kysely: oletko perusnätti, susiruma, TainaTavis vai kuvankaunis?

  • Viestiketjun aloittaja "kaarna"
  • Ensimmäinen viesti
"kaarna"
huumorimielellä siis kyselen, miten te naiset arvioitte itsenne.. kokemukseni mukaan kun moni perusnätti taikka tavis pitää itseään "susirumana"
kuviakin voi laittaa, niin näemme osuuko arvionne oikeaan! ;)
 
sivulisen kommentti
Vaimoni ei pidä itseään kauniina, ei rumanakaan vaan jotain siltä väliltä.
Minun mielestä hän on viehättävä, kaunis ja tyylikäs. Kaveripiirin, myös naisten, kommenttien mukaan tyylikäs, naisellinen, aina huoliteltu ja hyvännäköinen.
Vaimo on siis väärässä oman arvionsa kanssa.
 
"Vieras"
Olevani ihan kaunis, mutta monen mielestä liian pyöreä. Itse haluaisin ehkä 5 kg pois, silloin olisin sopiva...mutta en itke tätäkään kokoa...aina ollut hmm..rehevä, en siis älylihava! Jotkut tykkää, jotkut ei ;) mies tykkää...
 
Peyote
Jaa en tiedä. Riippuu miten sitä mitataan. Kauneutta on pakko aina mitata jotenkin suhteessa muihin. Jos mä vaikka ihan oman miehen reaktioista mittaan, niin sen perusteella olen tosi kaunis. Jos itse katson ja muihin vertaan, olen ihan ok näköinen. :)
 
kahvikirahvi
Mä oon luokassa siinä susiruman jälkeen, sellanen oksettava hirviö joka särkee peilit saapuessaan. Yrittäessäni liftata tienvarressa apua autoni hajottua, joka ikinen ohi ajava painaa kaasun pohjaan ja osa yrittää ajaa päällekin.
 
"Tärpätti"
Meikkaamattomana susiruma ja meikattuna TainaTavis. Olen melkein 40, nuorena olin ihan nätti meikattuna, koska olin hoikempi. Nyt ei kyllä viehätysvoimaa löydy lainkaan. Olen iloinen, huumorintajuinen, kohtelias ja puhelias eli en ole vaipunut masennukseen, vaikka toivoisin kovasti ulkonäköni olevan parempi. Olen pyöreä, mutta harrastan liikuntaa mahdollisimman paljon. Yritän pukeutua nätisti ja pitää hiukseni kauniina. Töihin laitan myös aina kevyen meikin, että ei miespuolisten tarvitse oksennella minut nähtyään :)
 
"vieras"
Jaa en tiedä. Riippuu miten sitä mitataan. Kauneutta on pakko aina mitata jotenkin suhteessa muihin. Jos mä vaikka ihan oman miehen reaktioista mittaan, niin sen perusteella olen tosi kaunis. Jos itse katson ja muihin vertaan, olen ihan ok näköinen. :)
Sä oot kyllä kuvankaunis, mutta ymmärrän ettei sitä kannata sanoa itse ääneen. :)

Voisin jopa yhden äänen sulle laittaa, jos oisit jossain tissi- Missi-kisoissa. :D
 

Yhteistyössä