Kysymys seksielämästänne

  • Viestiketjun aloittaja utelias vain
  • Ensimmäinen viesti
utelias vain
Ihan se peruskysymys ensin,että kuinka usein harrastatte seksiä ja onko se spontaania vai suunniteltua?

Lisäksi kysyn, että harrastaako muut seksiä niin, että ihan tarkoituksella homma jätetään kesken. Jätetään siis se halu päälle, jolloin seksiin ajautuu nopeammin uudelleen?

Meillä seksiä käytännössä päivittäin. Aina ei mennä loppuun asti vaan saatetaan parikin päivää pitää yllä sitä halua, että ei päästetä menemään loppuun asti vaan kerran tai kaksi päivän aikana touhutaan, mutta lopetetaan kesken. Parin päivän jälkeen se tuntuukin sitten jo aivan käsittämättömän hyvältä,kun se halu on jo viritetty niin äärimmilleen. Olen vain miettinyt, että tekeekö muut näin?

Toki sitä seksiä on ihan ns. normikaavallakin eli mennään ihan loppuun asti. Mutta siis 1-2 kertaa päivässä. Satunnaisesti voi jäädä joku päivä väliin. Ja hyvin spontaania.
 
vierailija
Seksiä pari kertaa viikossa. Yleensä se on tavallaan spontaania, vaikkakin ajankohta on aina sama (illalla kun lapset nukkuvat) ja joskus siitä jo "vihjaillaan" illan aikana.

Meillä on kaksi pientä lasta. Ennen lapsia ja vielä esikoisen vauva-aikana seksiä oli tietysti päivittäin.

Emme ole koskaan jättäneet tarkoituksella kesken! Se kuulostaa aivan kamalalta. Miten siinä pystyy keskittymään mihinkään? Ap ei vissiin käy töissä?
 
utelias vain
Seksiä pari kertaa viikossa. Yleensä se on tavallaan spontaania, vaikkakin ajankohta on aina sama (illalla kun lapset nukkuvat) ja joskus siitä jo "vihjaillaan" illan aikana.

Meillä on kaksi pientä lasta. Ennen lapsia ja vielä esikoisen vauva-aikana seksiä oli tietysti päivittäin.

Emme ole koskaan jättäneet tarkoituksella kesken! Se kuulostaa aivan kamalalta. Miten siinä pystyy keskittymään mihinkään? Ap ei vissiin käy töissä?
Kyllä käyn töissä. Samoin mies.

Suosittelen kyllä koittamaan tuota. Itsekin vähän kuin vahingossa etelänreissulla huomattiin sen suomat ilot,kun helle kävi niin ylitsepääsemättömäksi, että oli vain pakko jättää kesken.
 
Tässä elämäntilanteessa mä en todellakaan jaksaisi harrastaa seksiä päivittäin... en kyllä välttämättä muutenkaan. Ja ei, me ei todellakaan jätetä kesken mitään, mitä on aloitettu, sitä kun ei koskaan tiedä milloin taas pääsee jatkamaan.
Kuka helvetti jaksaa edes panna päivittäin pari kertaa?????
 
utelias vain
Tässä elämäntilanteessa mä en todellakaan jaksaisi harrastaa seksiä päivittäin... en kyllä välttämättä muutenkaan. Ja ei, me ei todellakaan jätetä kesken mitään, mitä on aloitettu, sitä kun ei koskaan tiedä milloin taas pääsee jatkamaan.
Kuka helvetti jaksaa edes panna päivittäin pari kertaa?????
Ei kai siinä nyt sen enempää jaksamista ole kuin missä tahansa muussa asiassa mikä on kivaa? Pyykkiäkin pitää jaksaa pestä ja siivota jatkuvasti eikä se oo edes kivaa.
 
vierailija
Meillä on neljä pientä lasta. Seksiä on lähes päivittäin. Vihjaillaan joskus jo päivän mittaan viesteillä yms. mutta kyllä ihan loppuun asti mennään kun vauhtiin päästään.
 
Joo no meillä se on kyllä kaikkea muuta kuin arkinen suoritus vaan kuten kerroin niin hyvin spontaania. Eikä harrasteta sitä siksi, että olisi pakko vaan siksi, että ei yksinkertaisesti malteta pitää näppejä irti toisistamme.
Tosi hieno juttu!!!
Meillä meni muistaakseni ensimmäinen vuosi tuommoseen "nussitaan kuin kanit" meininkiin, mutta se rauhottu siitä sitten :)

Mä olen ehkä sillälailla erilainen, että vaikka mun mielestä on ihan sairaan kiva käydä vuoristoradassakin, niin en mä jaksais innostua siitä kahdesti päivässä joka ikinen päivä. Mä en itseasiassa innostu yhtään mistää jokapäivä saati sitten kahdesti päivässä. Tykkään muutenkin välillä käpertyä yksin omiin maailmoihini.
 
vierailija
Ei harrateta tuollaista. Ja harrastetaan seksiä 1-2 krt viikossa, joskus jää joku viikko välistäkin. Ja näin ollut aina, yhdessä 8 vuotta ja lapsia 2. Mä en kans jaksaisi joka päivä (lukuunottamatta nyt jotkut ensi tapaamisen huumakaudet).
 
vierailija
Seksiä on aina kun nähdään, yleensä kahden viikon välein. Ja todellakin viedään aina loppuun asti! Olis ilkeetä jättää toinen odottamaan pariksi viikoksi ;)

Etäsuhteen kiroja..
Mutta eiköhän se seksielämäkin sitten vilkastu kun lyödään hynttyyt yhteen.
 

Yhteistyössä