Kyll on kovaa tautia liikkeellä :(

Vanhempi tytöistä sairastui uudenvuoden aattona, kuume nousi ja seuraavana päivänä alkoi nuha+yskä. Nuorempi sairastui eilen, ensin nousi kuume ja illalla alkoi yskimään, tänään sitten tuli nuha. Pitää kovaa kuumetta, nuorimmaisella oli eilen 39,7 pahimmillaan kuumetta :( lääkkeet onneks ainakin vähän auttaa, mutta huomenna meen esikoisen kans käymään lääkärissä, jos ei ala kuume talttumaan. Huomenna on meinaan jo 5. pvä kuumeessa jos vielä on kipeänä... onneks miehellä on vapaata niin saa olla maanantain kotona lasten kans. Mä jään sitten hoitamaan loppuviikoks, jos vielä ovat kipeitä... onko muualla vastaanvanlaista tautia liikkellä? Ollaankohan me saatu nyt se kuuluisa influenssa meille?
 
.....
oltiin näköjään 2vkoa terveenä kunnes isompi rupesi tänä aamuna aivan hulluna oksentamaan ja nuoremmalla kova nuha. juuri tuo oksutauti oli 2vkoa sitten...huoh..ihan mahdotonta tämä sairastelu...
 
Kyll on rankkaa! Säälittää katsoa ku toiset ei jaksa ku maata sohvalla ja katsoo lasten ohjelmia. Itse oon tänään 2 lasten leffaa heidän kanssaan katsonut.. pienempi varsinkin kaipaa lähelleen kun on kipeänä. Ens yönä nukutaan miehen kans niin, että mä nukun nuoremman kans meidän sängyssä ja mies nukkuu vanhemman kans tytön huoneessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miä sairastuin 19 päivä joulukuuta, nyt alan olla suunilleen terve :snotty: Kuumetta ei kamalasti ollut mutta elämäni sitkein flunssa.
Kauhulla odotan, että milloin iskee minuun ja mieheen :$ saa nähdä miten siitä selvitään jos tytöt on terveitä ja me sängyn pohjalla. Täytyy toivoa, että me säästyttäisiin siltä!!!
 
Alli
Meillä oli tytöllä ihan samanlainen tauti, alkoi kovalla kuumeella ja sit tuli yskä ja nuha ja kesti just jotain viis tai kuus päivää ja nuha on jäänyt pitkäks aikaa. Mulla sama tauti oli sit just joulun pyhät ja vieläkin nuha vaivaa ja kurkku on vähän kipeä. Sitkeä on pirulainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alli:
Meillä oli tytöllä ihan samanlainen tauti, alkoi kovalla kuumeella ja sit tuli yskä ja nuha ja kesti just jotain viis tai kuus päivää ja nuha on jäänyt pitkäks aikaa. Mulla sama tauti oli sit just joulun pyhät ja vieläkin nuha vaivaa ja kurkku on vähän kipeä. Sitkeä on pirulainen.
Oonkin kuullut, että on kova tauti. Siks en oo vielä tänään vienyt tyttöä lääkäriin, ku oon kuullu että kestää kauan. Katotaan nyt missä kunnossa tyttö on huomenna, jos oikein kovaksi kuume herkeää niin käyn kuunteluttamassa keuhkot ja tarkastuttamassa korvat ettei niissä ole tulehduksia. Tyttö on ekaluokalla ja murehtii sitä, ku ei maanantaina pääse kouluun. Sanoin, että parempi on olla maanantai vielä pois, niin kerkee rauhassa parantua. Jos sitten jaksais jo keskiviikkona mennä kouluun eikä sairastuis uudelleen...
 
Hörö
Minä olen ollut flunssassa joulusta lähtien, alkuviikosta todettiin poskiontelon tulehdus (viikon antibioottikuuri) ja nyt vasta on ollut tänään ensimmäinen kuumeeton päivä. Muutenkin olo on vähän parempi. Tosin eilen oli hetken alilämpöäkin...Flunssaan on kuulunut alkuun oksentelua, lisäksi nenä vuotaa ja vetämätön olo on ollut. Mies on ollut toistaiseksi terve. Tänään tyttö 1 v 4 kk nukkui ylipitkät päikkärit, ja kun heräsi, oli 38,5 astetta kuumetta...On kyllä syönyt ja juonut ihan hyvin, ja vaikka on tavallista hiljaisempi, jaksaa vähän jopa leikkiä.
 

Yhteistyössä