Kysymys persujen äänestäjille ja vain heille

  • Viestiketjun aloittaja jytky
  • Ensimmäinen viesti
juu-u
Kieltämättä tunnen tietynlaista mielihyvää siitä ärsyyntymisestä. Aika hassua että Suomeen syntyi puolue joka voi herättää niin suurta vihaa muissa. Kuten joku sanoi, ei se tervettä ole enää.

Sit mua huvittaa tää persujen leimaaminen rasisteiksi, sosiaalipummeiksi, räkälässä istujiksi ja ties miksi. Varsinaista solvaamista joka kertoo kyllä mitä lajia nuo muut itse ovat vaikka ovat olevinaan jotain parempia.

Minusta ei ikinä päälle näkisi että kannatan persuja ja äänestänkin.

Vaalipäivänä suosittelen muiden puolueiden edustajille kunnon dödöt kainaloon missä sitten vaalivalvojaisia vietättekin ;)
 
mieti vielä
Alkuperäinen kirjoittaja Äänestäjä;30767816:
Huomenna menen äänestämään ja Vihreän puolueen edustaja saa ääneni. Harmittaako? ;)
Voi olla että myöhemmin sinua itseäsi harmittaa, kun rikastumispuskien määrä nousee vapaan humanitäärisen maahanmuuton seurauksena. Mutta ehkä jos oikein hoet sitä rikkautta ja voimavaraa, niin selviät.
 
Äänestäjä
Alkuperäinen kirjoittaja mieti vielä;30768369:
Voi olla että myöhemmin sinua itseäsi harmittaa, kun rikastumispuskien määrä nousee vapaan humanitäärisen maahanmuuton seurauksena. Mutta ehkä jos oikein hoet sitä rikkautta ja voimavaraa, niin selviät.
Ei ole harmittanut ennen eikä nytkään, joten ihan suotta sitä murehdit :)
 
jytky
Ääni lähti persuille. Hyvä fiilis :)

" Vaalipäivänä suosittelen muiden puolueiden edustajille kunnon dödöt kainaloon missä sitten vaalivalvojaisia vietättekin ;) "

Hahaha :D
 
"åpoi"
Todellakin ääneni menee persuille. Miksi?
Siksi, että haluan muutosta. Tämä tyyli millä nyt mennäön ei kannattele itse suomalaisia.
Tyyli on oersuilla äärimmäinen. Ja jotain takapakkeja tulisi hienoissa saavutuksissa kansainvälisyydessa ja tasa-arvossa MUTTA olen siihen valmis. Näen, että suomalaisten on kehityksessään mentävä taakse päin (lue kansainvälinen avustaminen oman suomiperheen kustannuksella ja kumartelu sinne tänne) jotta voivat ottaa uuden, järkevän suunnan.
Mikä olisi järkevää?
Tasa-arvoa tuloihin , köyhimpien tukeminen ja näihin lukeutuisi keskituloiset.
Keinotekoinen ostovoiman lisääminen turhilla työpaikoilla joita tehostamisen nimissä on karsittu. Työpaikkoja lisää suomalaisille vaikka valtion kustantamana. Ostovoima heijasteen myötä tuloja kaupan-alalle ja näin niitä veroja saisi taas kerättyä.
Hoitajia, poliiseja, palomiehiä, tehtaan työntekijöitä, opettajia, varhaiskasvattajia, sossuja lisää. Kaikkia.
Tälläinen kylväminen tuo takaisin sadon oikein hoidettuna. Maanviljely järkeväksi ja kannattavaksi.
Sakkoja työpaikoille jotka tehostavat tuotantoa porukkaa pois potkimalla ja koneellistamalla. Suosi suomalaista henki ylös ja ylpeyden aiheet tiukasti suomeen kiinni.
Suomalaiset ovar siitä outoja ja hölmöjä kun mollaavat esim Nokiaa. Miten se on naurettava ollut ja hahaa miten kävi insinööreille. Todella lyhytkantoista asennetta. Ei mitää sellaista mitö esim Norjassa tehdään ylpeänä kotimaisuudesta.

Nokia lähtö kallisti vähän kaikkea. Kukaan jonka oma palkka ei siitä ollut riippuvainen , ei puolustanut. Mutta se vaikutti ja vaikuttaa.
Yrityksille sakkoja jos siirtää halpatuotantomaihin toiminnan. Kylmästi pelin henki esiin.
Jos luot suomeen työpaikkoja ja ostovoimaa on sinun tukena valtio ja kansa. Mutta jos oelaat kierrosti omaan pussiin : Sillä on seuraamuksia.


Ja työt ensin suomalaisille. Ei ulkomaalaisia ennen kuin isäntäväki voi hyvin ja sitä myötä voi tänne tulijoita tukea, suomalaista kulttuuria korostaen.
 
fgd
[QUOTE="åpoi";30768574]Todellakin ääneni menee persuille. Miksi?
Siksi, että haluan muutosta. Tämä tyyli millä nyt mennäön ei kannattele itse suomalaisia.
Tyyli on oersuilla äärimmäinen. Ja jotain takapakkeja tulisi hienoissa saavutuksissa kansainvälisyydessa ja tasa-arvossa MUTTA olen siihen valmis. Näen, että suomalaisten on kehityksessään mentävä taakse päin (lue kansainvälinen avustaminen oman suomiperheen kustannuksella ja kumartelu sinne tänne) jotta voivat ottaa uuden, järkevän suunnan.
Mikä olisi järkevää?
Tasa-arvoa tuloihin , köyhimpien tukeminen ja näihin lukeutuisi keskituloiset.
Keinotekoinen ostovoiman lisääminen turhilla työpaikoilla joita tehostamisen nimissä on karsittu. Työpaikkoja lisää suomalaisille vaikka valtion kustantamana. Ostovoima heijasteen myötä tuloja kaupan-alalle ja näin niitä veroja saisi taas kerättyä.
Hoitajia, poliiseja, palomiehiä, tehtaan työntekijöitä, opettajia, varhaiskasvattajia, sossuja lisää. Kaikkia.
Tälläinen kylväminen tuo takaisin sadon oikein hoidettuna. Maanviljely järkeväksi ja kannattavaksi.
Sakkoja työpaikoille jotka tehostavat tuotantoa porukkaa pois potkimalla ja koneellistamalla. Suosi suomalaista henki ylös ja ylpeyden aiheet tiukasti suomeen kiinni.
Suomalaiset ovar siitä outoja ja hölmöjä kun mollaavat esim Nokiaa. Miten se on naurettava ollut ja hahaa miten kävi insinööreille. Todella lyhytkantoista asennetta. Ei mitää sellaista mitö esim Norjassa tehdään ylpeänä kotimaisuudesta.

Nokia lähtö kallisti vähän kaikkea. Kukaan jonka oma palkka ei siitä ollut riippuvainen , ei puolustanut. Mutta se vaikutti ja vaikuttaa.
Yrityksille sakkoja jos siirtää halpatuotantomaihin toiminnan. Kylmästi pelin henki esiin.
Jos luot suomeen työpaikkoja ja ostovoimaa on sinun tukena valtio ja kansa. Mutta jos oelaat kierrosti omaan pussiin : Sillä on seuraamuksia.


Ja työt ensin suomalaisille. Ei ulkomaalaisia ennen kuin isäntäväki voi hyvin ja sitä myötä voi tänne tulijoita tukea, suomalaista kulttuuria korostaen.[/QUOTE]

Ha! Sä tapoit ketjun !
 
.vieras.
[QUOTE="åpoi";30768574]Todellakin ääneni menee persuille. Miksi?
Siksi, että haluan muutosta. Tämä tyyli millä nyt mennäön ei kannattele itse suomalaisia.
Tyyli on oersuilla äärimmäinen. Ja jotain takapakkeja tulisi hienoissa saavutuksissa kansainvälisyydessa ja tasa-arvossa MUTTA olen siihen valmis. Näen, että suomalaisten on kehityksessään mentävä taakse päin (lue kansainvälinen avustaminen oman suomiperheen kustannuksella ja kumartelu sinne tänne) jotta voivat ottaa uuden, järkevän suunnan.
Mikä olisi järkevää?
Tasa-arvoa tuloihin , köyhimpien tukeminen ja näihin lukeutuisi keskituloiset.
Keinotekoinen ostovoiman lisääminen turhilla työpaikoilla joita tehostamisen nimissä on karsittu. Työpaikkoja lisää suomalaisille vaikka valtion kustantamana. Ostovoima heijasteen myötä tuloja kaupan-alalle ja näin niitä veroja saisi taas kerättyä.
Hoitajia, poliiseja, palomiehiä, tehtaan työntekijöitä, opettajia, varhaiskasvattajia, sossuja lisää. Kaikkia.
Tälläinen kylväminen tuo takaisin sadon oikein hoidettuna. Maanviljely järkeväksi ja kannattavaksi.
Sakkoja työpaikoille jotka tehostavat tuotantoa porukkaa pois potkimalla ja koneellistamalla. Suosi suomalaista henki ylös ja ylpeyden aiheet tiukasti suomeen kiinni.
Suomalaiset ovar siitä outoja ja hölmöjä kun mollaavat esim Nokiaa. Miten se on naurettava ollut ja hahaa miten kävi insinööreille. Todella lyhytkantoista asennetta. Ei mitää sellaista mitö esim Norjassa tehdään ylpeänä kotimaisuudesta.

Nokia lähtö kallisti vähän kaikkea. Kukaan jonka oma palkka ei siitä ollut riippuvainen , ei puolustanut. Mutta se vaikutti ja vaikuttaa.
Yrityksille sakkoja jos siirtää halpatuotantomaihin toiminnan. Kylmästi pelin henki esiin.
Jos luot suomeen työpaikkoja ja ostovoimaa on sinun tukena valtio ja kansa. Mutta jos oelaat kierrosti omaan pussiin : Sillä on seuraamuksia.


Ja työt ensin suomalaisille. Ei ulkomaalaisia ennen kuin isäntäväki voi hyvin ja sitä myötä voi tänne tulijoita tukea, suomalaista kulttuuria korostaen.[/QUOTE]

Tällaiset pölvästit ovatkin oivaa äänestyskauraa persuille.
 
"Juu"
Mutten kehtaa kertoa missään että äänestin persuja. Akateemisella alalla ollaan olevinaan niin paljon sivistyneempiä ja perempia... Asuin 8 vuotta ulkomailla, siinä syy miksi äänestän persuja. Päätelkää itse.
 
vierass
En viitsi kenellekään paljastaa, mille puolueelle ääneni menee. Olen kaukana tyypillisestä mielikuvasta persuja äänestävästä. Moni yllättyisi, jos tietäisi. Luulen, että meitä samanmoisia on aika paljon.
 
joo..
Toivon että tulee taas iso jytky ja rättipäiden hyysäykseen menevät rahat palautuu suomalaisille. Enkä tosiaan kans näytä siltä jonka kuvitellaan äänestävän perussuomalaisia.
 
"åpoi"
Se mitä kirjoitin toivovani suomeen ei ole yksin persujen toteutettavissa. En ole hölmö joka kuvittelee, että kun persut voittaa niin alkaa onni. Ei.
Menee vuosia kääntää suomi nousuun. Ja sen nousuun lähdön pitäisi lähtä siitä , että suomalaiset alkaisivat rakastaa ja välittää meistä suomalaisista. Ulkokultaista rakkautta jaetaan ympäri maailmaa mutta oman kansan kohdalla loukataan ja haukutaan. Hullunkurista.
Persut ovat hallituksessa se porukka joka muistuttaa oman suomiperheen hyvinvoinnin hoitamisen tarpeesta.

En usko että pakolaiset lähtee mihinkään mutta säännöt tiukuentuisivat rikollisuutta kohtaan ja näi turvattaisiin suomalaisen asema suomessa. Toki suomalaiset raiskaa, murhaa yms. Mutta miksi lisätä näitä ongelmia ennen nuin oma suomiperhe on tasapainossa?
 
äänestäjä
En viitsi kenellekään paljastaa, mille puolueelle ääneni menee. Olen kaukana tyypillisestä mielikuvasta persuja äänestävästä. Moni yllättyisi, jos tietäisi. Luulen, että meitä samanmoisia on aika paljon.
Kaikki minun tuntemani persujen kannattajat ovat korkeasti koulutettuja, joten en ihan tiedä, mitä tarkoitat. Sen olen kyllä huomannut, että persufoobikot ovat usein huonostikoulutettuja yhteiskunnan tuilla eleleviä ituhippejä tai pummeja.
 

Yhteistyössä