Kyllä nyt sieppaa pahasti miehen käytös ja puheet!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
...
[QUOTE="aloittaja";22576657]Ei mun mies kyllä sikaile koskaan. Harvoin missään käy, ehkä kerran vuoteen.... Toki ymmärrän et harmittaa kun kerrankin menee johonkin ja sitten ei ole sillai rahaa "törsätä" mut eipä ole mullakaan... Lapset menee meillä kyllä kaiken edelle jotta....[/QUOTE]

ne ovat aina pahimpia sikailijoita jotka harvoin käy!
 
Kepsis
[QUOTE="Rouva";22576750]:O Anteeksi, mut pakko kysyä, että minkä ikäisiä miehesi kanssa olette? Miten joku aikuinen ihminen voi olla noin tyhmä? Että suuttuu sulle, jos ei ole varaa mällätä rahaa enempää reissussa? Tai ylipäätään lähtee mihkään, jos on rahat tiukoilla? Olisitta säästäneet nuokin 200 euroa ja ostaneet jotain kivaa jouluksi koko perheelle...

(Ja kohta saan ap:ltä paskaa niskaani, hän näkyy jo puolustelevan vastauksissaan miestään, että joo, kyllä mä sitä kultsi-hani-puppelia ymmärrän, kun käy niin harvoin... AIVAN SAMA käykö usein vai harvoin, mutta silloin kun rahat on tiukilla ei vaan käydä ollenkaan!!)[/QUOTE]

juurikin näin, laitetaan aloitus siitä kun hermot palaa mieheen ja sen jälkeen käytetään loppu ketju miehen puolusteluun kun ihmiset sitten tuomitsee miehen käytöksen, tyypillistä.
 
"aloittaja"
juurikin näin, laitetaan aloitus siitä kun hermot palaa mieheen ja sen jälkeen käytetään loppu ketju miehen puolusteluun kun ihmiset sitten tuomitsee miehen käytöksen, tyypillistä.
No kun ne hermot PALOI!! Samanlailla mä hänestä ajattelen vieläkin. En ymmärrä miten tuo 200e. ei muka riittäs??!! Ja kyllä loukkaannuin kun sain paskaa niskaan ilman syytä.
Kerroin vaan mitkä on jutun faktat.
 
Kepsis
[QUOTE="aloittaja";22576806]No kun ne hermot PALOI!! Samanlailla mä hänestä ajattelen vieläkin. En ymmärrä miten tuo 200e. ei muka riittäs??!! Ja kyllä loukkaannuin kun sain paskaa niskaan ilman syytä.
Kerroin vaan mitkä on jutun faktat.[/QUOTE]

mitä hel***** paskaa sinä nyt olet saanut niskaasi kun miehestäsi ollaan puhuttu, herranen aika...
 

Yhteistyössä