Kysymys (lähinnä) miehille, oisko teistä mukava yllätys...

  • Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
vaimo
Kun menet olohuoneeseen ja vaimo makaa lattialla alasti viltin päällä ja siinä vieressä ois esim. viinirypäleitä, juustoja, jotain keksiä ja sitten viiniä. Ja ehkä kynttilöitäkin ja taustalla soisi Celine Dionin ballaadit tai Bryan Adamsin. Aattelin järjestää miehelle huomenna yllärin kun tulee töistä...lapset kun ei oo kotona.
 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:
mää vastaan silti.laittaisin jonkun kivan yöasun päälle. :whistle:
No mulla ei ole kuin flanellisia yökkäreitä ja ne turhan kuumia ja epäeroottisia. Ja kivoja alusvaatteitakaan ei oo, sloggeja vaan...Ja vaateostoksille en ehdi...Mutta aattelin jos öljyisin itseäni, jos oisin sit himottava.
 
Rukoilijasirkka
jos mies ois tolleen nakuna mua varten, tykkäisin kauheesti. =) Kunhan se ei heti alkais lääppiä. Ja mun miestä tommonen ilahduttas kanssa, tiedän varmasti.
 
Mies
Ei tossa oo mitään järkeä. Ei miehet ymmärrä tollasen päälle.

Ennemmin pukeudut kipusiskoksi ja annat täyden hoidon äijällesi. Kaikista paree olis jos saisit vielä jonkun kaveris houkuteltua mukaan hommaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja saize:
miehesi mielenkiinto katoaa luultavasti heti, jos olet täysin alaston. Jotain kevyttä päälle, vaikka valkoinen t-paita ja parempi, jos muotoilet saksilla hieman isompaa kaula-aukkoa jne...
Mun mies ei koskaan välitä mitä on päällä, nakuna kuulemma paras.
 
Mies tuossa vieressä sanoi että hänestä ois alastomuuden sijaan kivempi vaikka jotkut juhlavammat tai ennemminkin paljastavat vaatteet jotka vois sitten hiljalleen riisua. Musiikkivalinnoista ei henk.koht pitäis, mutta riippuu varmaan mistä miehesi pitää..
 
Heh sentään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ruoka ruokana ja muut hommat sitten erikseen...

Tykkäisitkö itse töistä tullesasi löytää miehen alasti olohuoneen lattialta kaljakori ja banaani terttu vierellään :D

:D Olis se aikas huvittava näky!

 
Vaimoke
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Ei tossa oo mitään järkeä. Ei miehet ymmärrä tollasen päälle.

Ennemmin pukeudut kipusiskoksi ja annat täyden hoidon äijällesi. Kaikista paree olis jos saisit vielä jonkun kaveris houkuteltua mukaan hommaan.
Näin juuri. Ei mitään lässynlässyn-osastoa.

 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Ei tossa oo mitään järkeä. Ei miehet ymmärrä tollasen päälle.

Ennemmin pukeudut kipusiskoksi ja annat täyden hoidon äijällesi. Kaikista paree olis jos saisit vielä jonkun kaveris houkuteltua mukaan hommaan.
Jaa no kyllä meillä mies on ainakin ymmärtänyt, tollaselta sun kaltaselta perusjuntilta nyt on turha odottaa mitään :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimoke:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Ei tossa oo mitään järkeä. Ei miehet ymmärrä tollasen päälle.

Ennemmin pukeudut kipusiskoksi ja annat täyden hoidon äijällesi. Kaikista paree olis jos saisit vielä jonkun kaveris houkuteltua mukaan hommaan.
Näin juuri. Ei mitään lässynlässyn-osastoa.
Joo, tai sellanen Lady Domina tyyli, ruoskat ja pitkät saappaat, piikkipanta valmiiksi. Joku kaveri lateksikamppeissa mukaan kimppaan.
 
ankka
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja ankka:
V.ittu sitä rupee v.ituttamaan ku se näkee sun läskiperseen siinä viltillä, ja viel viittit vetää jotai s.aatanan suklaata naamaan. joo vinkut se vetää naamaan ja painuu vessaan runkulle!
Meinaaks, että ajattelee, että tuo rasvattu löllykkä on taas pistellyt ruuat kitusiin ja hermostuksissaan vetää viinit napaan ja soittaa kaverin mukaansa bisselle ;).
joo juuri näin!!!
 

Yhteistyössä