Kysymysketju, kaikki mukaan!

  • Viestiketjun aloittaja Aloittajahan minä
  • Ensimmäinen viesti
Aloittajahan minä
Seuraava vastaa aina edellisen kysymykseen ja keksii itse uuden, heleppoo ko heinänteko!

Tässäpä kysymys ensimmäiselle onnekkaalle:

Mikä oli suurin tulevaisuudenunelmasi lapsena/nuorena, ja kuinka lähelle sitä olet päässyt?
 
Halusin lääkäriksi pienenä. Halusin auttaa ihmisiä ja liittyä MSF:n toimintaan.

Olen lääketieteen kanssa tekemisissä ja teen siihen liittyviä päätelmiä päivittäin, mutta en ole lääkäri. Kiinteässä yhteistyössä lukuisten lääkäreiden kanssa kuitenkin ja minun kontolleni kuuluu ihmisten terveydenhuollostakin vastaaminen muun muassa. Olen etunenässä ohjaamaan ihmisiä lisähoitoon ja -tutkimuksiin, jos heillä vaikeita vammoja selkäytimen/aivojen alueella.

Olen kouluttautumassa samalla ylempään korkeakoulututkintoon, joka mahdollistaisi toimimisen vaikkapa esimiehenä MSF:n lääkäreille.

---

Kysyn seuraavalta, että mitä pelkäät menettäväsi ja miten suojaudut menetyksen riskiltä?
 
"vieras"
Pelkään menettäväni minulle rakkaat ihmiset tai jonkun heistä. Sellaiselta ei voi mitenkään suojautua, koska on todennäköistä, että niin joskus tapahtuu. Voi vaan heittäytyä elämään ja elää. Ja surra vasta sitten. Luottamus Jumalaan on tässä suuri apu.


meneekö vatsasi sekaisin jostain ruuasta? Mikä ruoka on kyseessä ja mitä oireita saat?
 
Juu menee maitotuotteista. Vatsa tulee kipeäksi, turpoaa ja aiheuttaa ilmavaivoja, sekä löysää ulostetta. Omena ja tummasuklaa alkaa närästämään =D

Seuraavalle kysymys, Mitä mieltä olet lapsuudestasi, onko jäänyt traumoja tai oletko katkera jostain?
 
"Piipii"
Joo on. Meillä oli ihan hirveä kouluterkka, jonka takia kammoan neuloja edelleen. Jos tantta tulisi pimeällä kujalla vastaan, saattaisin huitasta. Lisäksi harmittaa ettei isä ollut kotona, kun olin pieni ja sitten kun oli niin oli tosi väsynyt töistään.

Mitä tekisit, jos saisit kuulla poikasi seurustelevan itseään 25 vuotta vanhemman miehen kanssa?
 
Huhhuh, järkyttyisin varmasti. Riippuen poikani silloisesta iästä ja miehen luonteesta, sopeutuisin tai yrittäisin ainakin! Kyselisin myös pojaltani aika tarkkaan, että miksikä näin vanhan valitsit :D

Minne muuttaisit, millaiseen taloon ja miksi?
 

Yhteistyössä