Kynnet

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ihan olen seppälästä ostanut ,pari viikkoa kestää hyvänä ja on kivat:)

Geelikynnet lienee parhaimmat mutta maksaa aikalailla,
:LOL: :LOL: Seppälän kynnet, ou jee.
Mitä sä naurat?mulla on ainakin pysynyt tosi kivana,hyvät esim.kun lähtee juhlimaan...monet kysynyt että missä oot laitattanut noi.

Ootko ite kokeillut ikinä?
 
Tekokynnet on yleensä ihan karmean näköiset. Miksi naisella pitää olla epäkäytännölliset noitakynnet? Miksi ylläpidetään typeriä kauneusihanteita? Miehetkö muka pitää moisista? En tod usko. Vaikka ei miesten takia tietenkään kukaan itseellinen nainen ehosta itseään, eihän...?
 
Mä olen käynyt Turussa laitattamassa yhdessä kauneushoitolassa geelikynnet ja maksoi ekalla kerralla 59,90 ? ja huoltoväli on oltava kolme viikkoa, silloin saa huollon hinnalla korjattua ja se on vain 31,50 ?. Koristeet on tietty erikseen, sellanen hilepöly maksoi kaikkiin kynsiin peräti
10 ?, mutta sellaset strassitimantit 1 ?/kpl ja viidellä yhteen kynteen saa jo näyttävän koristeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Tekokynnet on yleensä ihan karmean näköiset. Miksi naisella pitää olla epäkäytännölliset noitakynnet? Miksi ylläpidetään typeriä kauneusihanteita? Miehetkö muka pitää moisista? En tod usko. Vaikka ei miesten takia tietenkään kukaan itseellinen nainen ehosta itseään, eihän...?
Mun kynnet on saanu kehuja molemmilta, naisilta ja miehiltä. Ja siksi ne laitoin kun tykkään itse siististä kynsistä asiakaspalvelijana ja omat tahtoo hajota käsiin. Varsinaisia "teko-tekokynsiä" en halunnutkaan ja siksi päädyin geeliversioihin. Niissä vaan vahvistetaan omaa kynttä geelikuorella, pituutta ei siis lisätä keinotekoisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ihan olen seppälästä ostanut ,pari viikkoa kestää hyvänä ja on kivat:)

Geelikynnet lienee parhaimmat mutta maksaa aikalailla,
:LOL: :LOL: Seppälän kynnet, ou jee.
No naura siinä nyt vaan :(
Mä ostin kans Seppälästä kynnet, makso huikeet 2e. Laitan ne sitten, kun työt loppuu, eli parin vkon päästä =)
 
vieras
Mulle laitettiin eilen geelikynnet, maksoin hiukan reilu 80?. Nyt jo tuntuu, etten ikinä ota näitä pois, ihastuin heti! Mulla huolto 4 viikon välein, noin 50?. Olen kynsien pureskelija, joten omat kynnet ja kynsinauhat kaameessa kunnossa. Uskon, että saan nyt kynteni pysymään kauniina, koska ennen kärsin kamalista käsistäni. Ja mulle leikattiin nyt mahdollisimman lyhyet kynnet, koska tietokonehommia tehdessä pitkät olisivat hankalat. Ja ranskalaiset kärjet laitettiin, ei mitään kimalletta tai muita koristeita. Suosittelen kyllä laitattamaan jos vain kukkaro antaa myöden! IHANAT!!
 
Mäkin haluun!
Hitsi,mäkin haluisin :) Mä kans olen kynsien pureskelija,ja kuten ed.kirjoittajalla,niin kynsinauhat ja kynnet kaameessa kunnossa :( Mutta toimin hoitoalalla,niin ei sopis kait mulle sit.

Onko kuka käynyt Joensuussa laitattamassa rakennekynsiä? Jos,niin missä?
Geeli ja rakennekynnet,mitä eroa on?
 

Yhteistyössä