kyllä tuo mun mies oli taas vaihteeksi mulkku

Joskus myös voi ihan ohimennen kysyä, että miksi mies sanoo niin rumasti? Vastaukset voi olla aika mielenkiintoisia :xmas:

Mietin myös, että kukaan ei hyväksyisi oman lapsensa suusta noin rumaa kieltä niin miksi aikuiset saavat sanoa sillai?:confused:
 
Hra Majuri
saatoin huutaa sille ennen sitä.. :snotty:

siis oikeasti päivä on mennyt näin:

minä: jaksaisitko kulta herätä?
mies: joo..
menin viereen pötköttämään ja se kysyi mitä me ollaan puuhattu pojan kanssa, vastasin että ei mitään ihmeitä, mä oon ollu netissä,poika on katsonut leffaa, ollaan leikitty ja kaveri kävi kylässä jolloin annoin sille tulevaa vauvaa varten tavaroita
mies: no ei vittu yllätä että olet ollut mammapalstalla ja mitä vittua se kaveri meille tuli lokittamaan tavaroita, ostais itelleen omat

tässä vaiheessa totesin että jaahas, en jaksa (en siis sanonut sille mitään) ja tulin alakertaan..
sieltä se sitten huuteli pojalle komennuksia ja rangaistuskia seuraavan tunnin kunnes vaivautui nousemaan ylös.. (ja on muuten perkeleen ärsyttävää kun joku päsmäröi olematta oikeasti tilanteessa mukana pojan kikkaillessa) sitten se alkoi tivaamaan mulat että miksi olen äkäinen, johon vastasin että en ole (valehtelin)
ruoka-aikana se tiuski pojalel aj kun poika ilmoitti ettei se halua enää syödä niin alkoi jankkaamaan pojan kanssa sitä juupas eipäs kiistaa, johon sitten sanoin väliin että molemmat on nyt hiljaa.. mies suuttui ja heittäytyi marttyyriksi.. että taas hän hävisi ja annetaan taas periksi pojalle, nykäisi lautasen pojan edestä ja käski huoneeseensa..
(mun vitutuskäyrä nousi rajusti ja sen näytin mutta mies kävi sohvalle nukkumaan protestiksi)

tovi meni rauhassa ja hiljaisuudessa kunnes poika hirveellä vauhdilla tuli alakertaan ja itkua vääntäen kovemmalla äänellä sanoi että häneltä tulee ripuli, toisti sen ehkä kaksi kertaa samalla kun mä sitä kehoitin kipittämään vessaan... tästä mies hermostui ja ärjäisi jotain, johon mä sitten jo vastasin huudolla että nyt vittu lopettaa, että saahan nyt poika puhua ja kertoa jos on joku hätä.. siitä se sitten käänsi olohuoneen pöydän kumoon ja läks ylös..

kaikki tämä 3 tunnissa |O :headwall:
eli se oli mulkku ja taas ihmettelen että mitähän vittua mä tässä vielä teen
Kasvakaa pennut aikuisiksi ennenkuin mukuloita väännätte mailmaan
 
ja siis tätä ei ole joka päivä, ei edes joka viikko.. eli siitä syystä en ole suhdetta lopettanut.
nämä on typeriä väsymyksen aiheuttamia lapsellisia mulkkukohtauksia.
ja lähden suhteesta heti jos mies käytöksellään/teoillaan vahingoittaa poikaa tai tämä alkaa olemaan normaalia käytöstä joka toistuu päivästä toiseen
 
gfwA
En nyt syyttäisi yksin miestä jos sinäkin huudat tuollaisia lapsen kuullen!!! Minkä ikäisiä te olette. Ihan teinimeininkiä!





saatoin huutaa sille ennen sitä.. :snotty:

siis oikeasti päivä on mennyt näin:

minä: jaksaisitko kulta herätä?
mies: joo..
menin viereen pötköttämään ja se kysyi mitä me ollaan puuhattu pojan kanssa, vastasin että ei mitään ihmeitä, mä oon ollu netissä,poika on katsonut leffaa, ollaan leikitty ja kaveri kävi kylässä jolloin annoin sille tulevaa vauvaa varten tavaroita
mies: no ei vittu yllätä että olet ollut mammapalstalla ja mitä vittua se kaveri meille tuli lokittamaan tavaroita, ostais itelleen omat

tässä vaiheessa totesin että jaahas, en jaksa (en siis sanonut sille mitään) ja tulin alakertaan..
sieltä se sitten huuteli pojalle komennuksia ja rangaistuskia seuraavan tunnin kunnes vaivautui nousemaan ylös.. (ja on muuten perkeleen ärsyttävää kun joku päsmäröi olematta oikeasti tilanteessa mukana pojan kikkaillessa) sitten se alkoi tivaamaan mulat että miksi olen äkäinen, johon vastasin että en ole (valehtelin)
ruoka-aikana se tiuski pojalel aj kun poika ilmoitti ettei se halua enää syödä niin alkoi jankkaamaan pojan kanssa sitä juupas eipäs kiistaa, johon sitten sanoin väliin että molemmat on nyt hiljaa.. mies suuttui ja heittäytyi marttyyriksi.. että taas hän hävisi ja annetaan taas periksi pojalle, nykäisi lautasen pojan edestä ja käski huoneeseensa..
(mun vitutuskäyrä nousi rajusti ja sen näytin mutta mies kävi sohvalle nukkumaan protestiksi)

tovi meni rauhassa ja hiljaisuudessa kunnes poika hirveellä vauhdilla tuli alakertaan ja itkua vääntäen kovemmalla äänellä sanoi että häneltä tulee ripuli, toisti sen ehkä kaksi kertaa samalla kun mä sitä kehoitin kipittämään vessaan... tästä mies hermostui ja ärjäisi jotain, johon mä sitten jo vastasin huudolla että nyt vittu lopettaa, että saahan nyt poika puhua ja kertoa jos on joku hätä.. siitä se sitten käänsi olohuoneen pöydän kumoon ja läks ylös..

kaikki tämä 3 tunnissa |O :headwall:
eli se oli mulkku ja taas ihmettelen että mitähän vittua mä tässä vielä teen
 
En nyt syyttäisi yksin miestä jos sinäkin huudat tuollaisia lapsen kuullen!!! Minkä ikäisiä te olette. Ihan teinimeininkiä!
niin siis huusin sitten kun suutuin kunnolla... meillä molemmilla on huono tapa kiroilla, ja vaikak sitä koitetaan pitää kurissa niin kiukkuisena sitä tulee kirosanojen tehostamana huutoa.
(ja mä oikeasti huudan hyvin harvoin kotona, ääntäni saatan korottaa mutta huudan todella harvoin)
ja kyllä tuo mun mies oli lapsellinen ja typerä ja mulkku.. mä taasen hillitsin itseni hyvinkin tehokkaasti, olisin voinut ärähtää jo tuon herätyksen yhteydessä, mutta en jaksa turhasta riidellä, tai toista enempää provosoida jos se selkeästi on tuollaisella tuulella
 
Just meinasinkin kysyä että onko tämä normaalia teidän perheessä :O Ihan järkyttävää käytöstä! Jo tuo alkuteksti.. Vaikka meillä jompi kumpi olisi pahalla päällä niin ei kyllä silti haistatella ikinä. Ottaisin herneen nenään ja pahasti.

Käyttekö te noita tilanteita jotenkin sitten läpi jälkeenpäin? Pyytääkö mies anteeksi käytöstään tai yrittääkö edes selittää sitä mitenkään? Mä ainakin yrittäisin keskustella asiasta, vaikka seuraavana päivänä kun on normaalimpi. Ei mikään ärtymys tai väsymys oikeuta käyttäytymään noin! Ja vielä lapselle ja lapsen aika on tuommoinen..

Sitten mitä tulee tuohon "etsi itsellesi uusi mies"-kommenttiin. Mä en alkais edes kuuntelemaan tuommosta, tuonkin toisin esille myöhemmin. Mulle ainakin tulis tosi inhottava olo, aletaan uhkailemaan erolla ihan yhtäkkiä. Mun mies on tehny tuon tasan kerran kesken jonkun riidan ja sitten sanoinkin että seuraavan kerran kun alkaa erolla uhkailemaan niin se myös sitten toteutuu.. Eli tuon asian kanssa ei leikitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;22675757:
Just meinasinkin kysyä että onko tämä normaalia teidän perheessä :O Ihan järkyttävää käytöstä! Jo tuo alkuteksti.. Vaikka meillä jompi kumpi olisi pahalla päällä niin ei kyllä silti haistatella ikinä. Ottaisin herneen nenään ja pahasti.

Käyttekö te noita tilanteita jotenkin sitten läpi jälkeenpäin? Pyytääkö mies anteeksi käytöstään tai yrittääkö edes selittää sitä mitenkään? Mä ainakin yrittäisin keskustella asiasta, vaikka seuraavana päivänä kun on normaalimpi. Ei mikään ärtymys tai väsymys oikeuta käyttäytymään noin! Ja vielä lapselle ja lapsen aika on tuommoinen..

Sitten mitä tulee tuohon "etsi itsellesi uusi mies"-kommenttiin. Mä en alkais edes kuuntelemaan tuommosta, tuonkin toisin esille myöhemmin. Mulle ainakin tulis tosi inhottava olo, aletaan uhkailemaan erolla ihan yhtäkkiä. Mun mies on tehny tuon tasan kerran kesken jonkun riidan ja sitten sanoinkin että seuraavan kerran kun alkaa erolla uhkailemaan niin se myös sitten toteutuu.. Eli tuon asian kanssa ei leikitä.
kyllä mie aattelin het huomenissa keskustella miehen kanssa (se on "nukkumassa" nyt ja mun puolesta saakin siellä pysyä, en jaksa nyt enää tänään jatkaa tätä)
saa luvan pyytää anteeksi, jos ei niin saa hetkellisesti siirtyä vierashuoneeseen miettimään että halusiko oikeasti elää tätä perhe-elämää ja jos haluaa niin sitten saa luvan miettiä että miten sitä perhe-elämää vietetään..

aiemmat "tilanteet" on toki keskusteltu, ja mies on pyytänyt anteeksi joitain niitä.. ei kuitenkaan aina (jos hän on mielestään oikeassa ja me päädytään vain kompromissiin)
mutta sisi ei ole normaalia arkea tämä, jos olisi niin lähtisin tästä samointein
 
Beep
saatoin huutaa sille ennen sitä.. :snotty:

siis oikeasti päivä on mennyt näin:

minä: jaksaisitko kulta herätä?
mies: joo..
menin viereen pötköttämään ja se kysyi mitä me ollaan puuhattu pojan kanssa, vastasin että ei mitään ihmeitä, mä oon ollu netissä,poika on katsonut leffaa, ollaan leikitty ja kaveri kävi kylässä jolloin annoin sille tulevaa vauvaa varten tavaroita
mies: no ei vittu yllätä että olet ollut mammapalstalla ja mitä vittua se kaveri meille tuli lokittamaan tavaroita, ostais itelleen omat

tässä vaiheessa totesin että jaahas, en jaksa (en siis sanonut sille mitään) ja tulin alakertaan..
sieltä se sitten huuteli pojalle komennuksia ja rangaistuskia seuraavan tunnin kunnes vaivautui nousemaan ylös.. (ja on muuten perkeleen ärsyttävää kun joku päsmäröi olematta oikeasti tilanteessa mukana pojan kikkaillessa) sitten se alkoi tivaamaan mulat että miksi olen äkäinen, johon vastasin että en ole (valehtelin)
ruoka-aikana se tiuski pojalel aj kun poika ilmoitti ettei se halua enää syödä niin alkoi jankkaamaan pojan kanssa sitä juupas eipäs kiistaa, johon sitten sanoin väliin että molemmat on nyt hiljaa.. mies suuttui ja heittäytyi marttyyriksi.. että taas hän hävisi ja annetaan taas periksi pojalle, nykäisi lautasen pojan edestä ja käski huoneeseensa..
(mun vitutuskäyrä nousi rajusti ja sen näytin mutta mies kävi sohvalle nukkumaan protestiksi)

tovi meni rauhassa ja hiljaisuudessa kunnes poika hirveellä vauhdilla tuli alakertaan ja itkua vääntäen kovemmalla äänellä sanoi että häneltä tulee ripuli, toisti sen ehkä kaksi kertaa samalla kun mä sitä kehoitin kipittämään vessaan... tästä mies hermostui ja ärjäisi jotain, johon mä sitten jo vastasin huudolla että nyt vittu lopettaa, että saahan nyt poika puhua ja kertoa jos on joku hätä.. siitä se sitten käänsi olohuoneen pöydän kumoon ja läks ylös..

kaikki tämä 3 tunnissa |O :headwall:
eli se oli mulkku ja taas ihmettelen että mitähän vittua mä tässä vielä teen
Mitä pidemmälle tätä tekstiä luin, sitä enemmän alkoi sana "mies" huvittamaan, mutta ei kovin iloisella tavalla. Sulla on miehenä täysin keskenkasvuinen pentu. Minkä ikäisiä oikein olette?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Tulee niin mieleen meidän elämä,tai se mitä se oli jossain vaiheessa.
V*tun lapsellista ja typerää.

Päästiin onneksi puhumalla ohi tuosta tilanteesta.Eka tosin piti saada miehen ongelmat selville,ja opettaa mies puhumaan.
 
ööööö
tuo lapsihan tuossa eniten säälittää :( Reppana joutuu kuuntelemaan vittua ja haistatusta. Sit jos on vielä pytääkin kaadeltu... Se siitä turvallisesta lapsuudesta. Ja tosiaan kuulostaa siltä, että ikää teillä on varmaan 18-22v
 
"Jenis"
Siis mitä se mies oikein tekee, nukkuu koko päivän? Masennukselta tollainen kuulostaa. Ja varmasti vaikuttaa lapseen huutaminen ja riitely. Onko mies lapsen isä vai isäpuoli?
 

Yhteistyössä