kysely: oletko perusnätti, susiruma, TainaTavis vai kuvankaunis?

  • Viestiketjun aloittaja "kaarna"
  • Ensimmäinen viesti
Hmm.. Tässä ketjussa aika moni tuntuu olevan sinut ulkonäkönsä kanssa, mikä on aivan loistavaa, mutta mä olen huomannut, että aika usein naiset / tytöt eivät ole ihan tyytyväisiä ulkonäköönsä. Aina löytyy jotain parannettavaa... Vaikka olisivat kuinka kauniita tahansa. Tunnen siis oikeita kaunottariakin, jotka ovat hyvinkin tyytymättömiä ulkonäköönsä. Milloin mikäkin vialla.. Se on surullista. Hävetään jotain luomea ylähuulen yläpuolella jota (aikuisten oikeasti) kukaan ei joko a) huomaa tai b) pitävät viehättävänä.

Muistakaahan kaikki vanhemmat kehua tyttärienne kauneutta ja hyviä puolia. Jotta me kasvatettaisiin uusi ylväs joukko naisia jotka ovat tyytyväisiä siihen mitä peilistä näkevät.

Ja itse kysymykseen, olen tyytyväinen ulkonäkööni. Se olenko kaunis riippuu aivan katsojasta. Kuka nyt mistäkin tykkää siis.... Yleensä saan kehuja ja ne jotka eivät pidä ovat varmaan vain hiljaa. (eli tosielämässä ihmiset eivät auo päätään toisten ulkonäöstä ja veetetuksesta, toisin kuin täällä palstalla. Johtuisiko siitä, että ei uskalleta / kehdata sanoa omalla naamalla ja nimellä ? Vai puretaanko täällä yleisesti vain pahaaoloa muihin..? Mene ja tiedä...)
 
"Carelia"
Enpä taida mahtua noihin kriteereihin. Tän ikäiset akat ei oo enää kuvankauniita (40v+++++). Jos joku ammattinaamanmaalari ja pätevä vaatettaja+kampaaja tuunais minut niin luultavasti olisin hyvännäköinen. Voisko sanoa, että runko ja rakenteet kunnossa, pienellä pintaremontilla erittäin näpsä ikäisekseen. ;-)
 
Naamasta hyvännäköinen, kropasta melko ookoo.

En ole koskaan pitänyt sanoja kaunis tai nätti itseäni hyvin kuvaavina. Näin nelikymppisenä vielä vähemmän. Olen kuitenkin ulkonäkööni nyt tyytyväisempi kuin nuorempana.
 
Professional Griefer
Hmm.. Tässä ketjussa aika moni tuntuu olevan sinut ulkonäkönsä kanssa, mikä on aivan loistavaa, mutta mä olen huomannut, että aika usein naiset / tytöt eivät ole ihan tyytyväisiä ulkonäköönsä. Aina löytyy jotain parannettavaa... Vaikka olisivat kuinka kauniita tahansa. Tunnen siis oikeita kaunottariakin, jotka ovat hyvinkin tyytymättömiä ulkonäköönsä. Milloin mikäkin vialla.. Se on surullista. Hävetään jotain luomea ylähuulen yläpuolella jota (aikuisten oikeasti) kukaan ei joko a) huomaa tai b) pitävät viehättävänä.

Muistakaahan kaikki vanhemmat kehua tyttärienne kauneutta ja hyviä puolia. Jotta me kasvatettaisiin uusi ylväs joukko naisia jotka ovat tyytyväisiä siihen mitä peilistä näkevät.
Ei ole tytärtä, mutta kyllä mä muistan kehua kaikenikäisiä, näköisiä ja sukupuolisia ystäviäni. Mun mielestä maailmassa ei oo liikaa kauniita asioita, ja sillon kun jotain kaunista bongaa niin on hyvä sanoa se ääneen =)

Toki itsestä löytyy aina jotain "parannettavaa" tai joku asia on pielessä, mutta on oppinut murehtimaan sitä sen 2minuuttia ja sen jälkeen joko tehdä asialle jotain, tai jos sille ei voi mitään tehdä, niin.. no sitten se on.
 
vieras mutsi
Joidenkin mielestä olen persoonallisen kaunis, joidenkin mielestä susiruma. Omasta mielestäni tavis, joka joissain vaokuvissa, oikeasta kuvakulmasta otettuna näyttää ihan perusnätiltä. Mutta siis muilta jos kysyy, jaan todellakin mielipiteet 50/50. Sillä ei ole oikeastaan väliä mitä muut ajattelevat, mies tykkää ja itsekin kestän katsoa yleensä juuri ja juuri peiliin. :)
 
naama päälle
Mulla on jo mies niin ihan sama miltä näytän.
En ymmärrä. Siis ymmärrän (ja ihailen) sellaisia naisia joilla on niin hyvä itsetunto, ettei ulkonäöllä ole väliä, mutta tarkoitatko siis, että enää ei ole väliä miltä näytät?

Mä olen toisten palautteen ja vastakkaisen sukupuolen reaktioiden perusteella jotain väliltä TainaTavis tai kuvankaunis, omasta panostuksesta riippuen. Olen todella väritön ihminen (maantienvärinen tukka, hailakat ripset jne.), mutta mulla on kasvoissa hyvä luusto, joten jos jaksan meikata, muutun kauniiksi. Mieheni tuumasi ensitapaamisellamme (pienessä humalassa) hämillään meikit pestyäni, että "sä näytät jotenkin...oudolta." :LOL: Meikkaan tosi harvoin, ja tunnen itseni feikiksi kun herätän huomiota silloin kun olen sotamaalauksessa, kun naturellina olen todellakin tavis. Pari läheistä ystävää aina välillä ihmettelee, miten kaunis olen, kun olemme lähdössä ulos. Ihmettelystä on pääteltävä, että näytän ilman meikkiä melko mitäänsanomattomalta ellen jopa rumalta. The power of kosmetiikka.
 
vierailevamie
Susiruma... Vaikka susihan on ihan kaunis eläin ;) Mitenkään kaunis en ole eikä tämä ole mitään kuvittelua, koko peruskoulun sain kokea osakseni kiusaamista ulkonäköni vuoksi. Aikuisiällä suoranaista kiusaamista ei ole tullut vastaan mutta kyllä sen muutoin huomaa, erityisesti tietty miesten kanssa huomasi silloin kun vielä sinkku olin. Aiemmin kärsin todella huonosta itsetunnosta asian suhteen, nykyään olen päässyt siitä enimmäkseen yli. Hyväksyn etten voi sitä muuttaa joten näen turhaksi rypeä kurjuudessa kun voin yhtä hyvin olla onnellinen.

Minua on useasti luultu elämäni aikana mieheksi, se nyt kertoo varmaan jotain...
 
Susiruma... Vaikka susihan on ihan kaunis eläin ;) Mitenkään kaunis en ole eikä tämä ole mitään kuvittelua, koko peruskoulun sain kokea osakseni kiusaamista ulkonäköni vuoksi. Aikuisiällä suoranaista kiusaamista ei ole tullut vastaan mutta kyllä sen muutoin huomaa, erityisesti tietty miesten kanssa huomasi silloin kun vielä sinkku olin. Aiemmin kärsin todella huonosta itsetunnosta asian suhteen, nykyään olen päässyt siitä enimmäkseen yli. Hyväksyn etten voi sitä muuttaa joten näen turhaksi rypeä kurjuudessa kun voin yhtä hyvin olla onnellinen.

Minua on useasti luultu elämäni aikana mieheksi, se nyt kertoo varmaan jotain...
Niin muuten muakin. Mutta ovat epäilemättä pitäneet minua hyvännäköisenä miehenä =)

Siinä olet todella oikeassa että rypeminen on ajan haaskuuta. Tietysti sitä toisinaan hetkeksi ryvähtää, ihminen on heikko olento.
 
Itse pidän itseäni ihan TainaTaviksena, mutta mun hymyä on kovin kehuttu (muutkin kuin oma mies). En mä nyt niin hirveästi pistä ulkonäölle painoa, pärstä on mikä on
 

Yhteistyössä