Kyllä se vaan on kaunis

Kepsis
Miten te jaksatte. Viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen. Majuri sitä, majuri tätä, ja hänen tusina vihailijaa kokeilemassa kuka kerkiää ekana sanomaan taas samat asiat mitkä on sanottu 10 eri muodossa sen 100 kertaa jo.

Eiköhän tästäkin joku osaa vetää herneen nenukkiin ja alkaa ulvomaan jotain scheissea.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24782545:
Janica on kauniimpi, kuin Tytsi89 tai kukaan muukaan palstamamma

Ja vaikuttaa fiksummaltakin, kuin kukaan palstamamma
Mielenkiintoista, kun olet noin kiinnostunut älykkyydestä, tämä palstamamma keskustelisi mielellään kanssasi Athanasius Kircherin Mundus Subterraneuksesta ja sen teorioista. Entäs tietokannan hallintajärjestelmän saantipolkujen millisekuntien viilaus, tunnetko sen omaksesi? Nietschen Antikristus? No, ehkä keskustelen näistä mieluummin Esko Valtaojan kanssa. Ikävä kyllä en tunne ollenkaan mainitsemaasi neitokaista...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24787186]Mielenkiintoista, kun olet noin kiinnostunut älykkyydestä, tämä palstamamma keskustelisi mielellään kanssasi Athanasius Kircherin Mundus Subterraneuksesta ja sen teorioista. Entäs tietokannan hallintajärjestelmän saantipolkujen millisekuntien viilaus, tunnetko sen omaksesi? Nietschen Antikristus? No, ehkä keskustelen näistä mieluummin Esko Valtaojan kanssa. Ikävä kyllä en tunne ollenkaan mainitsemaasi neitokaista...[/QUOTE]

Ai niin, unohtui mainita, majuri taisi olla kiinnostunut ilmatieteestä ainakin kesäisten ukkostiedotteidensa perusteella, tietenkin voisimme keskustella myös vyörypilvistä ja viuhkasalamoista. Tai jos sinua kiinnostaa metsätalous, myös harvesteri ja metsäsertifikaatti ovat hallussa.
 
"tjaa"
Miten te jaksatte. Viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen. Majuri sitä, majuri tätä, ja hänen tusina vihailijaa kokeilemassa kuka kerkiää ekana sanomaan taas samat asiat mitkä on sanottu 10 eri muodossa sen 100 kertaa jo.

Eiköhän tästäkin joku osaa vetää herneen nenukkiin ja alkaa ulvomaan jotain scheissea.
Onko sulla oikeaa elämää kun aina roikut täällä, ja mies vielä! Oletko mammanpoika?
 
Kepsis
[QUOTE="tjaa";24787364]Onko sulla oikeaa elämää kun aina roikut täällä, ja mies vielä! Oletko mammanpoika?[/QUOTE]

:D jepjep, tietäjä iski pusikosta, olen "aina" täällä. Nää menee siihen samaan kategoriaan mitä näin aiemmin tänään yhdessä ketjussa missä Vieras-nimimerkki sanoi vieras-nimimerkille "kerrankin oon sun kanssa samaa mieltä".
 
minä,
[QUOTE="tjaa";24787364]Onko sulla oikeaa elämää kun aina roikut täällä, ja mies vielä! Oletko mammanpoika?[/QUOTE] Sinä taidat itse olla aina kyttäämässä täällä kun noin hyvin tiedät milloin kukin on palstalla:)
 
Oikein hyvässä kunnossa samanikäisiin suomalaisiin verrattuna. En kuitenkaan henkilökohtaisesti pidä erityisen kauniina. Hällä on kyllä oikea asenne ja voittajan tahto siellä talossa! :attn:
 

Yhteistyössä