Kysely rekisteröityineille (tai niille joilla aina sama harmaa niki)

[QUOTE="vieras";27401687]Ja sinä et ole mies mistään kohdasta, kun istut jaanaamassa mammapalstalla vuodesta toiseen.[/QUOTE]

Mitä sitten, jos mies viihtyy naisten keskuudesssa? Etkö kannatakaan tasa-arvoa kuten kunnon ihmisen kuuluisi?

Muoks. Korjasin tekstiä vähän.
 
Viimeksi muokattu:
Uskaltauduin jossain ketjussa vissiin sanomaan et osa miehistä ei niin kaipaa sitä timmiä ja laihaa naista vaan pyörempikin nainen voi olla haluttu ja ihailtu tms.

Niin ja toinen ketju oli sellanen et joku oli bongannut mut. Osasi kertoa missä, milloin ja minkä niminen lapsi mulla on. Intti vielä vastaan kun sanoin olleeni ihan eri paikkakunnalla ja lapsenkaan nimi ei täsmännyt :D

Aika vähällä siis päässyt vrt. näihin palstajulkkiksiin
 
BP
Siis on ollu jokin minunkin ajankäyttöäni käsittelevä ketju, joka nauratti aidosti.
Mutta se aloitus ei ollut ihan noin hulvaton.

:D
Toi on kyllä todella hulvaton...jossakin toisessa ketjussa joku valitti siitä kun mä teen niin tolkuttoman nopeasti noita vaatteita. Hän on myös alan ammattilainen ja ei todellakaan ole mahdollista tuollainen nopeus. Mutta se taisi olla joku minun aloittamani ketju jostakin mekosta vissiin tai joku noista käsityöketjuista ehkä. Miksi olen nopea? Kun mua on kellotettu...siksi :D Mä olen niitä harvoja jotka siihen on joutunut, eipä taida juuri mun ikäsiä olla jotka samassa on olleet. Koulun kellotukset eivät ole sama asia ollenkaan. Tehtaan kellotukset on ihan kamalia.
 
BP
Uskaltauduin jossain ketjussa vissiin sanomaan et osa miehistä ei niin kaipaa sitä timmiä ja laihaa naista vaan pyörempikin nainen voi olla haluttu ja ihailtu tms.

Niin ja toinen ketju oli sellanen et joku oli bongannut mut. Osasi kertoa missä, milloin ja minkä niminen lapsi mulla on. Intti vielä vastaan kun sanoin olleeni ihan eri paikkakunnalla ja lapsenkaan nimi ei täsmännyt :D

Aika vähällä siis päässyt vrt. näihin palstajulkkiksiin
heheheh....
 
[QUOTE="vieras";27401687]Ja sinä et ole mies mistään kohdasta, kun istut jaanaamassa mammapalstalla vuodesta toiseen.[/QUOTE]

Älä läähätä!
 
Blue
Muutama ketju (n. yksi kerran vuodessa) on avattu siitä miten ilkeä/jankkaava olen. Molempia kyllä välillä olen joten mitenkään hassuja ne eivät ole. Yleensä todetaan että kylläpäs minä osaan olla ärsyttävä, tosin paljon värikkäämmin sanakääntein.
 
No jollain oli jokin aika sitten pakkomielle mun painoon :D teki siitä muutaman aloituksenkin ja melkein joka ketjussa kyseli. Mua jotenkin huvitti. On muitakin ollut, mut nyt en muista, kun olen aika lahopää...
 
Muutama ketju (n. yksi kerran vuodessa) on avattu siitä miten ilkeä/jankkaava olen. Molempia kyllä välillä olen joten mitenkään hassuja ne eivät ole. Yleensä todetaan että kylläpäs minä osaan olla ärsyttävä, tosin paljon värikkäämmin sanakääntein.
Tuollaisista yleensä puuttuu se "vitsi".
Ovat vain aloittajansa sielun pienuuden ja pahantahtoisuuden osoituksia.

Sen sijaan sellaiset, joissa suurieleisesti kysytään, useimmiten "ihan hyvällä" jotain sen tyylistä, että

"MITÄ OIKEIN TARKOITAT KUN SANOT, ETTÄ PIDÄT APPELSIINEISTA ENEMMÄN KUIN OMENOISTA?!!! ETKÖ TIEDÄ ETTÄ MAAILMA RÄJÄHTÄÄ KUN APPELSIINEJA LENNÄTETÄÄN TÄNNE ISRAELISTA ASTI?!!! VIHAATKO LAPSIASI MUUTENKIN , KUN KERRAN HALUAT NIIDEN KUOLEVAN RÄJÄHDYKSESSÄ? LAPSET POIS TUOLLAISELTA LASTENHAKKAAJALTA!!!!!!!!!"

;)
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
BP
Tuollaisista yleensä puuttuu se "vitsi".
Ovat vain aloittajansa sielun pienuuden ja pahantahtoisuuden osoituksia.

Sen sijaan sellaiset, joissa suurieleisesti kysytään, useimmiten "ihan hyvällä" jotain sen tyylistä, että

"MITÄ OIKEIN TARKOITAT KUN SANOT, ETTÄ PIDÄT APPELSIINEISTA ENEMMÄN KUIN OMENOISTA?!!! ETKÖ TIEDÄ ETTÄ MAAILMA RÄJÄHTÄÄ KUN APPELSIINEJA LENNÄTETÄÄN TÄNNE ISRAELISTA ASTI?!!! VIHAATKO LAPSIASI MUUTENKIN , KUN KERRAN HALUAT NIIDEN KUOLEVAN RÄJÄHDYKSESSÄ? LAPSET POIS TUOLLAISELTA LASTENHAKKAAJALTA!!!!!!!!!"

;)
Kannattaa varoo ihan sen tähden kun appelssiinit tulee kerran suomeen ohjuksella...
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Tuollaisista yleensä puuttuu se "vitsi".
Ovat vain aloittajansa sielun pienuuden ja pahantahtoisuuden osoituksia.

Sen sijaan sellaiset, joissa suurieleisesti kysytään, useimmiten "ihan hyvällä" jotain sen tyylistä, että

"MITÄ OIKEIN TARKOITAT KUN SANOT, ETTÄ PIDÄT APPELSIINEISTA ENEMMÄN KUIN OMENOISTA?!!! ETKÖ TIEDÄ ETTÄ MAAILMA RÄJÄHTÄÄ KUN APPELSIINEJA LENNÄTETÄÄN TÄNNE ISRAELISTA ASTI?!!! VIHAATKO LAPSIASI MUUTENKIN , KUN KERRAN HALUAT NIIDEN KUOLEVAN RÄJÄHDYKSESSÄ? LAPSET POIS TUOLLAISELTA LASTENHAKKAAJALTA!!!!!!!!!"

;)
[video=youtube_share;8kW0OaWraJM]http://youtu.be/8kW0OaWraJM[/video]


Hyvät päivän jatkot, mä lähden koiran pesuun:)

Mummeliisa on :heart:
 
Vanhan nikkini aikaan aloitettiin muutamia ketjuja niin että huomasin ne itse. En jaksanut sitä jankkaamista kun aina ne pari minun mielipidettäni nostettiin joka keskusteluun. Toisesta voin sanoa että liittyi peppuseksiin. Joku harmaa ei kerta kaikkiaan voinut hyväksyä että se on kiva laji jonkun mielestä. Kun kaikki keskustelut kääntyivät siihen aihealueeseen ja siitä vittuiluun, päätin lopettaa palstailun. Olinkin pitkään poissa mutta nyt entistä ehompana takaisin :D

p.s. En edelleenkään ole valkaisemassa tai huuhtelemassa anaaliani jos en ole kirjautuneena ;)
 

Yhteistyössä