Kysy huumeista käyttäjältä!

  • Viestiketjun aloittaja IlmanSinuaHelvetti
  • Ensimmäinen viesti
IlmanSinuaHelvetti
Käytän suonensisäisesti useita eri päihteitä ja olen tehnyt sitä jo riittävän pitkään. Kannabis-illan kirvoittaman ajattelin, että voisin täällä pyrkiä vastaamaan ei-käyttäjien kysymyksiin päihteisiin ja niiden käyttämiseen liittyen.

Ei kumminkaan mitään neuvoja miten käyttää tai mitä, vaan syvällisempää pohdiskelua!

Kyselkää, niin vastaan.
 
IlmanSinuaHelvetti
Alkuperäinen kirjoittaja Eräsmies;29647203:
Mitä sä sit käytät?
Erinäisiä stimulantteja ja erinäisiä jarruja. Amfetamiini ja subutex (buprenorfiini) ehkä teille tutuimpina niminä. Lisäksi paljon kuluu erilaisia lääkkeitä kasassa pysymiseen.
 
"sivustaseuraaja"
Eli siis oot savuissa tai pireissä jos syvällisiä pohdiskeluja mielessä :) Ei kannata vetää mitään.. sillä tuhoo vaan sekä oman, että läheistensä elämän. Itse oon seurannut tuota elämäntyyliä hyvinki läheltä ja voin sanoa että sattuu ku näkee itselle rakkaiden ihmisten tappavan itseään hitaasti, mutta varmasti. Subun käyttäjät on niitä kenen sanaan ei voi koskaan luottaa ja pirin käyttäjät menee liian lujaa ajatellakseen muita + ovat todella arvaamattomia. Hampun polttajat on taas niitä letkeitä höppänöitä.
 
IlmanSinuaHelvetti
Kyllä sä aika rankasti yleistät millainen minkäkin aineen käyttäjä on. Ei sitä voi tuolla tavalla lokeroida, kun ihmiset on yksilöitä, ja aineetkin vaikuttaa yksilöllisesti - aivokemiaa!
 
IlmanSinuaHelvetti
Ei niitä kokemuksia kannata pukea tuohon muotoon, että aineen X käyttäjä on tällainen ja aineen Y käyttäjä sellainen, ja sä olet nyt vetänyt ainetta Z. Mutta hyvä, että tänne tuli toinenkin päihdemaailman asioista tietävä! Parannetaan yhdessä maailmaa täällä.
 
Miksi haet huomiota huumeiden käytöllä? Vievätkö huumeet huomiosi niin pahasti, että muu elämä on jo jäänyt taka-alalle? Miksi haet huomiota huumeilla juuri tällä palstalla? Haluatko aiheuttaa järkytystä ja kuvittelet, että mammapalsta on täydellinen paikka järkyttää? Aiheuttaisiko äitien järkytys sinussa ylemmyydentunnetta, saisiko se sinut tuntemaan itsesi vahvaksi? Oletko pettynyt, kun kukaan ei järkyty? Onko sinulla ongelmallinen äiti-suhde? Etkö saanut äidiltäsi tarpeeksi rakkautta ja hyväksyntää?
 
vier
Oletko ajatellut kuinka paljon loukkaat kanssaihmisiä varastamalla kaupoista tavaraa rahoittaaksesi käyttösi?

Oletko ajatellut että se luo muille ihmisille pelkoa, kenties traumoja loppuiäksi ja ahdistaa muita ihmisiä jotka haluaisivat vain tehdä työtään?

Mitä mietit siitä että kanssaihmiset pelkäävät sinua kun liikut julkisilla paikoilla?

Tarkoitukseni siis ei ole syyttää sinua, vaan nämä ovat kysymyksiä joita mun tekee mieli kysyä vastaantulevilta narkkareilta.
 

Yhteistyössä