAAN että olo helpottuu kun hetken päästä siitä vielä syöt jotakin.

Tai sitten oireesi ovat henkisestä tilastasi kumpuavia. Ihminen on kokonaisuus, ja todella paljon voi fyysisesti vaikuttaa masentunut olo. Olen ainakin itse kokenut sen. Luonto saattaa auttaa mietiskelyssä mutta ennenkaikkea keskity siihen mikä on itse ongelma.

Nuku myös tarpeeksi. Erot voivat olla hyvin raskaita, mutta sänkyyn älä jää koko päiväsesti kuitenkaan jos virtaa yhtään on. Mutta älä pakota itseäsi mihinkään.
 
vierailija
Kaverillani oli samanlaisia oireita, monena aamuna hän jopa oksensi, ja oireet johtuivat stressistä työpaikalla (häntä kiusattiin). Heti kun hän irtisanoutui ja jäi kotiin, oireet katosivat.
 
vierailija
Mulla on tollainen olo keskellä yötä ja oon alkanut heräileen siihen. Lääkäri epäili närästystä, vaikka mua ei oo koskaan aiemmin närästänyt, edes päivälläkään. En myöskään oo illalla syönyt mitään sen ihmeellisempää, kun tää olotila iskee yöllä. Tiedä sitten, mitä se on.... :(
 

Yhteistyössä