Kyllä muuten taas kateus nostaa päätään ja v.tuttaa ihan järjettömästi!

  • Viestiketjun aloittaja jeb
  • Ensimmäinen viesti
jeb
Siis oikeasti kaikki ne jotka pissattaa Kelaa/soppalaa tai ylipäätään yhteiskuntaa olemalla "yksinhuoltajia" vaikka mies kuvioissa kuitenkin on. Asuu vaan nimellisesti jossain, esim postilokerossa (miten tilavaa ) .

Ihana tehdä itse niska limassa töitä ja katsella silti säännöllisesti typötyhjää jääkaappia kun toiset saa aivan kaiken tekemättä yhtään mitään. En väitä että oikeasti yksinhuoltajat herroiksi elelevät mutta nämä muka yh:t on eri juttu.

Ja kyllä todellakin olen kateellinen. Rakastan työtäni mutta olis kiva elää sillä palkalla edes sillä tasolla millä toiset elää ihan vaan pissattamalla yhteiskuntaa. Anteeksi!
 
mut ei edes tarvitse olla yh..tuttu miehineen ja alle vuoden vanhan lapsen kanssa asuttaavat isoa kolmiota omalla saunalla.ei koulutusta,ei töitä kummallakaan.Eikä edes tarvitse ajatella sellasia,kun sosku kyllä hoitaa rahapuolen.Nyt sitten mamin masussa kasvaa toinen pitkän pitkän hoitovapaan tuoja...
 
Keittiönoita
Joskus aiemmin muakin närästi moinen, mutta ei enää. Rupesin ajattelemaan asiaa niin, että voinhan mä halutessani itsekin tehdä ihan samoin. Ja huomasin, että en halua.
 
mua vituttaa paljon enemmän ne tyypit jotka (kateuksissaanko?) tekevät aiheettomia ilmoituksia yksinhuoltajista Kelalle koska yksinhuoltaja ei ilmeisesti saisi seurustella kenenkään kanssa eikä varsinkaan se seurustelukumppani saa koskaan yöpyä luona koska muuten kyse on heti automaattisesti kelan kusetuksesta. Yhteen olis heti muutettava ilmeisesti :eek: |O

turha joistain kelan tuista on kateellinen olla, ihan jokainen voi ruveta vaikka täysin sossun elätiksi halutessaan.
 
Boogyman
Me asuttiin exän kanssa eri osoitteissa vain siksi kun en halunnut asua saman katon alla. Ei kuitenkaan siksi, että saisin jostain jotain kun en saanut mitään mistään.
Kahden lapsen yh olen edelleen vaikka naimisissa olen nyt. Niin ja mekin asumme välillä eri osoitteissa.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Joskus aiemmin muakin närästi moinen, mutta ei enää. Rupesin ajattelemaan asiaa niin, että voinhan mä halutessani itsekin tehdä ihan samoin. Ja huomasin, että en halua.
Peesi tälle!

Mieluummin olen onnellinen omasta työpaikastani ja välttävästä palkasta, kuin että miettisin millä keinoin tällä kertaa keplottelisin itselleni rahaa.
Tienaaminen palkkatyössä on paljon vaivattomampaa kuin yrittää pompottaa soskua ja kelaa. :D

Nimim. kaveri on soskunpummi
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Me asuttiin exän kanssa eri osoitteissa vain siksi kun en halunnut asua saman katon alla. Ei kuitenkaan siksi, että saisin jostain jotain kun en saanut mitään mistään.
Kahden lapsen yh olen edelleen vaikka naimisissa olen nyt. Niin ja mekin asumme välillä eri osoitteissa.
:eek:
 
Tätä mieltä olen
samaa mieltä ap:n kanssa. En tajua miten nää sosiaalipummit kehtaa. Mutt eihän siinä tietty, jos kerrán aattelee ett on ok elää muitten kustannuksella. Itse en ikinä kehtais, sen verran on itsekunnioitusta ja ylpeyttä. Ja, onneksi ei tarvitsekaan. Ja jääkaapissa on muutakin kuin valo.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Me asuttiin exän kanssa eri osoitteissa vain siksi kun en halunnut asua saman katon alla. Ei kuitenkaan siksi, että saisin jostain jotain kun en saanut mitään mistään.
Kahden lapsen yh olen edelleen vaikka naimisissa olen nyt. Niin ja mekin asumme välillä eri osoitteissa.
:eek:
niin molemmilla on työmatkansa....
 

Yhteistyössä