Lääkkeellinen pas

Minulle tehtiin pas luonnolliseen kiertoon, kaikki oli mallillaan; ovulaatio tuli, kohdun limakalvo oikein hyvä, alkio top-luokkaa.. mutta tänään tein negatiivisen testin ;( En tiedä mikä meni vikaan, mutta harmittaahan tämä.

Nyt sitten seuraavaksi kokeillaan pas lääkkellisen kiertoon (tämä siitä syystä, kun siirtoon ei luonnollisessa kierrossa päästäisi pitkien pääsiäspyhien takia). Kaipaisin kokemuksia lääkkeellisestä passista!

Minulle lääkärit puhuivat, että luonnollinen kierto on suositeltava, koska keskenmenoja tapahtuu siinä vähemmän. Nyt tietysti pelottaa tämäkin asia tässä lääkkeellisessä kierrossa.. Kohtalotovereita kaipailen!
 
Mulle on tehty molempiin onnistuneesti.

Luonnolliseen tehty oli sikäli helpompi ettei tarvinnut plussan jälkeen enää käyttää
lääkkeitä, mutta muuten lääkkeellinen toimi ihan hyvin. Lääkkeellisessä taas oli
sikäli helpompaa kun ei tarvinnut metsästää ovista.

Kummallakin voi siis onnistua.
 
Mulle tehty nyt 1 tuore icsi ja 2 icsi pas. Ensimmäinen tehtiin luomukiertoon ja toinen lääkkeelinen.

Luotin aika paljon luomuun ja olin niin raskautunut, mutta toisin kävi. Ei edes haamua.
2 pas tehtiin lääkkeillä, plussa tuli. Mutta jokun sisälläni sanoi ettei kaikki ole hyvin. Raskaus päättyi rv5.

Toiseen icsi mennään heti kun lupa saadaan ja toivotaan parempaa onnea. Minulla itsellä on lähipiirissä monta ivf vauvaa ja osa on tullut luomukierrossa ja osa tehty lääkkeillä.

Tsemppiä teille !!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä