Lääkärissä ravaamisesta

Oletteko niitä, jotka menevät lääkäriin vain pakon edessä ja tyyliin vasta "pää kainalossa", vai menettekö mieluummin vaikka turhaan jos joku asia mielessä? Tuli vaan mieleen kun ollaan tässä viimekuukausina juostu lääkärissä ihan riittävästi. Tyttö 4v kyseli tossa viime viikolla heti aamusta, että mennäänkös tänään lääkäriin? ...Mutta ei me mun mielestä turhan takia olla käyty, tai tarkoitan, että lapsen kanssa ei turhaa käyntiä olekaan.
 
No siis minä en hevillä lääkäriin mene, flunssat sun muut pienet vaivat hoidan omin avuin.
Enkä poikaakaan heti kuskaa lääkäriin vaan jos huomataan että on flunssa iskemässä niin pari päivää lepoa usein auttaa. :)
Mutta jos taas on jotakin mistä en ole varma niin en jää vitkuttelemaan vaan toki menen lääkäriin sellaisissa tapauksissa. Eli tilanteesta riippuen.
 
Niin, kyllähän sitä maalaisjärkeä osaa käyttää ja lapsen vointia ite seurata. Tuntuu vaan, että meillä ollu vimeaikoina kaikkia "ihmejuttuja", jotka ei sitten välttämättä olekaan olleet mitään ja sitten kuopuksen korvakierre ja erityisongelmat, niin kylläniitä käytejä on tullu, että ymmärrän tuon mun tytön kommentin.
 
sit ku on ihan pakko. lapsenkin kanssa odotan aika kärsivällisesti ja pidän järjen mukana, hoidan kotona niin pitkään kuin mahdollista, siis perusflunssasta en ekasta päivästä esim tilaa lekuriaikaa, yleensä ei ole tarvetta. tietty tiedän milloin on heti tosi kyseessä jos vointi niin muuttuu.
 

Yhteistyössä