Kysyin tänään paljonko kirppispöytäni on "tuottanut" (ollut 3 päivää ) ja yllätys oli melkoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
wau, tosi hyvin menny sit kaupaks :) Täällä tuntuu nyt osalla kirppiksistä vaihtuvuus olevan aika hiljasta :/
Mulla on (vaikka itse sanonkin) aika söpö ja siisti koju jossa on mielestäni kohtuulliset hinnat. Näillä vissiin sitten myydään :)

"Salakuuntelin" tänään kahta naista jotka näkivät kojuni (olin siis itse siinä lähellä etsimässä omille likoille isompaa kokoa tilalle) ja jotka sopersivat siitä, miten söpöä, ihanaa ja niin lutuista on se koju täynnä :heart: Ja niinhän se kyllä onkin :D
Kuulostaa hyvältä, taitaa sitten tyhjetä pöytä jatkossakin hyvin :)
Kyllä luotan että näin homma etenee :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Teit sä tänään löytöjä kirpalta?
Tietenkin tein :)

Päivittelen blogia illemmalla :)
ok, täytyy käydä vilkasees myöhemmin. Aamulla kävinkin vilkuilees eilisiä löytöjäs :)
Nyt tosiaan päityksiä tulee vähän tiheemmin, kun on se oma pöytä niin tulee samalla aina kierretty muut kojut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Tulenpa samaan ketjuun hehkuttamaan. Mulla myös pöytä ja eilen kysyin saldoa kun tuli viikko täyteen niin sen hetkinen myynti 337,60 euroa. Ja mulla myös pääasiassa lastenvaatetta ja ihan muutamia leluja. Kengät ja toppahaalarit lähti alta aikayksikön.
Ohhoh...melko hyvin tosiaan :)

Mullakin oli enää vain 1 fleesepuku ja 1 fleesesetti jälellä, muuta ulkovaatteet vietiin heti kun ne tankoon laitoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Hei, miten se kojusi oli "söpö"? Minä suunnittelen meneväni elämäni ekaa kertaa myymään kirppikselle, ja kiinnostaa kaikki vinkit =) Minulle tulee myyntiin vaatteita 50-128 cm, eli laaja haarukka, samoin ajattelin myydä äitiysvaatteet, imetyspaidat, leluja, kirjoja, pelejä ja ehkä yhdet rattaat+turvakaukalo.
No sanotaanko niin, että mun koju on aika...vaaleanpunainen :LOL:

Eli vaatteet on ensinnäkin pääsääntöisesti vaaleanpunaisia, siellä on paljon mekkoja, ne kaikki vaatteet on siististi esillä (huom. bodyt ei juuri liiku jos ne on pöydällä, henkarilta ne viedään käsistä) ja kokojärjestyksessä.

Pöydällä on vaaleanpunaisia lappua joissa lukee mitä pöytä pitää sisällään (eli tytölle ja koot) jne.

Lisäksi kaikki lelut on koreissa (Barbit omassa, Bratzit omassa) ja siistista pakattu.

Myyjä sanoi, että eräässä kojussa oli ihania Barbeja ja Bratzeja...mä sitten hymyilin ja sanoin että juu niin oli...MUN kojussa :LOL: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:
MInä olen saanut Oulun Paljekirppikseltä 450 euroa kahdessa viikossa eli tuo ei minun mielestä ole mikään ylittämätömän mahtava tulos.
Minä myin legoja, leluja, kirjoja ja lasten HYVÄKUNTOISIA vaatteita
Joo, niinhän mä sanoin. Mun tulos oli selvästi mun mielestä ylittämättömän mahtava tulos.

Jospa mä nyt saan olla mun tuloksestani iloinen, vaikka parempiakin maa päällään kantaa? Ja onhan se nyt vähän eri asia "tienata" vain vauvanvaatteilla (joista saa muutaman euron), kuin jos myynnissä on legoja yms kalliimpaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Teit sä tänään löytöjä kirpalta?
Tietenkin tein :)

Päivittelen blogia illemmalla :)
ok, täytyy käydä vilkasees myöhemmin. Aamulla kävinkin vilkuilees eilisiä löytöjäs :)
Nyt tosiaan päityksiä tulee vähän tiheemmin, kun on se oma pöytä niin tulee samalla aina kierretty muut kojut :)
mut sitten tekeekin hyvin löytöjä :) Mä yritän rauhottua välil mut tuntuu olevan vaikeeta pysyä pois :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No sanotaanko niin, että mun koju on aika...vaaleanpunainen :LOL:

Eli vaatteet on ensinnäkin pääsääntöisesti vaaleanpunaisia, siellä on paljon mekkoja, ne kaikki vaatteet on siististi esillä (huom. bodyt ei juuri liiku jos ne on pöydällä, henkarilta ne viedään käsistä) ja kokojärjestyksessä.

Pöydällä on vaaleanpunaisia lappua joissa lukee mitä pöytä pitää sisällään (eli tytölle ja koot) jne.

Lisäksi kaikki lelut on koreissa (Barbit omassa, Bratzit omassa) ja siistista pakattu.

Myyjä sanoi, että eräässä kojussa oli ihania Barbeja ja Bratzeja...mä sitten hymyilin ja sanoin että juu niin oli...MUN kojussa :LOL: :D
Kiitos vinkeistä :flower: Mulla tosin ei tule niin vaaleanpunaista, kun on paljon neutraaleja sekä poikien vaatteita, samoin omat vaatteet ovat aika tummasävyisiä. Koreihin minäkin ajattelin lelut laittaa. Onko sinulla niitä ihan tavallisia monitoimikoreja, vai millaisissa olet pitänyt? Meillä lähtee nyt lähinnä vauvalelut kiertoon, muille on vielä käyttöä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Teit sä tänään löytöjä kirpalta?
Tietenkin tein :)

Päivittelen blogia illemmalla :)
ok, täytyy käydä vilkasees myöhemmin. Aamulla kävinkin vilkuilees eilisiä löytöjäs :)
Nyt tosiaan päityksiä tulee vähän tiheemmin, kun on se oma pöytä niin tulee samalla aina kierretty muut kojut :)
mut sitten tekeekin hyvin löytöjä :) Mä yritän rauhottua välil mut tuntuu olevan vaikeeta pysyä pois :snotty:
Juu...mä pääsen aina heti aamusta valkkaamaan parhaat päältä, kun myyjät tuo uutta tavaraa :)

Tosin mä en ole ainoa...aika hyvin siellä on heti aamusta asiakkaatkin kärkkymässä :) Monen tavaran kohdalla onkin käynyt niin, ettei sitä ole edes hyllyyn ehtinyt laittamaan kun joku jo nappaa sen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No sanotaanko niin, että mun koju on aika...vaaleanpunainen :LOL:

Eli vaatteet on ensinnäkin pääsääntöisesti vaaleanpunaisia, siellä on paljon mekkoja, ne kaikki vaatteet on siististi esillä (huom. bodyt ei juuri liiku jos ne on pöydällä, henkarilta ne viedään käsistä) ja kokojärjestyksessä.

Pöydällä on vaaleanpunaisia lappua joissa lukee mitä pöytä pitää sisällään (eli tytölle ja koot) jne.

Lisäksi kaikki lelut on koreissa (Barbit omassa, Bratzit omassa) ja siistista pakattu.

Myyjä sanoi, että eräässä kojussa oli ihania Barbeja ja Bratzeja...mä sitten hymyilin ja sanoin että juu niin oli...MUN kojussa :LOL: :D
Kiitos vinkeistä :flower: Mulla tosin ei tule niin vaaleanpunaista, kun on paljon neutraaleja sekä poikien vaatteita, samoin omat vaatteet ovat aika tummasävyisiä. Koreihin minäkin ajattelin lelut laittaa. Onko sinulla niitä ihan tavallisia monitoimikoreja, vai millaisissa olet pitänyt? Meillä lähtee nyt lähinnä vauvalelut kiertoon, muille on vielä käyttöä.
Mulla on lelut muovipussissa/muovissa ja semmoisissa koreissa...en mä osaa sanoa mimmosissa...siis monitoimikorin tyyppiset on :)

Laita ainakin koot esiin ja siivoa pöytää usein. Niillä pääsee jo pitkälle :)
 
myy
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Jotta te ketkä pohditte huutiksen ja kirppispöydän välillä...voin suositella kirppispöytää :flower:
Yksi hyvä keino tienata ylimääräistä on ajaa pk-seudun kirppiskamaa Lappeenrantaan. Pääsee nimittäin hyville tuntipalkoille.
 
VAU,tosi hyvä saldo!! =) ja tosiaankin vielä kun ottaa huomioon että nyt on kirppareilla hiljaisempaa ale-myyntienkin takia.myyntiä toki edistää siisti ja huoliteltu pöytä,mihin sinäkin oot panostanut.
mä olen parhaimmillaankin saanut voittoa himpun yli 100e.
Onnittelut! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Jotta te ketkä pohditte huutiksen ja kirppispöydän välillä...voin suositella kirppispöytää :flower:
Yksi hyvä keino tienata ylimääräistä on ajaa pk-seudun kirppiskamaa Lappeenrantaan. Pääsee nimittäin hyville tuntipalkoille.
Mutta eikös sinne ole vähän matkaa...jos joka toinen päivä käy siivoamassa pöytää, niin taitaa mennä tappioksi, vaikka miten paljon myisi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
VAU,tosi hyvä saldo!! =) ja tosiaankin vielä kun ottaa huomioon että nyt on kirppareilla hiljaisempaa ale-myyntienkin takia.myyntiä toki edistää siisti ja huoliteltu pöytä,mihin sinäkin oot panostanut.
mä olen parhaimmillaankin saanut voittoa himpun yli 100e.
Onnittelut! :flower:
Kiitos :)
 

Yhteistyössä