Kytky puhelin...

  • Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti
Apua
Moi! Myin kytkypuhelimen eräälle tutulle ja siinä on sim-lukitus. No kolumbuksen liittymä käy tuohon ja tuttu surffaa kännykällä netissä sillä ja minulle on tuon kytky liittymään tullut ylimääräisiä muita maksuja, niin voiko johtua tuosta että tuttuni surffaa netissä sillä puhelimella omalla kolumbuksen liittymällä jossa ei ole saldoa.... Se tuttuni käyttää erään toisen tutun modeemia ja jotenkin yhdistää sen verkon.... aika tyhmä kysymys ja sekava kun en osaa oikein selittää, mutta toivon että saisin pikaisen vastauksen.... Niin johtuuko nuo muut maksut siitä, että tuttu surffaa sillä kytky kännykällä omalla liittymällään, että siinä kännyssä olisi joku juttu joka laskuttaakin minua?????? Anteeksi sekaisesta viestistä ja kiitos etukäteen vastauksesta!
 
Apua
Ok. En ole vielä pystynyt, kun elisan asiakaspalvelu meni kiinni vähän vajaa puolituntia sitten ja omilta sivuilta ei näy mistä ovat maksut tulleet. Juuri äsken kävin tsekkaamassa saldon ja muissa maksuissa oli aika iso summa ja en ole mihinkään palvelunumeroihin soittanut enkä tekstannut..... täytyy vaan ihmetellä.....
 
Apua
Ok. Kiitos nopeasta vastauksesta, mutta tutullani ei ole saldoa yhtään ja se vaan surffaa netissä käyttäen erään tutun modeemia hänen luonaan..... en olisi muuten huolestunut mutta muissa maksuissa on aika iso summa. No täytyy maanantaina elisalta varmistaa mistä muut maksut ovat tulleet.... itse en ole soittanut palvelunumeroihin, mutta sen sanon että mahdollisuus on ollut muutamalla henkilöllä soittaa.... voi kerpele....
 

Yhteistyössä