Kyllä taas voi olla lähiökakaroiden mammat ylpeitä jälkikasvustaan

"bbb"
Anteeksi Scarlett, mutta oletko sä nyt oikeasti tosissasi? Se pohjanmaa juttu oli selvä läppä. Sen jälkeen olet riehunut ketjussa koko ajan ja ihmettelet miksi AP ei halua keskustella juuri SINUN kanssasi :D :D Sillä ei ehkä ole mitään tekemistä ensimmäisen viestisi kanssa.. Voi apua sentään..
 
Mikä vika mun ekas viestis oli? Jos et alunperinkää halunnu mun mielipidettä tähän ketjuun, niin olisit jättäny huomiotta mun ekan viestin.

Mutta tuskin tajusit viäkää.
Miten mä voisin tajuta, koska olen niin tyhmä? Ymmärrät kai ettei mun rusina-aivoilla tajuta edes huumorin ja huumorin eroa.
Jos olisin kommentoinut turkulaiselle "no niin teillä turus" niin olisiko se alkanut sivu tolkulla vääntämään aiheesta että mä vittuilen?
Sori, mä olen vain tyhmä ihminen joka ei osaa valita sanojaan oikein ihmisille jotka loukkaantuu odottamatta. Hei ymmärtäisin kyllä loukkaantumisesi jos olisin sanonut jotain henkilökohtaista, mutta kun nyt satuin pistämään humoristisen heiton ( tai kuvittelin näillä saatanan pienillä älykääpiöaivoilla olevani humoristinen).

Eli joo, en todellakaan koskaan tule tajhuamaan sun ajatusmaailmaasi.
 
justiisajoo
Jos opettajilta kysytään, niin pirullisia ja röyhkeitä ja kurittomia äidin kullannuppusia on kyllä aivan joka jumalan koulussa. joka jumalan koulussa on koulukiusaamista ja kurittomia ja ilkeitä ja pirullisia kakaroita.

ei kerrostalolähiöissä sen kummempia lapsia asu kuin omakotilähiöissäkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Palsta ei päätä sitä mistä toiset saa vittuuntua. PISTE.

Jatkakaa te tätä naurettavaa ketjua ap:n johdolla. Ketju oli alootuksesta lähtien täysin naurettava eikä ap taida sitä edes tajua. No myönsi ittekki ne rusina-aivonsa.

Kiitos ja hei teille pelleille.
 
Palsta ei päätä sitä mistä toiset saa vittuuntua. PISTE.

Jatkakaa te tätä naurettavaa ketjua ap:n johdolla. Ketju oli alootuksesta lähtien täysin naurettava eikä ap taida sitä edes tajua. No myönsi ittekki ne rusina-aivonsa.

Kiitos ja hei teille pelleille.
Kiitos vaan itsellesi kun teit tästä ketjusta supernaurettavan. Taidan linkittää tän faceen, niin pääsee muutkin nauramaan :popcorn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27255105:
Ongelmahan ei ole kerrostalot vaan ne lähiöt joissa asuu paljon perheitä missä lapset saa vapaasti kiusata muita. Joukossahan tyhmyys tiivistyy. .
Mä näen lähiöinä isot kerrostaloalueet, joilla on paljon (kaupungin) vuokra-asuntoja.
Asuinalue/ kaupunginosa on eri asia kuin lähiö.

Paljon perheitä saattaa hyvinkin asua uudella, siistillä ja "hyvämaineisella" asuinalueella, jossa lapset liikkuvat porukalla keskenään.
Ystäväni asuu tälläisellä ok- / pientaloalueella Espoossa ja siellä on juurikin tätä joukossa kulkemista ja muiden lasten ilkkumista kuulemma...
En kumminkaan kutsuisi tuota aluetta millään muotoa lähiöksi enkä siellä asuvia perheitä ongelmaperheiksi.
Se miksi lapsilla tyhmyys tiivistyy porukassa on vaan aina yhtä kummallista.

Harmi että ap:n lapsi on tullut kiusatuksi.: /
 
justiisajoo
Rikkaiden ja röyhkeiden penikoissa on todella paljon kuritotmia ja itsekkäitä otuksia, eivätkä he eroa millään tapaa kakaroista, jotka kulkevat laumoina ja jengeissä kerrostalolähiöissä.

täysin samaa ylimielisyyttä ja piittaamattomuutta ja röyhkeyttä näkee sekä köyhimmissä että rikkaimmissa asuinlähiöissä.

röyhkeitä on monilapsisissa ja yksilapsisissa, kasvatus vaikuttaa.

aivan turha aloitus. kerrostaloissa ei asu huonompia, asumismuoto ei tee huonompaa, vaan kasvatus.
 
"vieras"
Kannattaa muistaa esim. tämä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Heinojen_murhat

Tapauksen katsottiin saaneen huomiota osaksi sen takia, että tekijöillä ei ollut aikaisempia vankeustuomioita, ja he olivat hyvämaineisten lähiöiden "hyvistä kodeista".
 
"vieras"
Kaikille ei vaan jaeta yhtä hyviä kortteja. Mä ainakin koen, että köyhyys on periytynyt mulle. En ole ns. omistajan sukua. Ei ole esimerkkiä, ei ole pesämunaa, ei mitään mistä lähteä tulevaisuutta rakentamaan (Tätä monet teistä kokoomusta äänestävistä kermaperseistä ei ymmärrä. Ajattelette mustavalkoisesti, että jokainen luo täällä oman elämänsä ja kaikilla on yhtälaiset mahdollisuudet). Omalta kohdalta olen luovuttanut, mutta koetan antaa lapsille paremmat lähtökohdat menestyä. Taata harrastukset ja koettaa saada heidät panostamaan kouluun ja ymmärtämään koulutuksen merkityksen. Loppujen lopuksi toivon heidän kuitenkin vain olevan onnellisia missä ja miten hyvänsä. Vaikka täällä vuokralähiössä.
 
  • Tykkää
Reactions: röppö
Musta tuntuu,että noiden rikkaiden perheiden lapset useimmiten luulevat voivansa tehdä mitä vain ja vanhemmat usein eivät tiedä puoliakaab,koska rakentavat uraa.
Mitä vanhemmiksi nuo mukulat tulevat sitä isompia ongelmat ja hyvällä lykyllä vanhemmat koittavat rahalla saada asiat hoidettua..mitä muksut oppii..ei niin mitään.
 
No joo
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254665:
Mä puhuin epänormaaleista perheistä, en ihmisistä....Jotain vikaahan sitä pitää olla, jos väkisin haluaa muttaa lähiöön.
ei kai nyt väkisin kukaan halua muuttaa lähiöön, mutta joidenkin perheiden kun vaan on pakko jostain syystä. Elämä kun ei ole kaikilla mustavalkoista.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254480:
Mä myönnän, olen aina ollut sitä mieltä että vuokralähiöissä muhii epäsosiaalinen sakka. Ei kukaan normiperhe suostu muuttamaan betonihelvettiin toimeentulotukiperheiden joukkoon.
Tänään lapsenikin joutui törmäämään tähän ilmiöön nimeltä kiusaavat lähiökakarat. Varmaan pitäisi sääliä niitä kakaroita jotka oireilee vanhempien päihdeongelmien vuoksi. Mutta niin lapsi rakas en ole koskaan ollut. Hieno uusi sukupolvi kasvaa lähiöiden harmaassa betoniviidakossa. Miten musta tuntuu, vastaavanlaisia helmiä löytyy palstalaisten kotoa?!
Me asutaan lähiössä vuokralla eikä saada toimeentulotukea. Ihan normaaleja perheitä täällä asuu, joskin joukossa on pari maahanmuuttajaa, joista ei mitään ongelmaa, ja jokunen hieman elämäntapavetelehtijän oloinen hiippari. Tällä alueella on sekaisin VVO:n taloja ja vapaarahoitteisia, joissa sekä omistusasujia että vuokra-asujia. Miljöö on lähiöksi kiva ja syy vuokra-asumiseen elämäntilanne, jossa muuttaminen voi olla lähitulevaisuudessa edessä. Lähiömme lasten en ole havainnut olevan mitenkään ongelmaisempaa kuin muuallakaan. Sen sijaan erään komean omakotitalon edessä pelasi katukiekkoa muutama todella ylimielinen herraspentu, joita jonkun pitäisi vedellä ympäri korvia ja viedä penikoilta liian luulot itsestään.
 
viisar
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27255636:
Miten mä voisin tajuta, koska olen niin tyhmä? Ymmärrät kai ettei mun rusina-aivoilla tajuta edes huumorin ja huumorin eroa.
Jos olisin kommentoinut turkulaiselle "no niin teillä turus" niin olisiko se alkanut sivu tolkulla vääntämään aiheesta että mä vittuilen?
Sori, mä olen vain tyhmä ihminen joka ei osaa valita sanojaan oikein ihmisille jotka loukkaantuu odottamatta. Hei ymmärtäisin kyllä loukkaantumisesi jos olisin sanonut jotain henkilökohtaista, mutta kun nyt satuin pistämään humoristisen heiton ( tai kuvittelin näillä saatanan pienillä älykääpiöaivoilla olevani humoristinen).

Eli joo, en todellakaan koskaan tule tajhuamaan sun ajatusmaailmaasi.
Eli sinä saat loukkaantua kun sinua nimitellään tyhmäksi. Muut eivät saa loukkaantua kun sanot heitä epänormaaleiksi, väität heissä olevan jotain vikaa ja että ovat huonoja vanhempia.
 
"jaahas"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27256014:
Musta tuntuu,että noiden rikkaiden perheiden lapset useimmiten luulevat voivansa tehdä mitä vain ja vanhemmat usein eivät tiedä puoliakaab,koska rakentavat uraa.
Mitä vanhemmiksi nuo mukulat tulevat sitä isompia ongelmat ja hyvällä lykyllä vanhemmat koittavat rahalla saada asiat hoidettua..mitä muksut oppii..ei niin mitään.
totuus on, että ei niiden tarvitse oppia mitään. hyvä veli kerho ja korkealla olevat sukulaiset tulevat aina takaamaan sen, että paska saa lisääntyä ja tehdä mitä haluaa. paskalle riittää tukijoita, jos on vain tarpeeksi röyhkeä tekemään mitä haluaa, niin kukaan ei estä.
 
"Asta"
Helsinki on kaavoittamassa merirastilaan omistusasuntoja. Rakennusyhtiöt eivät ole innosta tarttuneet hankkeeseen, sillä arvellaan, että työssäkäyvät ihmiset eivät tuonne halua muuttaa.

Kyllä tässä avauksessa oma vinha peränsä on.
 
"mie"
[QUOTE="Asta";27256597]Helsinki on kaavoittamassa merirastilaan omistusasuntoja. Rakennusyhtiöt eivät ole innosta tarttuneet hankkeeseen, sillä arvellaan, että työssäkäyvät ihmiset eivät tuonne halua muuttaa.

Kyllä tässä avauksessa oma vinha peränsä on.[/QUOTE]

Joo kyllä kaikki lapset osaavat kiusata jne. mutta kyllä noissa lähiöissä on ihan oma elämisen "kulttuuri" :( itse en muuttaisi sellaiseen.
500m päähän ollaan rakentamassa isoa kaupungin vuokrakiinteistöä ja nyt mietitään muuttoa kauemmaksi .
Osa asukkaista on ihan tavallisia "normi" perheitä mutta kun mukana on näitä moniongelmaisia sekä sosiaalisesti rajoittuneita niin kyllä se meno ja meininki muuttuu ympäristössä.
 
[QUOTE="hmmm";27256089]Miten niin et ole? :saint:

Muistaakseni asuit vuokralla[/QUOTE]

En asu betonilähiössä, missä ongelmapesäkkeitä on vieri vieressä.
Eihän tämän asian pitäisi olla yllätys kenellekään; mitä köyhempi lähiö, sitä enemmän siellä on ongelmia. ja mitä enemmän ongelmia naapurustossa, sitä suuremmalla syyllä kannattaisi muuttaa sellaiselle asuinalueelle mihin niitä ongelmallisia ihmisiä ei ole keskitetty.

"Mikä on lähiö?

Lähiö on kaupungin keskusta-alueen ulkopuolella oleva, yleensä kerralla valmiiksi rakennettu asuinalue, jossa on tai ainakin on ollut oma liikekeskus tärkeimpine palveluineen. Lähiön rakennuskanta koostuu monesti lähinnä kerrostaloista. Suurimmissa kaupungissa joistakin lähiöistä on kehittynyt kaupunkikeskuksia, joiden ympärille on perustettu uusia lähiöitä. Tällöin keskusalueen ja lähiön ero voi olla häilyvä.

Eri aikakausien lähiöt voivat poiketa toisistaan huomattavasti esimerkiksi rakennustavaltaan ja kaavoitusperiaatteiltaan. Lähiöitä on rakennettu Suomessa enimmäkseen 1960- ja 1970-luvuilla. Tuolloin niitä rakensivat muun muassa suuret rakennusliikkeet kuten Haka ja Puolimatka.
Mikä ei ole lähiö?
Vanhoista kylistä tai alkujaan erillisistä suuremman kaupungin läheisyydessä sijainneista taajamista hiljalleen kehittyneet asuinalueet eivät ole varsinaisia lähiöitä. Lähiöitä eivät ole myöskään kaupungin keskustan ulkopuolella sijaitsevat omakotitaloalueet, joissa väentiheys jää lähiöitä alhaisemmaksi. "

( Wikipedia)[/I]
 
"vieras"
ap, sä. olet negatiivisin ja ikävin ihminen, jonka kirjoituksia olen koskaan joutunut lukemaan. Vois tehdä sulle itselleskin ihan hyvää jos saisit elämäsi käännettyä positiivisempaan suuntaan.
 

Yhteistyössä